דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גדרות עץ 

מאת    [ 30/04/2009 ]

מילים במאמר: 505   [ נצפה 5249 פעמים ]

גדרות עץ

 גדרות מעץ מכתרות בתים וגינות רבות. גדרות עץ עשויות מסוגי עץ שונים ויש להכיר מקרוב את תכונות העץ בכדי לבצע התקנת גדר באופן נכון וחכם. ראשית עליכם לבדוק אם העץ מתאים באמת לשם בניית גדרות  או לשם הקמת גדירות  ואם עבר תהליך אימפרגנציה שהוא תהליך שמטפל בעץ בכדי להפוך אותו למוגן בפני רטיבות, חדירת מזיקים וכן בפני תהליכי ריקבון ומאפשר לו עמידות גבוהה יותר לאורך זמן. גדרות מעץ שלא עברו תהליך אימפרגנציה עלולות אף לסבול מעקמומיות. באופן עקרוני ,תחזוקת גדר מעץ היא תחזוקה שאינה מצריכה הרבה . מדי שנה יש צורך לצבוע את העץ בשמן דק, על מנת לשמור על סגולותיו  ולהגן עליו מפני נזקי הטבע.

גדרות מעץ אפשר שלב גם עם חומרים אחרים כגון אבן, זכוכית, ומתכת ואף להכניס בהן אלמנטים עיצוביים מעניינים כמו ויטראז''''ים , או פסיפס. ניתן ליצור גדרות בטקסטורות מרשימות בשימוש  עם עץ.

חשוב: גדרות מעץ, יש להקים ולעצב בצורה נכונה. למעשה, גדרות עץ יכולות להיות פריט עיצובי נהדר, שיעניק מראה ייחודי ויספק אווירה מיוחדת לחצר הבית. גדרות מעץ יכולות  להיות חלק אינטרגלי משאר ריהוט הגינה, ולהשתלב באופן הרמוני עם הצמחייה בגן. כך הופכות גדרות עץ ליעילות ויפות גם יחד.

גדרות עץ העשויות עץ טבעי משתלבות בצורה נהדרת בסביבה טבעית וירוקה של גינה . קיים  שפע של עיצובי גדרות עץ.  למשל: גדרות עץ המשולבות עם מתכת או אבן, יכולות להיות פריט מושך עין ויפהפה, גדרות עץ בשילובי  צבעים שונים, גדרות עץ עם טקסטורות מעניינות , גדרות עץ בעלות קורות אנכיות, גדרות עץ עם קורות המותקנות בצורה אלכסוניות או גדרות עץ עם קורות אופקיות . כל החלטות העיצוב מצויות בידיים שלכם ונתונות להחלטות העיצוב שלכם.

יתרונות גדרות העץ: היתרון הבולט ביותר הוא היותן זולות להקמה. שלא בדומה לגדרות מתכת או לחומות לבנים, גדרות עץ עשויות מחומרי גלם זולים יחסית, כמו כן הן קלות וזולות לתחזוקה שוטפת. קיימים חומרים מיוחדים שאתם יכולים למצוא בכל חנות לחומרי בניין, ושבאמצעותם ניתן לצפות גדרות עץ פעם בכמה זמן ובכך לשמור על העץ במצבו היציב, מבריק ועמיד. שלפני שמקימים גדר עץ צריך לוודא היטב שהעבודה נעשית בידי אנשי מקצוע ומחומרים איכותיים מה שיבטיח כי גדרות עץ שאתם מקימים עוברות טיפול מונע שמבטיח את עמידותן לאורך זמן.
גדרות עץ יכולות לשמש גם כמעמד לצמחייה מטפסת שתעשיר את המראה. צמחים מטפסים כמו צמח הפסיפלורה או הבוגונביליה משתלבים נהדר על גדרות עץ לבנות או חומות. גדרות עץ משתלבות כמעט בכל סגנון בנייה. והן עושות עבודה מצויינת בבידוד מן הרחוב ומהסביבה החיצונית. רצוי שלפני תהליך בחירת הגדר, תגלשו לאתרי האינטרנט של החברות המתמחות במוצרי עץ ותתרשמו מהמגוון ומהאפשרויות העומדות בפניכם. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב