דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיש למטבח 

מאת    [ 23/04/2009 ]

מילים במאמר: 491   [ נצפה 5524 פעמים ]


משטחי שיש רווחים מאד במטבחים ישראלים. השיש הוא בעל מראה מהודר והוא מגיע באינספור טקסטורות ודגמים. שיש למטבח יש לבחור רק לאחר שלב בניית הבית חוץ מבמקרים בהם מדובר בשיפוץ המטבח הקיים. שיש למטבח יש לבחור לפי מאפייני החומר, עמידותו ותנאי אחזקתו.

בחירת שיש למטבח היא תהליך ארוך, ודווקא משום כך כדאי לעצור ולקחת בחשבון מספר פרמטרים. יש לבדוק את תווכי המחירים הריאלים להשקעה בקניית השיש למטבח. מבחינה התאמת השיש למטבח ישנו שלב מעט מבלבל . החנויות המתמחות בשיש למטבח מציעות לכם סוגים רבים של שיש עד כי קשה לקבל החלטה, מבלי להתפתות או להתבלבל. כל שעליכם לזכור הוא כי התאמת סוג שיש למטבח חייבת להיות מדויקת הן מבחינת שלוב הצבעים והן מבחינת הטקסטורה והמאסיביות של החומר. תהליך התאמה נכון ומוצלח של שיש למטבח יפשר השגת מטבח בעל חזות הרמונית ומהודרת. בחירה לא מוקפדת של שיש למטבח יכולה ליצור מראה מרושל ובלתי מסוגנן.

טיפ חשוב לקניית שיש למטבח:

בטרם יצאתם לתור את חנויות השיש למטבח זכרו שייתכן ויפתו אתכם בסוגי שי שונים שאינם מתאימים לצרכים שלכם , אי לכך תהליך קניית שיש למטבח רצוי שיהיה מושכל ולאחר שקראתם קצת באינטרנט על תכונות השיש השונות. ישנן חנויות רבות שיאפשרו לכם לקחת הביתה מספר דוגמאות שיש למטבח על מנת שתוכלו להתרשם בניחותא ולא להחליט החלטה פזיזה שתצטערו עליה.

מטבח הוא כיום חזית הבית , וממש כמו הסלון יש לעצב אותו באופן מרהיב ששומר גם על ערכים פונקציונאליים . מטבח מרשים הוא מטבח שתמיד שומר על חזות נקייה, כך שהוא חייב להיות קל לניקוי . רובם של משטחים למטבח עשויים שיש. השיש הוא סלע רך, שקל לעבד אותו ולערוך בו גימורים שוני. חולשתו של השיש למטבח מצוייה בנטייתו להישרט ולהישחק.

השוק מציע סוגים שונים של שיש למטבח אך לא רק, למעשה קיימים גם ה: אבן הטבעית, הגרניט, השיש מעובד, הנירוסטה, משטח שיש אקרילי(קוריאן), משטחי עץ ופורמייקה.

את השיש למטבח שלכם תבחרו קודם כל על-פי מראהו.

שיש למטבחים שהעשוי למעשה מאבן טבעית יכול להיות העל מראה מצודד אך לא באמת פרקטי, מאחר שחומר טבעי כמו שיש למעשה סופג כתמים מהמזון. אם בחרתם בשיש טבעי רצוי שתוודאו כי בחרתם בשיש מט ולא מבריק. שיש מבריק כאשר מניחים עליו כוס או צלחת חמה, יהפוך למט ויאבד את הברק, לכן עדיפה האפשרות של שיש מט מלכתחילה.

שיש מטבח אקרילי , יעניק לכם מראה נקי וסטרילי ולא כולם אוהבים את המראה הזה. שיש למטבח אשר עשוי מאבן קוריאן בשילוב חומר אקרילי עמיד בפני ספיגה וניתן ללטש אותו בקלות, אך חסרונו הוא ברגישותו הרבה לחום. אבן קיסר היא אבן מלכותית שיש לה עמידות בפני שחיקה שמנים ושריטות אך גם היא בעלת רגישות לחום.

שיש הגרניט נפוץ מאד כיון שהוא שעמיד בפני שברים ושומר על הברק שלו לאורך זמן.

לקוחות הישראלים מעדיפים בעיקר משטחי שיש מתוך הרגל ומשיקולי יעילות. אלא שיש, ככל שהוא טבעי ויפה יותר כך הוא רגיש ובעייתי יותר לשימוש ולתחזוקה. שיש מגרניט נחשב לחזק ולעמיד ביותר. למעשה, גם אם הוא נחתוך ישירות על-גבי המשטח הוא לא יישרט . לא רצוי להניח עליו סירים רותחים. שיש הגרניט הוא בעל מראה מקושקש ולא אחיד ולעיתים אף יכול מעט להקשות על בחירת חיפוי מתאים לקירות המטבח.





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב