דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תחזית שבועית: 1-7 במאי 2009 

מאת    [ 29/04/2009 ]

מילים במאמר: 1301   [ נצפה 3227 פעמים ]

תחזית שבועית לתקופה שבין 30 באפריל - 6 במאי 2009
מאת האסטרולוגית: חוה מזר
כל הזכויות שמורות ©


טלה
הצמידות של כוכבכם מארס יחד עם וונוס היפה, עד סוף חודש זה, תסמל עבור רבים מכם את תחילתה של תקופה יצירתית רבת השראה וחיפוש אחר אתגרים ואקשן. במהלכה תוכלו להשתחרר ממה שהציק, הפריע וחיבל בחייכם או ביחסיכם עם הסובבים אתכם. לכן כדאי לזכור שיש לכם קסם אישי רב שיזמן הצלחות עסקיות יפות, שיהיו משמעותיות גם לתוך חודש יוני.
זהירות: לחמומי המוח שביניכם מסתמנת מתיחות לא רצויה, שעלולה לגרום לקונפליקט מחוץ או מבית. הימנעו מפרובוקציות מכוונות. מצד שני, כמה מביניכם טעונים רגשית והרכושנות כלפי בני הזוג חזקה וקיצונית, נושא שיתבהר במהלך החודש הקרוב.

שור
תקופה זו מדגישה את הצורך לתרום מעצמכם, לשתף פעולה ולהגיע להישגים כדי להוכיח את יכולותיכם. אתם פוריים ויצירתיים במיוחד, כושר הביטוי שלכם מצוין, וזה הזמן להירתם ולדחוף את מה שהכי קרוב לליבכם. שבת מומלץ למנוחה, לאירוח, ובכלל זה פינוקים מבית.
זהירות ומודעות: ענייני כספים עלולים להיות רגישים לפחות עד סוף חודש זה. כדאי לזכור כי האנרגיות שלכם לעיתים טעונות, לכן מומלץ להתרחק מאנשים שלהם השפעה מלחיצה על חייכם. בנוסף, יש להיזהר מהנטייה לקבל החלטות מהירות, מבלי שהספקתם לשקול את תוצאותיהן. מה שנראה נכון באותו הרגע עלול להתגלות אחר כך כסיכון.

תאומים
נא רשמו לפניכם כי כוכבכם מרקורי נמצא השבוע בעצירה ונסיגתו תחל החל מה- 7.5 ועד סופו. קל להסיח את דעתכם במחמאות ובהתיידדות ולא תמיד יהיה פשוט לזהות מי לטובתכם ומי לא. לכן אל תהיו תמימים מדי ואל תמהרו לבטוח באנשים שעדיין לא עמדתם על טיבם. ימי תחילת השבוע עלולים להיות לחוצים, הפעם תהיו מוכנים גם להסתכן בכך שהתגובות מסביב לא יהיו אוהדות, ובכל זאת להמשיך בכיוון שבו בחרתם.
צמידות מרס-ונוס: המישור התקשורתי והיצירתי יקבלו תנופה מבורכת, אבל האושר שלכם תלוי במידה רבה בחוש הומור ובשמירה על מנוחה נפשית.

סרטן
אתם ששים לכל הרפתקה יצירתית, עקב תחושת התחדשות חברתית, שתגיע לשיאה לקראת סוף השבוע הבא. התקופה מיטיבה עם בני המזל שביניכם, לכן מומלץ להתעשת ולהתמקד בחיי עסקים ובענייני חברה. יתעורר בכם רצון להרחיב את תחומי פעילותכם ותמצאו דרך להתפתח לכיוונים חדשים, מצב שיגביר את האומץ, ההעזה והמקוריות שלכם. עכשיו נעשים הצעדים הראשונים בכיוון וחשוב שהקרקע תהיה מוכנה ושתהיו בטוחים ביכולתכם לעמוד באתגר שלקחתם על עצמכם.
זהירות: בכל מה שנוגע לחייכם תצטרכו לשמור על דיסקרטיות עד סוף חודש מאי. בנוסף, השבוע יש מצב להתלקחות טעונה עם אחד האנשים הסובבים אתכם.

אריה
הכוכבים מיטיבים עימכם בימי סוף השבוע. לרבים מכם יש תוכניות מגירה וציפיות גדולות, לכן במהלך החודש הקרוב יש דברים שישתנו לטובה. מומלץ להיות פעילים ופתוחים להזדמנויות, ובין לבין הימנעו מביקורת חדה במטרה לפגוע.
רגשות: יש סיכוי להתחיל בקשר אינטנסיבי ומרגש. האפשרות הזו אולי לא נראית לכם מציאותית, אבל די בקרוב תהפוך לכזו - זה חזק מכם. ציינו לפניכם כי עד סוף חודש יש השלכה לשבועות של שיכרון חושים, ויש עכשיו הרבה יותר סיכוי למצוא את מה שאתם מבקשים. במקביל, קשרים מורכבים או לא יציבים לא נכללים כלל ועיקר באנרגיה הזאת.

בתולה
ימי סוף השבוע מלווים אתכם באנרגיות מעייפות ובולטת הנטייה לעצבנות ולאי-שקט. הירח שייכנס למזלכם לקראת תחילת ימי השבוע ישפיע לטובה על הכוחות. ימים אלה חשובים לעסקים ולהתקרבות אל אנשים שמעוררים בכם עניין.
כספים: חוסר יציבות מאפיין את ימים שלישי ורביעי, הימנעו מסיכונים.
כוכב מרקורי: שייכנס לנסיגה לקראת יום חמישי עלול פה ושם להעיק עליכם ולהשפיע עליכם נפשית. מישהו מקשה עליכם, והדרך הטובה ביותר להתמודד היא להתעלם ולא להיגרר למאבקי כוח שאינם רצויים לכם. אנשים הם קצת מקנאים, או צרי עין, ואתם חייבים לדעת, להתגונן ולענות. חשוב לשמור על דיסקרטיות.

מאזניים
ימי תחילת השבוע מעיקים ובולטת הנטייה לאי-שקט. כדאי שתסמכו על תחושותיכם, כי אלה יובילו אתכם בכיוון נכון, בעוד שעצות של אחרים עלולות להטעות. אתם נפגעים ולוקחים ללב, מה שעלול להשפיע על המצב הבריאותי, שבתקופה הנוכחית נוטה להיות רגיש יותר. כל זה צפוי לחלוף לקראת ימים שלישי ורביעי, זאת למרות שאתם זקוקים לרגיעה ולהזדמנות להיות עם עצמכם.
זהירות: רצוי שתהיו זהירים בדבריכם ועדיף להימנע ממילים חריפות ככל האפשר, כדי למנוע שינויים פתאומיים ביחסים. הערה שלכם עלולה להישמע כביקורת ולגרום למישהו בסביבה לשמור לכם טינה. חשוב לכן לשמור על איזון ולא להיגרר לקיצוניות.

עקרב
התקשורתיים והיצירתיים שבכם נמצאים בפתחה של פעילות סוחפת, וייתכן שתעמדו בפני הצורך לקבל החלטה לגבי מערכת יחסים או שותפות עסקית שבה אתם מעורבים. ירח מלא במזלכם לקראת סוף השבוע הבא יבהיר לכם זאת בצורה ברורה וחדה יותר.
כוכב מרס: בבית העבודה שלכם מרמז כי צפויות התפתחויות מאתגרות בחייכם, אך הוא גם מזהיר מפני נזק תדמיתי. למרות לחצים שיופעלו עליכם, אל תוותרו על עצמאותכם המקצועית, הרצון להיות עצמאיים יגרור מהפך, מה שנכון עד סוף חודש יוני. כדאי לשמור על מה שאומרים, כדי שהדברים לא יצאו מכלל שליטה.

קשת
בימי סוף השבוע כדאי לצאת מהשגרה. בסך הכול זוהי תקופה תחרותית ויוזמת יותר המאפשרת ליצור קשרים, למרות העומסים המתלווים אליה. זהו זמן מתאים להרבה קרבה ומגע. המישור הרגשי מלטף מצד אחד, אך גם סוער והפכפך מאוד.
ימי תחילת השבוע: מרמזים על עומס, לחץ ועיסוקים שעלולים להשפיע על מצב הרוח שלכם, שכן אי אפשר להתעלם מאי-שקט ומקוצר הרוח שאתם לא תמיד מצליחים להסתיר. מתח מסוים עלול לגרור עימות חזיתי.
כוכב מרקורי: נמצא השבוע בעצירה מול מזלכם ומרמז כי אתם נוטים להתרגז, להתפרץ, ובנוסף מאבדים סבלנות ורוצים שהדברים יתרחשו כאן ועכשיו.

גדי
הדרך העתידית מתחילה להתבהר ויש לשער שיהיה שינוי משמעותי בהשקפתכם על העתיד הקרוב, וכן יתווספו לכם אתגרים רבי עניין. התוצאה, גם אם תלווה בקשיים, תהיה תכליתית, כיאה למזלכם, ויתברר שהייתם זקוקים לשינוי שעובר עליכם.
זהירות: במהלך השבוע יש נטייה להתרגז ולכעוס כאשר דברים לא מתרחשים בהתאם לציפיותיכם. אתם מתייחסים לכל דבר באופן אישי ורואים בכל תגובה מסביב משהו המופנה אליכם. כדאי לגשר על פערים מהותיים בהשקפותיכם, כדי לא להקצין מצבים פתוחים ולא סגורים בחייכם. בנוסף, כוכב מרקורי נמצא השבוע בעצירה וייכנס לנסיגה לקראת יום חמישי ועד סוף חודש מאי.

דלי
ימי תחילת השבוע דורשים ערנות וזהירות, דברים עלולים להיאמר בגלוי ולגרום למתח לא רצוי בסביבה שבה אתם חיים ועובדים. ייתכן שתיאלצו להתעמת עם האנשים הסובבים אתכם או לחזור לבעיות מהעבר. רגשות שהצטברו בתוככם זמן רב צפים ועולים, ולפעמים מאלצים אתכם להגיע לעימות על נושאים שקודם השתדלתם להיות מאופקים לגביהם. מבחינה זו מעברה של השמש למזל תאומים לקראת ה- 21 במאי ישפיע לטובה על הרגשתכם, ויהיה לכם הרבה יותר קל וזורם גם לקראת החודש הבא.
החדשות הטובות: השבועות הבאים יקרבו אתכם לחברים חדשים ויסמנו התחלה של קשר עסקי או רומנטי.

דגים
רבים מכם בתקופה של מתח בונה וקונסטרוקטיבי שיאפשר לכם לתרגם את שאיפותיכם למעשים, לכן יש לתרגם השראה אידיאליסטית למעשים ולדייק באידיאלים, כדי שהאתגרים שאתם לוקחים על עצמכם יהיו ממוקדים.
זהירות: ייתכן שתיאלצו להיכנס לעימות חזיתי עם אחד האנשים הסובבים אתכם עקב חילוקי דעות מקצועיים או אחרים, לכן חשוב שעמדתכם תהיה מוגדרת וברורה. מומלץ לחדד את רגישותכם ולאפשר להבחין בדברים שמתחת לפני השטח. במקרים רבים האינטואיציה יכולה להציל מבלבול או דיסאוריינטציה. כלומר לראות את המציאות בצורה מאוזנת, שקולה וריאלית יותר, מה שמאפשר לערוך תוכנית נכונה ובטוחה, כדי להתקדם בה בצעדים הגיוניים.


* * * * *

מערך כוכבי
הכוכבים ונוס-מארס נמצאים במזל טלה התוסס וישהו שם עד תחילת חודש יוני. זהו שילוב סוחף, מקסים, תוסס וחברותי. השפעתם הטובה מושכת אל האטרקטיביים שביניכם מבטים עורגים. אבל בשבוע זה יש להם היבט קשה לכוכב פלוטו שנוטה לקלקל, והופך את אופיו האקטיבי של מארס לתוקפני יותר. זו זווית יצרית מאוד, המפעילה פתיל קצר בתקשורת הרגשית, כמו גם מאבקי כוח וחשיבה מועטה, היסחפות זמנית, החלטות דרמטיות של שחור או לכן ותגובות רגשיות קיצוניות. זמן טוב להרבה קרבה ומגע, אבל גם לחשיבה נוספת לפני שנותנים לרגש להכתיב מהלכים. בהשפעת פלוטו מעמידה ונוס את מערכות היחסים במבחן לא קל. בעיות נוספות נגרמות בגלל רכושנות, קנאה וניסיון לשלוט בבני הזוג - תכונות שאותן מייצג פלוטו.


גל גדות, 30.4.85, היא שילוב של שור/בתולה, המרמז על בחורה אסתטית מאוד, אחראית, מחושבת ומתוכננת, וגם יודעת להסתדר היטב עם עולם החומר. גדות נולדה עם חצי מגן דויד קוסמי המרמז על התרחבות, שפע ומזל בחיים. חשובה לה מאוד המסגרת התומכת, היציבה והתכליתית. ובנוסף, יש בה עומק אנליטי, עולם פנימי עשיר וחווייתי מאוד. היא לגמרי הרפתקנית, לגמרי אמיצה ואוהבת מצבים של פעלתנות ועשייה. מין טום-בוי, מחפשת הרפתקאות וריגושים ומוכנה לכל אקסטרים, מתנהגת להפליא, בלי שום טעות אנושית. מצחיקה ומבריקה בתגובות, דמות מופתית.


חוה מזר כותבת במקומונים רבים ברחבי הארץ, באינטרנט, וכן בעולם האשה וב- פנאי פלוס.
http://www.toses.co.il/horoscope.asp



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב