דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מיגון 

מאת    [ 30/04/2009 ]

מילים במאמר: 518   [ נצפה 2047 פעמים ]

מיגון

 

מיגון הוא הדבר הבא לבית. מיגון הוא הביטחון שלך לבית. מיגון לבית כולל השקעה במנעולים עמידים, ידיות  וכן אביזרי פרזול כבדים. כיום בכלכלת המערב הפשיעה הגואה והירידה הכלכלית בעקבותיה הם החדשות הרעות בתחום הצמיחה. מיגון הוא מוצר מניעה או בביטוי נכון יותר תרופה למכה בכל בית. חשוב בתחום המיגון לעשות שימוש באנשי מקצוע מיומנים ביותר ומקצועיים במיוחד. מיגון הוא תחום טכני עדין עם מכשור אלקטרוני רגיש שבידיים הלא נכונות וללא תקנים מתאימים למוצרי מיגון עלול להיות עתיר תקלות ולא אפקטיבי.

 

בתחום העסקים והתחרות בין מדינות העולם בתחום מיגון וכדומה החדשות הרעות הם שאנחנו חייבים להזיע קשה. אנחנו צריכים אמנם להתמקד הרבה יותר בפער המדאיג בינינו לביניהם, אבל אנחנו חייבים גם להתמודד עם כלכלה עולמית שבה התעסוקה עוברת במהירות אל ציבורי העובדים המוכשרים ביותר. באמריקה, הפער בין צרכנים שיש להם לאלה שאין להם ושנזרקו למעגל האבטלה בעקבות המיתון כבר הפך לקרע עמוק. אמנם הולדנו אסכולה של מיליונרים במיקרוסופט , אבל רוב העובדים האמריקניים חשים היום כמו דגים מחוץ למים. דבר נוסף הוא כי אומה הסבורה שהיא שוקעת, מתחילה לפנות פנימה ופחות לפנות לייבוא מוצרים מאשר להעדיף ייצוא של מוצרים למדינות אחרות כתוצר המיתון.

 

יש משפט נכון הטוען כי בסיס היתרון התחרותי בשנות האלפיים בתחום מיגון ומוצריו הנלווים יהיה מורכב מטיב ההשתלטות של חברה על משאבי הידע שלה ועל פריסתם. תפקידנו הוא לעזור לחברות מסחריות בתחום מיגון ומוצריו כחלק מצוות העובדים להצליח, אבל לא להגיד רגע בחששות ובשמרנות, אנשים לא יכולים להתמודד עם שינויים חודרים ויסודיים ובלתי פוסקים בתחום מיגון ומוצריו. הם צריכים יציבות. לבטח מוסכם שהם צריכים יציבות אבל יציבות בתחום מיגון ומוצריו יכולה ללבוש חליפות שונות. היא לא חייבת להיראות כמו הלוגו הוותיק של החברה עם תלוש השכר החודשי, או כמו אותה מין דלת כניסה שעוברים דרכה 220 ‏ימי עבודה בשנה במשך 41 ‏שנים רצופות.

 

‏יציבות אמיתית בתחום מיגון ומוצריו היא המוניטין הנהדרים בתחום מיגון ומוצריו או בתחומים בסיסיים כמו אצל האינסטלאטורים למיניהם שראויים לקנאה. לא רק שרוב הזמן הם עצמם עובדים מחוץ לבית, אלא שנדמה לנו שגם העתיד שלהם הוא לבטח בטוח יותר משל אחרים. הם מצליחים ללא ספק להצטיין במקצוע שלהם בקלות רבה יותר משאנחנו בתחום מיגון ומוצריו יכולים להצטיין במקצוע שלנו שרחוק מחידושים ויותר קרוב לשיטפון השגרה היומיומית הרגילה והשמרנית. ‏אתם רוצים להימנע מצעידה ברחוב קבוע ומשימוש בגלולת הפלא פרוזק? התפטרו מעבודתכם בחברות ההיי-טק ולמדו כאינסטלאטורים עצמאיים לטפל בצנרת של בתים בדרך שתספק ללקוחות בכוח ערך חיים כפול. לסיכום אפשר לומר שבתחום מיגון ומוצריו חשוב להתחדש מידי יום ולא לעמוד במקום. בתחום מיגון ומוצריו קיימות חברות רבות שמוציאות מידי יום מוצרים טובים יותר מימכם. בתחום מיגון ומוצריו אל תהיו שאננים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב