דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדרך האמיתית לעזור לאנשים ולמועמדים להצליח בשיווק רשתי 

מאת    [ 03/05/2009 ]

מילים במאמר: 410   [ נצפה 2062 פעמים ]


כולנו תמיד אומרים שהתפקיד שלנו בשיווק רשתי הוא לשים את טובת האחר לעינינו ולעזור לאחרים להצליח כדי שאנו נצליח. אני מאמין שזה נכון וככה אתה צריך לבנות את העסק שלך בשיווק רשתי.
אבל, האם אתה באמת עוזר לאנשים שלך להצליח בעסק?
תחשוב על זה, כמה אנשים מצטרפים לחברות שיווק רשתי ולא מצליחים להרוויח כסף למרות כל המאמצים שלהם? כמה אנשים אתה מכיר שעזבו הזדמנות בשיווק רשתי לא בגלל שהם לא אוהבים שיווק רשתי אלה בגלל שהם הפסידו כסף.
האמת היא, שלחשוף אנשים להזדמנות בשיווק רשתי זה פשוט לא מספיק, להראות לאנשים דרך חדשה, להסביר להם מה היא מינוף ולצרף אותם זה לא באמת מספיק כדי להצליח.
חסרים כאן שני דברים:
הראשון הוא שאתה חייב לספק למועמדים שלך את המידע והקורסים שילמדו אותם איך להצליח בשיווק רשתי, איך לבנות עסק תוך כדי שימוש בעקרונות שיווק אפקטיביים. אם אתה לא יודע איך לבנות עסק בשיווק רשתי אתה חייב ללכת עכשיו וללמוד איך לעשות את זה כדי שתוכל אחר כך להעביר את המידע הזה לאנשים שלך.
הדבר השני שאתה חייב לעשות הוא לספק להם הזדמנות עסקית טובה. לא כל חברה היא הזדמנות טובה. יש חברות שהן טובות יותר, משלמות יותר,חדשות יותר, צעירות יותר ועוד...
אתה צריך לספק למועמד שלך הזדמנות טובה יחד עם מערכת עבודה ושיטת שיווק שמתאימה לו. כל אחד יכול לעשות את זה. אתה צריך לעבוד בתהליך שהוא מובן ובר שכפול לכול חברי הקבוצה. בין אם הוא נמצא באינטרנט או שהוא עובד עם כלי שיווק קונבנציונאליים. עדיף שיהיה לך את שניהם.

בעזרת הכלים הנכונים ושיטת עבודה אפקטיבית אתה יכול לשלש את התוצאות שלך אבל להמשיך לעבוד את אותן השעות. זה כמו ההבדל לחפור בור עם עט חפירה או עם טרקטור. לך אולי זה נשמע ברור שאתה תבחר בטרקטור אבל עד שאתה לא תגלה את שיטות העבודה החדשות האלה - אתה ממשיך לחפור את הבור עם עט חפירה.

אני יכול לעזור, אני יכול לתת לך את המידע וגם את מערכת השיווק שתעזור לך ולארגון שלך להשיג הרבה יותר תוצאות. אם אתה רוצה לקבל אותם פשוט גש לאתר שבחתימה שלי ותראה את הספר שאני מציע לך שם. הספר שינה לי את העסק ועכשיו הוא יכול לשנות גם לך. לך תוריד אותו ותתחיל ללמוד איך שיווק רשתי עובד

אלו רק חלק קטן מהטיפים והאסטרטגיות שאתה יכול ללמוד ממני כדי לקדם את העסק שלך, אם אתה רוצה עוד מידע כדי לגלות איך להקים מערכת שיווק שתגרום לאנשים לפנות אליך בקשר לעסק שלך תיכנס לאתר הבא ותקבל את הספר שישנה את כול מה שאתה יודע על שיווק רשתי - 7 השקרים של השיווק הרשתי


אלו רק חלק קטן מהטיפים והאסטרטגיות שאתה יכול ללמוד ממני כדי לקדם את העסק שלך, אם אתה רוצה עוד מידע כדי לגלות איך להקים מערכת שיווק שתגרום לאנשים לפנות אליך בקשר לעסק שלך תיכנס לאתר הבא ותקבל את הספר שישנה את כול מה שאתה יודע על שיווק רשתי - http://www.7greatliesofmlm.howmlmwork.net/



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב