דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטחון 

מאת    [ 30/04/2009 ]

מילים במאמר: 495   [ נצפה 1967 פעמים ]

ביטחון

 

ביטחון הוא הבסיס לחיים ולבית שלנו וכן ביטחון הוא ביטחון וכן מיגון  למשפחה שלך ולעסק שלך באמצעות מערכות המיגון המתאימות כמובן. ההגדרה של ניהול פרויקט תכליתי כוללת כישרון מלוטש היטב לפיתוח רשת כתובות וטלפונים וניצולה. הסופרת מרגרט ויטלי התנפלה על מושג העיצוב מחדש בריאיון שנתנה לא מכבר טענה כי תחום: "העיצוב מחדש הוא התפוצצות כוכב של הגישות הישנות שלנו לשינוי ארגוני, פרפור הגסיסה של מאמצים שנכשלו חזור והכשל. וכי מהו ''''עיצוב מחדש'''' אם לא ניסיון נוסף, בדרך כלל מצד אנשים בצמרת, להרכיב מבנים חדשים על גבי ישנים, לקחת מערכת אחת של כללים והנחיות נוקשים ולאכוף אותם על שאר חלקי הארגון? זוהי השקפה מכאנית ביחס לארגונים ולאנשים, השקפה שכאילו אפשר ''''לעצב'''' פתרון מושלם, ואחר כך המכונה תציית כבר למערכת החדשה של ההוראות. עיצוב מחדש אינו מביא לשינוי מה שצריך לשנות יותר מכל : את הדרך שבה מתייחסים אנשים בכל הדרגים למפעל. אנו צריכים לשאול: ‏האם יכולתו של הארגון להשתנות גדלה והשתפרה? או שמא רק הקמנו מבנה חדש שיתאבן כשהאווירה תשתנה?"

 

‏מה שבטוח שכן התחדש לנו בשנים האחרונות בתחום הארגונים הוא, לפי החוקרים תופעת הארגון העצמי ותחום ביטחון בהצלחה בימי תהפוכות מתמידות אלה הולכת כיום בעידן המודרני ומתפשטת, קרי, היא הופכת להיות סימן ההיכר של כל הענפים. ‏וזה מביא אותנו לחדשות הרעות שהם הולכות כך: הארגון ‏העצמי עמד אמנם במבחן הזמן, אבל הוא מצריך גישת תרבות מיוחדת וזוהי המילה המתאימה של הניעה עצמית, אחריות עצמית ונשיאה באחריות אישית. בחברות כמו בחברת ביטחון בהצלחה אי די אס, מק''''קינסי, פלוואור, ובכטל ובחברות אחרות בענף הבנייה, אתם לומדים בערך בשעות אחרי הצהריים המוקדמות של היום הראשון לעבודה שלכם שאתם עומדים ברשות עצמכם ואתם עצמאיים ומקבלים ביטחון בהצלחה. ‏דבר נוסף שאתם לומדים הוא שבכם ורק בכם יהיה תלוי אם יקרו דברים. המסר הזה מתקבל בתדהמה אצל רבים שגדלו בחברות ‏המקיימות שנים רבות תרבות של תלות. אנשים כאלה חיים ומתים לפי גוני הגוונים של תיאורי התפקידים שלהם ומצפים שמטלות שיוטלו עליהם יהיו כפשוטן ללא ביטחון בהצלחה ויצירתיות מיוחדת.‏

 

יש לציין כי הדבר איננו פשוט ותחום ביטחון  בהצלחה הוא סבוך וכרוך בקשיי לידה. ללא ספק השינוי מתרבות של תלות לתרבות של ארגון עצמי הוא מלאכה קשה עבור אנשי ביטחון בהצלחה, אבל לפחות לפי מה שמתואר כאן זה אינו מנוגד לטבע האנושי. למשל במדינת וירג''''יניה, 71 ‏אלף איש בחברת ביטחון בהצלחה ‏יכולים בהחלט להמציא את עצמם מחדש בכל יום ויום מבלי שיד אלוהים או ידו של רוס פרו מנכ"ל חברת ביטחון בהצלחה אי די אס ‏יכולים תונח על הכתף הקיבוצית שלהם. ביטחון בהצלחה ועובדים מרוצים עם ביטחון שווים כיום בעידן המודרני הצלחה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב