דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרזול מטבח 

מאת    [ 23/04/2009 ]

מילים במאמר: 395   [ נצפה 4367 פעמים ]


אלמנט חשוב בכל מטבח הוא הפרזול. פרזול איכותי במטבח הוא שיעניק לו אריכות ימים ונוחות אופטימאלית בשימוש. פירזול במטבח כולל שלל פתרונות ופטנטים לאחסון וארגון כל מרכיבי המטבח אשר אמונים שמירה על סדר ומראה אסתטי.

פרזול למטבח כולל גם את ידיות הדלתות, המגירות, מנגנוני הארונות, מתקני ייבוש כלים, פחים, עזרי תלייה למיניהם ואלמנטים רבים הקשורים לעיצוב וגימור. פרזול במטבח הוא שיעניק את המגע הסופי ואת הטאצ'''''''' העיצובי בחלל המטבח.

מוצרי פרזול במטבח נפוצים יותר ויותר בעיקר ככל שהמודעות לשימוש נוח עולה. הפרזול משתלב באופן הרמוני בחלל המטבח תודות לשימוש הרב בריהוט בעל מראה מתכתי כמו נירוסטה. צירי דלתות מטבח וארונות שירות הם אלמנט פרזול שיש לתת לו את הדעת- פרזול טוב בפירוש מאריך את חיי הדלתות. כיום קיים שימוש רב במגירות במקום בארונות סטנדרטיים, כך שניכנס כל אלמנט החלוקה הפנימית- גם כאן נכנס הפרזול לפעולה. בדמות מסילות המגירות שיש לפתחן בקלות מרבית ובחוצצים המפרידים בין חלקי המגירה השונים. פרזול מטבח הוא אוסף של פטנטים אשר לא חלמתם עליהם, ופתרונות שאולי כלל לא יכולתם לדמיין. הנה למשל:

אם קיימת במטבח פינה "מתה" שנוצרה בעת תכנון ארונות המטבח תוכלו בכל זאת לנצלה באופן אופטימאלי. אתם יכולים לבחור בין : מתקן קרוסלה בעלת מספר קומות שסיבובה יאפשר גישה נוחה אל כל מה שמאוחסן עליה. בנוסף תוכלו להתקין מוט מרכזי באזור ה"פינה המתה", שעליו ניתן להלביש מגשים שניתנים לסיבוב ועליהם סירים , מחבתות או כל דבר שיקל עליכם את השימוש . קיימים ארונות בהם פתיחת הארון גוררת חלק אחד של המתקן עם הדלת, שבעקבותיה נגרר חלקו האחורי, כלומר זה הנמצא ב"פינה המתה" אל חזית הארון, כך שהכלים הכלים המאוחסנים עליו נגישים לנו . זו רק דוגמא קטנה, אחת מני רבות, שמראה כיצד מאפשר לנו פרזול מטבח חכם מאפשר ניצול מרבי של שטחי אחסון וגישה נוחה אליהם.

בעזרת פירזול מטבח נוכל לאפסן באופן יעיל חפצים גבוהים כמו בקבוקים: עגלת בקבוקים וחפצים קטנים כמו כלי תפירה , מגרות עם חלוקה פנימית, להגן על הדלתות והמגרות מפני נזקים הנגרמים על ידי מנגנון המאט את סגירתן ולא מאפשר טריקה, לקבל דלתות הנפתחות כלפי מעלה שמסוגלות להיעצר בכל נקודה שהיא של הפתיחה, ועוד. פרזול טוב אומר ניצול טוב ויעיל את חלקי המטבח השונים.

ועוד נקודה חשובה: אם השקעתם במטבח עץ משובח, ותכננתם כל סנטימטר בארונות לנוחיותכם ולפי צרכיכם, אל תתפשרו על פרזול וסטנדרטי. רצוי לדאוג לפרזול איכותי שהוא הערובה לכך שהמטבח שלכם יאריך ימים וייראה יפה. הקפידו על מוצרי פרזול מחברה ידועה שתעניק לכם תעודת אחריות ושקט נפשי , פרזול איכותי יחזיק מעמד לאורך זמן, ואיתו גם המטבח.





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב