דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איזה שותף לא הייתם רוצים. 

מאת    [ 03/06/2006 ]

מילים במאמר: 420   [ נצפה 4958 פעמים ]

1. הפחדן - להרבה אנשים יש תכניות ורעיונות למיזמים ואפילו עם פוטנציאל להצלחה, אבל אין להם את האומץ להגשים את החלום. אנחנו, כיזמים שניסינו ונכשלנו שוב ושוב עד ההצלחה, מבינים את החשיבות. אם צרפתם שותף פחדן הדבר דומה לעמידה עם הרכב בכביש סואן שילוב לראשון כדי לנוע ולא להיפגע או אז ימשוך הנוסע שליד הנהג (השותף) אנברקס. מסוכן ואפילו קטלני!
2. ההקרבה - חשוב להבין שכאשר אנחנו מתחילים מיזם עלינו לשנות את סדרי העדיפויות והמחיר לא קל. במיזם יש להשקיע יותר ממאה אחוז. אם אנחנו מאמינים במיזם ובעצמנו, זה בדיוק מה שנעשה. שותף שלא יהיה מוכן למידת ההשקעה הנדרשת יהווה בעיה תמידית.
השותף יהיה ממורמר רוב הזמן ויטען שלא עדכנו אותו וככה לא עובדים שותפים, ברור לכם שאם הוא היה איתכם בקו החזית הוא לא היה צריך עדכון מיוחד. הרבה אנרגיה תבוזבז על הרגעות והסברים על חשבון זמן יקר של עבודה. השותף הזה יטען שאתם רצים מהר מידי וזו חוסר אחריות. כאשר הריצה כביכול, היא רצף העשייה הכל כך חשוב - רציפות והמשכיות - במיזם בהקמה. היזהרו מהמושכים באנברקס בכביש סואן!
3. הפלספן - סוג זה של אנשים, הנו בעל יכולת ביטוי וניתוח טובים - אך כאן זה מתחיל וכאן זה גם מסתיים. חלקכם מכירים את אותו מגד שנותן פקודה מדהימה לפני תרגיל אולם ברגע שעלה על הטנק ועכשיו הוא אמור לעבור מהנייר לשטח - חוסר תפקוד מוחלט. בצבא זה מסוכן בעסקים שותף כזה ימשוך אתכם לתהומות הלוזרים מהם יהיה לכם קשה לצאת.
אגב יש מה ללמוד ממנו ולכן הוא כנראה מתאים כמרצה באוניברסיטה, בעסקים הוא כישלון!
4. עמידה בזמנים - נשמע צבאי משהוא, אך זהו הרושם הראשוני שתעשו על גורמים חיצוניים איתם תפגשו. וכידוע - אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני. מעניין ששותף שמאחר, תמיד עם תרוץ מדהים ומקצועי, סובל מהרבה חסרונות שכבר הזכרנו ועוד הרבה
עליהן לא נדבר במאמר זה. התוצאה היא שגורמים חיצוניים יתייחסו בהתאם ולא תקבלו מהם את השירות לו ציפיתם ואותו אתם כל כך צריכים להקמת המיזם.
5. עשיר - בשלבים הראשונים למיזם, לרוב אנו צמאים לכסף כאוויר לנשימה. מאוד מפתה להכניס שותף בעל ממון שיפתור לנו את בעיות המימון. היזהרו!!! חלקם לא עשו כלום כדי שיהיה להם את הכסף הזה, ירושה הגרלה וכו'. שותף כזה ירצה מיד לקבל החלטות ולשלוט במיזם. עבד כי ימלוך - התוצאה פשוטה, הוא יפסיד מעט כסף ואתם את החלום כולו !!!

איך נדע - כל יחידת עלית מתחילה בגיבוש. הכירו את המועמדים למשך זמן מסוים לפני שיתופם. קחו את זה כחלק מתכנון הזמן זה חשוב. במאמר הבא אכתוב על כמה שיטות להכרת השותף ברמה שתעזור לנו לקבל החלטה.
וזכרו - שותף צריך להתחלה, אחר כך הוא עובדה קיימת!
בהצלחה
ירון שגיא בעלים של חברת שיווק רישתי וחברה לפתרון איכסון לרכב. סאל מגד במילואים



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב