דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דלתות פנים מעוצבות 

מאת    [ 30/04/2009 ]

מילים במאמר: 564   [ נצפה 2357 פעמים ]

דלתות פנים מעוצבות

דלתות פנים מעוצבות הן שם המשחק כיום. דלתות פנים כבר אינן עוד אלמנט פונקציונאלי טהור, אלא מעוצבות יותר ותומכות בקווי העיצוב השולטים בבית , במשרד ובכל מקום אחר. דלתות פנים וכן דלתות מתקפלות או דלתות מעוצבות מאפשרות לכם ליצור כניסות מרשימות המעידות על אופי פנים החלל שאותו הן פותחות או סוגרות. אתם יכולים לקנות דלתות פנים מעוצבות כסט אחיד ובכך ליצור אווירה מיוחדת, או להתאים לכל חלל דלת פנים מעוצבת משלו. דלתות מעוצבות קיימות בעיצובים אלגנטיים ומהודרים, ובכל סגנון אותו תבחרו. כיום תודות לטכנולוגיות ייצור מתקדמות , אתם יכולים לקנות דלתות פנים מעוצבות על-פי דרישתכם המיוחדת. אתם נעשים המעצבים ושוטחים את משנתכם בנושא לבעלי המקצוע המתמחים בתחום. בכל מקרה עליכם לזכור כי דלתות פנים מעוצבות הן בראש ובראשונה דלתות לכל דבר האמורות לתת מענה פרקטי טהור ולכן חשוב מאד לשמור על הערכים הפונקציונאליים המתבקשים  כמו יכולת תפעול נוחה, עמידות בפני עומסי טריקה, בידוד אמיתי מרעש ואטימות מרבית. דלתות פנים מעוצבות מוצעות לכם במגוון חומרים וסגנונות, לכן חשוב מאד להתעדכן בכל החדש בתחום.
תהליך הבחירה של דלתות הפנים
:
תהליך זה יכול להתבצע לאחר שקניתם את כל הרהיטים ואתם שלמים עם הקו העיצובי שבחרתם- או לבקש מהקבלן שיתקין דלתות מעוצבות על –פי בחירה מראש. אם לדוגמא בחרתם לביתכם דלתות מעוצבות לחלל שיש בו אלמנטים עיצוביים רבים כמו בסגנון העתיק- רצוי שתבחרו בדלת שהיא יחסית ללא פיתוחים ופרטים , על-מנת שלא ייוצר עומס ויזואלי שיגרום ליופי להיעלם. דלתות פנים מעוצבות מתאימות כאמור לכל סגנון עיצובי, למשל לסגנון ההי-טקי המאופיין במראה בעל קווים נקיים ומינימליסטים, או לסגנון כפרי המאופיין בשימוש בעץ בשילוב ברזל או בעץ גושני שלא שנדמה שכאילו לא עבר עיבוד. בכל סוג חומר הקיים לבניית דלתות פנים ניתן לקבוע מה תהיה הטקסטורה- אין חובה שדלתות פנים תהיינה חלקות , והן בהחלט יכולות להיות בעלות גבשושיות, חלונות קטנים שילוב של אלמנטים כמו קרמיקה, פסיפס ועוד.
ידיות דלתות הפנים:
ידיות של דלתות פנים מעוצבות הן קריטיות, כיוון שהן אלו שקובעות את ה"טאצ''''''''" הסופי. דלת פנים אינה שלמה ללא ידית שמתאימה לה. זכרו כי בחירת ידיות חייבת להיעשות קודם כל על-פי שיקולי תפעול נוח ויעיל ולא רק לפי מראה- לכן בדקו טוב טוב את מנגנוני הידיות המוצעות לכם, הן מבחינת החומרים ( צבעים שאינם יורדים או דוהים, רעשי פעולה, צירים ועוד) והן מבחינת נוחות השימוש. מה שיפה הוא שידיות יכולות לשנות לחלוטין את מראה דלתות הפנים- בחירת ידית מיוחדת לבטח "תעשה את הדלת".
דלתות פנים מעוצבות אמורות להיות מבודדות מרעשים, כלומר להיות אקוסטיות, מה שמאפשר זאת פס אטימה שעשוי גומי
מיוחד המורכב על מסגרת הדלת.  דלתות פנים מעוצבות ועשויות אלומיניום יציגו מראה נקי, סולידי,תעשייתי ומנוכר יותר. את  הדלתות הללו ניתן לזגג בסוגי זכוכית שונים או בלבידים אשר יעניקו  להן מראה עדין יותר. ניתן אף  לצפותן בציפוי הקרוי  פיל והוא מעניק לדלתות הפנים מראה של עץ כך שהתכונות הן של דלת אלומיניום אך היופי החיצוני הוא של עץ.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב