דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימודי גרפיקה - כל האפשרויות ב-לימודי גרפיקה 

מאת    [ 30/04/2009 ]

מילים במאמר: 682   [ נצפה 3660 פעמים ]

מה האפשרויות השונות העומדות בפניכם בתחום של לימודי גרפיקה? לימודי גרפיקה הינו בהחלט תחום נרחב, המציע אפשרויות רבות. להלן מקצת הנושאים העומדים לרשותכם. לימודי גרפיקה - סקירה

לימודי גרפיקה - קורס גרפיקה ממוחשבת - קורס זה יאפשר לך ללמוד את נושא הגרפיקה הממוחשבת כחלק מ-לימודי גרפיקה, בצורה יסודית ונרחבת. הקורס אמור לכלול את יסודות הכרת המחשב, סביבת העבודה, הכרת המחשב ועקרונות ניהול מערכת של המקינטוש, דרך רכישת ידע בנושאים כגון: תוכנת FreeHand, תוכנת Illustrator, הכנה לדפוס, תוכנת photoshop, תוכנת InDesign ועוד.

לימודי גרפיקה - קורס עיצוב גרפי ממוחשב - בקורס זה לומדים את הטכניקות להעלאת רעיונות ומימושם, כיצד לתרגם רעיונות מילוליים לאלמנטים גרפיים חזותיים, הפשטה של רעיון, קומפוזיציה, תורת הצבעים וטיפוגרפיה כחלק מ-לימודי גרפיקה.

לימודי גרפיקה - קורס עיצוב אתרים - לימודי גרפיקה לא יכולים "להתקיים" ללא נגיעה בנושא של עיצוב אתרים. המסלול כולל תוכנות רבות להכרה כוללת ומעמיקה של סביבת העבודה, עם דגש על הצד הגרפי/עיצובי של בניית האתר - FLASH, פוטושופ, XHtml, CSS ועוד.

לימודי גרפיקה - קורס עיצוב גרפי לפרסום - מסלול המיועד למי שמעוניינים כחלק מ-לימודי גרפיקה, להשתמש בחוש הקריאטיבי המפותח שלהם. הקורס כולל נושאים של עיצוב, פרסום ושיווק.

לימודי גרפיקה - קורס תוכנות מולטימדיה - Premiere - תוכנה מקצועית לעריכה של סרטים. מאפשרת לבצע דיגיטציה של כל קלטת רגילה או דיגיטלית לקובץ מחשב. After Effects- תוכנת פוסט פרודקשן לסרטים. מתמחה בהוספת אפקטים, אנימציה, כתוביות ועוד. בתוכנה זו משתמשים בתעשייה ליצירת קליפים, פרסונות, קדימונים ומצגות מולטימדיה. Sound Forge -
התוכנה הטובה ביותר לדגימה ועריכה של קול לצורך שילובו בכל פרוייקט מולטימדיה שתבצעו.

לימודי גרפיקה - קורס הדמייה ב-3D Studio Max - מסלול זה מכשיר את התלמידים לעבודה מקצועית בתוכנת ההדמייה התלת מימדית הנפוצה והשימושית ביותר: 3D Studio Max. לימודי גרפיקה אלו יעסקו בתוכנה, המשמשת במגוון רחב מאוד של תחומים: טלוויזיה (כולל טלוויזיה אינטראקטיבית) פרסום, אדריכלות ועיצוב פנים, עיצוב ועוד.

לימודי גרפיקה - קורס הדמיה ב-MAYA - קורס הדמיה ב-MAYA הינו מסלול המכשיר את התלמידים לעבודה מקצועית בתוכנת הדמיה תלת מימדית הטובה בעולם: MAYA. תוכנת MAYA משמשת בתעשיית הקולנוע, בטלוויזיה, בפרסום, משחקי מחשב ועוד. לימודי גרפיקה המתרכזים במאיה יקפיצו אתעם דרגה כיוון שתוכנת MAYA מהווה את חוד החנית בתחום ההדמיה.

לימודי גרפיקה - לימודי מדיה דיגיטלית - מסלול מורחב ויסודי של לימודי גרפיקה, אינטרנט, מולטימדיה, המקנה לתלמיד יכולות מגוונות מאוד: מבניית מצגות אינטראקטיביות, טלוויזיה אינטראקטיבית, קליפים, משחקים ועד עיצוב אתרי אינטרנט מתקדמים לטכנולוגיות הפס הרחב.

לימודי גרפיקה - קורס אנימציה וקולנוע - מסלול זה של לימודי גרפיקה, אנימציה וקולנוע משלב תיאוריה וטכנולוגיה, להכרה מעמיקה של תחום האנימציה והקולנוע. קורס אנימציה וקולנוע מכשיר את הסטודנטים לעבודה מקצועית על תוכנות מולטימדיה ואנימציה המובילות בעולם המשמשות לאנימציה בקולנוע, קליפים, פרומואים ופתיחים לטלוויזיה וסרטים, משחקי מחשב, אינטרנט, פרסומות, הדמייה מדעית, תעשייתית וארכיטקטונית - לימודי גרפיקה מעולם לא היו כה מהנים!!!

לימודי גרפיקה - בנייה ועיצוב אתרים - מסלול משולב של של לימודי גרפיקה נותן לתלמיד רקע והבנה מעמיקה בתוכנות הגרפיות ובתכנות בסביבת אינטרנט כאחד. בוגרי מסלול זה יוכלו להיקלט בעבודה לאחר הקורס במגוון רחב של משרות בתחום בנייה ועיצוב של אתרי אינטרנט.

לימודי גרפיקה - קורס תכנות בפלאש Flash Action Script - קורס תכנות בפלאש מתעמק באפשרויות התכנות המתקדמות ביותר שקיימות בתוכנת פלאש (ה- Action Script), ומאפשר לבוגרי לימודי גרפיקה מסוג זה לעבוד בתחום האתרים האינטראקטיביים, פרסום באינטרנט (באנרים) אנימציה ועוד.

לימודי גרפיקה - הכנה לדפוס - הקורס מיועד לבעלי ידע קיים בגרפיקה ממוחשבת (פריהנד ופוטושופ) שלא עסקו בהכנה לדפוס באופן מעשי. לימודי גרפיקה אלו סוקרים את כל האפשרויות הקיימות בתוכנות פריהנד ופוטושופ וקשורות להכנה לדפוס וסגירת קבצים באופן תקין.

לימודי גרפיקה - ADOBE CS3 - חבילת תוכנות ADOBE CS3 לעיצוב, עימוד ועיבוד תמונה הולכת ותופסת את מקומה כחבילה המובילה בעולם לעיצוב גרפי ועימוד. ב-ADOBE CS3 יש כלים ליצירה מקצועית, יעילה, ומדויקת של כל עבודה גרפית: עיתונים, מגזינים, עלונים, קטלוגים, אריזות ומודעות ובנוסף -דפי אינטרנט וקבצי PDF.

לימודי גרפיקה - קורס צילום דיגיטלי - מדובר בסדנא מקצועית, המאפשרת לימודי צילום דיגיטלי באופן יסודי. קורס צילום דיגיטלי, כחלק מ-לימויד גרפיקה יקנה לכם יכולת שימוש נכון במצלמה דיגיטלית ותחזוקתה, צילום מקצועי ועריכה ממוחשבת של התמונות המתקבלות.

לימודי גרפיקה - אוטוקאד - מטרת הקורס הינה להכשיר לעבודה בתוכנת השרטוט המובילה: אוטוקאד. הכרת האפשרויות שבתוכנה, משרטוט אישי ועד להגשת פרוייקטים מורכבים. לימודי גרפיקה אלו מיועדים להנדסאים/מהנדסים ושרטטים מתחום האדריכלות, עיצוב הפנים או מכניקה, לשרטטי מכונות, חשמל ועוד.
נשיא טכנולוגיות הינה מכללת מחשבים ותיקה ואמינה המתמחה בתחום ההכשרה המקצועית בעיצוב גרפי, לימודי מחשבים ולימודי גרפיקה



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב