דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרופיל אלומיניום 

מאת    [ 30/04/2009 ]

מילים במאמר: 644   [ נצפה 5524 פעמים ]

פרופיל אלומיניום

 

אלמנטים רבים כוללים בתוכם פרופילי אלומיניום. האלומניום הוא חומר אשר מופק ממינרל בשם בוקסיט ושייך למשפחת המתכות. פרופיל אלומיניום ידוע בחוזקו  וביכולתו שלא לפתח חלודה פרופיל אלומיניום מגיע במראה מט.  

לפרופיל אלומיניום שימושים שונים: הוא משמש בבניה קלה ומתועשת, מורכב על גבי מסגרות חיצוניות של חלונות ודלתות,  משמש ליצירת תשתית לקירות גבס ועוד.

שימוש בפרופיל אלומיניום חוסך לכם את הצורך בצביעה ובתחזוקה שוטפת. פרופילי אלומיניום  מאפשרים יצירת בידוד ואטימה ברמה גבוהה.

פרופיל אלומיניום מיוצר במפעלים המשמשים ליציקות אלומיניום. בסדנא הופכים את חומר הגלם למשטחי אלומיניום או לפלטות. הפלטות הללו משמשות לייצור הפרופילים ושאר מוצרים. קיימים גדלים וצורת שונות של פרופילי אלומיניום והם עוברים תהליך של מכבשי כתישה גדולים אשר גורסים את החומר ובסיום התהליך מועבר האלומניום אל מכבשים לוהטים דרכם ניתן ליצור את צורת פרופיל האלומניום הנדרשת.

פרופיל אלומיניום כדאי לנקות באמצעות חומרים איכותיים לניקוי חלונות, ואף מוצרים לניקוי כביסה או חומרים המכילים אלכוהול בתנאי שלא יפגע הצבע המצפה את הפרופיל.  ניקוי פרופיל אלומיניום רצוי לנקות באמצעות מטלית לחה שאינה בעלת זיפים שיכולים לשרוט אותו.

פרופיל אלומיניום מומלץ לנקות בחומר לניקוי חלונות, נוזל כביסה או חומר אלכוהולי כלשהו (אלכוהול, וודקה) ובכל מקרה שיהיה חומר עדין.
פרופיל אלומיניום הוא למעשה פרופיל(מסגרת) שמיוצר בשיטת מיוחדת . השוק מציע כיום מבחר רב של סוגי פרופילי אלומיניום שהם בעלי מידות שונות וצורות שונות
פרופיל אלומיניום הוא ללא ספק מוצר פופולארי מאד. ישנם מספר סוגים עיקריים של פרופיל אלומיניום:  פרופיל בלגי, פרופיל אלומיניום בשילוב עם עץ, פרופיל אלומיניום סטנדרטי ועוד. תהליך ייצורו של פרופיל אלומיניום כולל מספר שלבים שהאחרון בהם הוא צביעה וציפוי בחומרים במיועדים למנוע תהליך התחמצנות וחלודה. תהליך הצביעה מקנה לפרופיל אלומיניום חוזק ועמידות רבה והוא קרוי צביעה אלקטרוסטאטית.

חלונות רבים נבנים עם פרופילי אלומיניום, וזוכים לחזות נאה, נקייה ובוהקת. הם מעניקים לחלון רמת אטימות גבוהה מרעש, ופגעי מזג אויר. גם פרגולות נבנות מאלומיניום ומכונות פרגולות אלומיניום .

אלומיניום הפך להיות מילה נרדפת לפרופיל, ומיד אנו חושבים על דלתות וחלונות. אלומיניום מאפשר רמת עיבוד גבוהה, עלויות חומר זולות יחסית, וחסינות אמיתית מפני התחמצנות. פרופיל אלומיניום מופק מהמתכת הנפוצה ביותר על פני כדור הארץ, ובכך שהוא מסוגל להתרכב עם מתכות אחרות הוא יוצר מתכת חזקה במיוחד בעלת תכונות שאין למתכות אחרות. 

מגוון עיצובי החלונות בעלי פרופיל האלומיניום הוא רב, ואתרי אינטרנט של יצרנים וחנויות המתמחות בכך, מאפשרות לכם להתרשם מהקולקציות החדשות ומעבודות קודמות שנעשו בתחום. קיימים אתרים בנושא פרופיל בלגי המרחיבות בנושא המפרט הטכני של החלונות והפרופילים כך שאתם מקבלים מידע מעמיק יותר ומבצעים את בחירתכם באופן מושכל ומתוך הבנה.
פרופיל אלומיניום הוא אלמנט אחד בתוך דלת או חלון, אך משפיע על איכותו הכוללת, ללא פרופיל אלמניום באיכות טובה, לא תוכלו ליהנות רמת אטימה גבוהה וחזות מרשימה. אתם יכולים לבחור בין פרופיל אלומיניום רגיל לבין פרופיל אלומיניום בלגי.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב