באינטרנט, כמו בחיים, אין לנו הזדמנות שנייה ליצור רושם ראשוני.
היתרון מול פגישה פנים מול פנים שבאינטרנט אתם יכולים לקבוע את הרושם הראשוני שיקבלו עליכם.
מה יקראו אותם 93% מהאנשים ה"מגגלים" אתכם לפני שיפגשו אתכם?
האם אתם שולטים בתכנים? מרוצים מהם? אחראים עליהם?
נחשבים מומחים בתחומכם? יש לכם אזכורים לא מחמיאים? אתם מרושתים חברתית?
זו הדרך המהירה והזולה (אין כבישי אגרה).
מומחה, לצורך הדיון, הוא אדם מאומן ומנוסה, בקי וידען במקצוע מסוים (ע"פ אבן שושן).
חברת אופנה, מרכז טיפולים, מעצבת תכשיטים, מאמנת כושר או בעלת קייטרינג בוטיק - כולם רוצים להפוך מומחים מובילים בתחומם.
בעזרת תוכנית למיתוג ממוקד ועשיר בתכנים לאינטרנט, משרד יחסי הציבור יכול לבנות עבור לקוחות אלה את המיתוג האישי עסקי באינטרנט, או במילים אחרות- נראות.
על הלקוחות לספק את המהות- התוכן ועל משרד יחסי הציבור לעשות בה את שימוש מושכל ויצירתי בכלים אשר עומדים לרשותו- כתיבת תכנים.
ניתן להבחין בין טקסטים אישיים ותכנים מקצועיים:
טקסטים אישיים- בלוג, פרופיל לרשתות חברתיות, תגובות למאמרים ולבלוגים של אחרים.
תכנים מקצועיים- עבור כל מוצר או שירות שאתם מציעים: אתר, מאמרים, טורים, הערות למאמרים מקצועיים אחרים, בלוג מקצועי וניוזלטר הם הכלים שלכם להפיץ את הידע המקצועי שלכם ללקוחות הקיימים ואלו שיהיו.
בין אם מדובר בטקסטים אישיים או תכנים מקצועיים- תוכן, מידע וערך מוסף זאת הנקודה במיתוג האישי עסקי כמומחה.
וכמובן, דחיקת אזכורים שליליים בעזרת ריבוי אזכורים חיובים.
בנוסף, מיתוג אישי עסקי באינטרנט ישפר ויקדם את הסיכויים שלך להגיע למדיה הקלאסית- ברגע שהעולם קורה על העסק שלך או השרות שלך גם הכתב שעושה תחקיר לכתבה הבאה שלו יגיע אליך.
מכאן שהרווח ביחסי ציבור באינטרנט הוא כפול- גם קשר ישיר עם הצרכנים/לקוחות שלך וגם קידום הסיכויים להופעה במדיה.
שרון בג- ליבוביץ'
ברית המילה. יחסי ציבור. קופירייטינג. מיתוג.
www.brithamila.com
שרון בג- ליבוביץ'
ברית המילה. יחסי ציבור. קופירייטינג. מיתוג.
www.brithamila.com
ברית המילה. יחסי ציבור. קופירייטינג. מיתוג.
www.brithamila.com