דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב אירועים יוקרתיים - להותיר רושם עז 

מאת    [ 27/04/2009 ]

מילים במאמר: 619   [ נצפה 3556 פעמים ]

עיצוב אירועים יוקרתיים  - להותיר רושם עז

 

אין אדם שלא רוצה שאורחיו לא יזכרו את האירוע שלו כאירוע שהוא לא פחות ממושלם. חלק מרכזי בתכנון כל אירוע אליו גם עלתה מאוד המודעות בשנים האחרונות הוא עיצוב אירועים.

כשפוגשים אדם חדש אנו בדרך כלל קובעים את דעתנו עליו לאחר מספר שניות. כך גם כשאנו באים לאירוע. אנחנו נכנסים, מסתכלים סביב, מנסים לזהות את טיב המקום, את יוקרתו, את רמת הנוחות שלו, בוחנים את כל הפרטים המרכיבים אותו ומגבשים את דעתנו עליו מהר מאוד, מהר מכפי שרובינו חושבים. על בסיס זה החל לפרוח התחום הנקרא עיצוב אירועים שתכליתו היא לקחת את המקום שבו מתרחש האירוע ולהפוך אותו בעזרת אמצעי עיצוב שונים ומשונים למקום המותיר רושם עז על המוזמנים. 

 

אנשי המקצוע של עיצוב אירועים

 

וכמו כל תחום שהתפתח במהירות, גם עיצוב אירועים היווה קרקע פורייה לצמיחתן של חברות רבות המתמחות בנושא וללידתו של מקצוע חדש הנקרא "מעצב אירועים". כמובן שעבודה עם מעצב אירועים מייקרת את האירוע לא מעט, אבל למי שלא מוכן שהאירוע שלו יהיה עוד אירוע בנאלי זו הוצאה הכרחית. מעצבי אירועים הם לרוב מקצועיים מאוד בתחומם, למדו את המקצוע לעמק ומכירים את כל הדרכים להפוך אירוע לאירוע מושלם. בתחום של עיצוב אירועים כל פרט קובע, מהפרח שמונח על השולחן ועד לתאורה. מעצב האירועים לא ישאיר מקום לספקות בשום פרט, זהו תפקידו.

 

מה עושה מעצב האירועים?

 

וכדי להבין באמת מה זה עיצוב אירועים ניתן לשאול את השאלה מה עושה מעצב האירועים בפועל?

כאמור, תפקידו של מעצב האירועים הוא לתת תשומת לב מדוקדקת לכל הפרטים המרכיבים את האירוע. הוא דואג לאלמנטים עיצוביים החשובים למראה הכללי של האירוע כמו סידורי פרחים, נרות, תאורה ועוד. התהליך מתחיל בישיבה של מארגן האירועים עם הלקוח ובו הוא עובר על כל צרכיו, על אופי האירוע אותו הוא מבקש לערוך, על האמצעים העומדים לרשותו על טעמו האישי ועל מספר המוזמנים. לאחר מכן עליו לשקלל את כל הנתונים הנ"ל ולהפיק מהם אירוע שיהיה מקצועי מהחינה עיצובית אך באותה מידה ייתן מענה אמיתי לבקשותיו וצרכיו של הלקוח. ניתן לומר שמעבר לידע מקצועי בתחום עיצוב אירועים על המעצב להיות רגיש לבני אדם, להבין קצת בפסיכולוגיה ולדעת להתאים את עצמו לסוגים שונים של אירועים ואנשים.

 

עיצוב אירועים – לאירוע של פעם בחיים

 

 אך גם בהיבט המקצועי עיצוב אירועים הופך עם הזמן למקצוע מוסדר. ניתן לזהות זאת בעזרת בתי הספר להפקות אירועים שקמו בשנים האחרונות ובקורסים השונים בתחום בפקולטות לעיצוב במוסדות אקדמיים שונים. מעבר לעובדה שעל מעצב האירועים להבין לעומק תחומים רבים כמו עיצוב תאורה, סטיילינג, בניית קונספט לאירוע ועוד עליו גם לגלות יכולות ניהול. בכדי לדאוג לכל הפרטים עליו לדעת לעבוד מול מספר גופים ואנשי מקצוע כמו חברות השכרת ציוד לאירועים, חנויות פרחים, מעצבי אופנה ועוד.

עיצוב אירועים זה משהו שניתן לעשות באופן עצמאי, אך אם ברצונכם להפיק אירוע יוקרתי שייזכר לשנים ארוכות כדאי ללכת על אנשי מקצוע בתחום ולהפוך אותו לאירוע של פעם בחיים.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב