דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדיטציה ותקשור בעזרת קריסטלים 

מאת    [ 25/04/2009 ]

מילים במאמר: 900   [ נצפה 4146 פעמים ]

מדיטציה ותקשור בעזרת קריסטלים

כיצד לעשות מדיטציה וכיצד לתקשר בעזרת אבני חן

מאת רות אהרוני מחברת הספר "תקשור בעשרה שיעורים"

השימוש בקריסטלים

השימוש באבני חן, קריסטלים, נעשה במכלול רחב של תחומים, ואתם יכולים להיעזר בהם בדרכים רבות בחיי היומיום. הקריסטל יכול לסייע בפתיחת חסימות, בריפוי גוף-נפש, בהגנה, באיזון האנרגיה ובהעלאת התדר האנרגטי שלכם. הקריסטלים משמשים גם כמשדרים לקליטת והעברת אנרגיה, ולכן אבני קריסטל יכולות להיות גם כלי עזר למדיטציה ותקשור, ותוכלו באמצעותן לתקשר עם מדריכי הרוח שלכם. ככלל, האבנים הכחולות, הירוקות והסגולות משרות רוגע נפשי ומסייעות להשגת איזון רגשי, ועל כן הן מתאימות למדיטציה. החזקת האבן מסייעת להרפות, להירגע ולהגיע לריכוז יותר מהר. במאמר זה, המבוסס על פרק מספרי תקשור בעשרה שיעורים , אציג בפניכם עשר אבני חן נבחרות שאפשר להיעזר בהן כדי להיכנס למצב מדיטציה, לפתח את המודעות, את האינטואיציה ואת יכולת התקשור.

אמטיסט זוהי אבן האחלמה, אחת מאבני החושן. אבן חן בעלת צבע סגול שקוף שמתאימה מאד למדיטציה. היא עוזרת לשחרר פחדים וחסימות, מחזקת את האינטואיציה ומזרזת את פתיחת העין השלישית, מסייעת לקליטת תובנות רוחניות ולאיזון מרכזי האנרגיה בגוף.

אמטרין אבן חן סגולה משולבת בצהוב, שטוב להשתמש בה בשלב הטיהור לפני הכניסה למדיטציה ולתקשור, כיוון שהיא מסייעת להרחקת אנרגיות שליליות מההילה.

לברדורייט אבן חן יפיפייה שמכונה "היכל הכוכבים". היא נראית כהה, אך כשמביטים בה באור, מתגלים לעין שלל צבעים מרהיבים. אבן חן זו מחזקת את היכולת להיפתח לרבדים גבוהים, מסייעת לראיית והבנת גלגולים קודמים ולאיתור הייעוד בחיים הנוכחיים.

סוג'ילייט אבן חן מיוחדת השייכת לאבני העידן החדש. צבעה סגול עם ורידים, בדרך כלל בצבע שחור. אבן חן שמסייעת לטיהור רגשות שליליים, ועל כן טובה במיוחד עבור אנשים רגישים, שקולטים אנרגיות שליליות מהסביבה. משרה תחושת ביטחון, הגנה ושחרור. מסייעת לקשר בין הרובד הגופני לרובד הנפשי, מעלה את רמת התודעה ועוזרת לקליטת מסרים רוחניים.

סלנייט אבן חן לבנה שקופה שקולטת את כל האנרגיות מסביבה. מסייעת לנקות אנרגיה שלילית ולפתח את המודעות העצמית, משרה תחושת שלווה וביטחון, משדרת מידע למי שמחזיק בה, כולל מידע מגלגולים קודמים ועוזרת לפתח ראיית עתיד.

סלסטייט אבן חן זו, שצבעה תכלת שקוף, נקראת גם "אבן המלאכים" והיא משרה כוח, ביטחון ורוגע. האבן מעניקה תחושת זיכוך שמאפשרת להשתחרר ממטענים רגשיים ומנטליים, לאזן את מרכזי האנרגיה, לקלוט מסרים רוחניים בבהירות ולהגיע לתובנות והארות.

סרפנטיין היא אבן חן שמופיעה בגווני ירוק, צהבהב, חום, שחור. מעניקה הגנה בעת מדיטציה ומאפשרת להיכנס בביטחון למצב מדיטציה יותר עמוק. היא גם מקלה על החזרה לגלגולים קודמים ועל הבנת הלקחים מהעבר.

פלורייט היא אבן חן מופיעה בצבעי תכלת, ירוק, סגול, אדום, צהוב, שקוף. מחזקת גם את האנרגיה הגופנית וגם את האנרגיה הרוחנית. משחררת חסימות, מטהרת את ההילה ומסייעת לאזן את גופי האנרגיה. מאפשרת להגיע לרמה גבוהה של קליטה.

פריהנייט היא אבן חן בצבעים ירוק או ירוק-צהוב, חום או בז'. אבן חן זו מסייעת להעלות את רמת האנרגיה וליצור הגנה. מחזקת את יכולת התקשור וראיית העתיד.

קוורץ אבן חן מיוחדת זו מצוינת לחיזוק גופי האנרגיה ושדה האנרגיה, עוזרת לטיהור ההילה ולהשגת תיאום בין הגופים. עוזרת גם לפתוח את העין השלישית, לטהר רגשות ומחשבות, להעלות את רמת התדר האנרגטי שלכם ואת רמת התודעה כדי לקלוט מסרים ממדריכי הרוח שלכם.

כיצד בוחרים אבן חן  

כאשר אתם רוצים לבחור את הקריסטל שמתאים לכם ספציפית, אספו את אבני החן שמופיעות ברשימה (תוכלו לבחור גם אבני חן אחרות שמוצאות חן בעיניכם), והניחו אותן לפניכם. ייתכן שאבן חן מסוימת תמשוך מיד את תשומת לבכם, ותרצו להושיט יד ולאחוז בה. עשו זאת. לפעמים האבן תידבק לכם ממש ליד, ולא תרצו עוד להניח אותה חזרה. אך אם אינכם יודעים באיזו אבן חן לבחור מתוך מבחר האבנים שלפניכם, אחזו כל אחת מהאבנים בידכם, ופיתחו את כל החושים הפנימיים. התבוננו באבן, מששו אותה, היו קשובים, הרגישו אם היא מדברת אליכם. הקדישו לכך את כל הזמן הדרוש ואל תיחפזו.

טיהור והטענת אבן חן

לאחר שבחרתם את האבן תצטרכו לטהר אותה ולהטעין אותה באנרגיה. דרך פשוטה ויעילה לניקוי האבן היא להניח אותה מתחת למים זורמים. אם אתם מגיעים למפל מים, מה טוב. אם רכשתם את האבן בעונת הגשמים, תוכלו לחכות ליום גשום, ואז הניחו אותה בקערית זכוכית והשאירו אותה בחוץ למשך זמן מה. אם המפל והגשם אינם זמינים, תוכלו להניח אותה מתחת למי ברז זורמים. כשאתם חשים שהיא עברה את משך השטיפה הדרוש לה, שימו אותה בחוץ לייבוש. הנחת אבן חן באור השמש או הירח מטעינה אותה באנרגיה. כשאתם מניחים את האבן באור השמש, הקפידו לבדוק אם המים התייבשו כבר, ואל תתנו לאבן להתחמם. אפשר גם להניח את האבן על מושבת קוורץ, או להניח אותה במרכז של מעגל אבני חן שהחוד שלהן מופנה אל המרכז. את הטיהור יש לעשות מדי פעם, בעיקר אם השתמשתם באבן פעמים אחדות, או כאשר אתם חשים שהאבן זקוקה לטיהור, או כאשר אתם רוצים לשנות את תכנות האבן למטרה אחרת.

תכנות אבן חן למטרת תקשור

טהרו את המקום שבו אתם יושבים על ידי הדלקת נר או קטורת. החזיקו את האבן המטוהרת בידכם הקולטת (היד הפחות דומיננטית שלכם). נשמו כמה נשימות עמוקות, היכנסו להרפיה. התמקדו בכדור אור מעל לראשכם, דמיינו זרם של קרני אור נובע מכדור האור, וטהרו את שדה האנרגיה שלכם על ידי שטיפה אנרגטית באמצעות קרני האור. ציינו עבור מי אתם מייעדים את התקשור, ונסחו את מטרת התקשור. תוכלו לתכנת את האבן לכל מטרה. שימו את האבן מול העין השלישית, וחזרו שלוש פעמים, בקול שקט או במחשבה תוך התכוונות מלאה, על המטרה שעבורה אתם מייעדים את האבן.

רות אהרוני - מאמנת אישית ועסקית, מלווה תהליכי שינוי ומימוש עצמי, מחברת ספרים לצמיחה אישית ורוחנית. ­לאתר הבית

אסטרולוגית בעלת מוניטין בינלאומי, מטפלת הוליסטית בעזרת NLP-נל"פ, תרפיית קו הזמן, שחזור גלגולים, ריברסינג, אסטרו-קואצ'ינג, אסטרו-טארוט. אפשרות למסלול ייעוץ ואימון טלפוני - 08-9340269

 © כל הזכויות שמורות

 

 

רות אהרוני, מאמנת אישית ועסקית, מטפלת NLP, מנחה סדנאות ומחברת ספרים למודעות עצמית וצמיחה רוחנית. אסטרולוגית בעלת מוניטין בינלאומי. מומחית באסטרולוגיה הוררית, קרמתית, זוגית.


אפשרות למסלול ייעוץ ואימון טלפוני. 08-9340269 http://www.astro-coaching.co.il>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב