דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נגריות מטבחים 

מאת    [ 23/04/2009 ]

מילים במאמר: 423   [ נצפה 4945 פעמים ]

נגריות מטבחים מתמחות ביצור רהיטים ומשטחים למטבח. נגריות רהיטים עוסקות בעיקר בייצור ארונות מטבח, דלתות ארון, דלתות מטבח, שולחנות מטבח, כסאות, משטחי עבודה, אי למטבח, מגירות , שידות ומזנונים המיוחדים לחלל המטבח.

נגריות מטבחים עוסקות בעץ שהוא חומר חי , טבעי, בעל איכויות רבות כמו חזות חמה , טבעית וביתית, חוזק ובידוד, אך לעץ קיימים גם חסרונות כמו: התרחבות או התכווצות כתוצאה מחום, קור או לחות מוגברת, חשיפה למזיקים כמו טרמיטים, עובש ופטריות.

נגריות מטבחים איכותיות מתמצאות בכל הדרכים החדשות לעיבוד העץ ושימורו מפני מזיקים.

הטכנולוגיות משתנות כל העת, ונגריות המטבחים נהנות משימוש במחשבים ליצירת הדגמים וליצירת תכנון המטבח באופן תלת ממדי, יצירת טקסטורות עשירות באמצעות חיתוך ממוחשב ותהליכי צביעה מתקדמים המותירים את הרהיטים כחדשים לאורך זמן רב.

נגריות מטבחים חייבות לעבוד בהתאם לסטנדרטים מחמירים של איכות, בטיחות ואחריות על המוצרים.

אם החלטתם לבנות את המטבח שלכם אצל נגריות, רצוי שתעשו כן לאחר שקבלתם המצלות מחברים ומכרים לא רק על טיב הרהיטים , אלא גם על טיב השירות. נגרייה טובה תעניק לכם אחריות על המוצרים וכן על ההרכבה שתיעשה על ידם.

נגריות מטבחים קטנות יכולות לייצר עבורכם מטבחים בסטנדרטים גבוהים במיוחד שאינם נופלים לחברות מטבחים מפורסמות ובעלות שם עולמי. דווקא הנגריות הקטנות קשובות יותר לצרכים הייחודיים שלכם ויכולות לספק לכם רהיטים שיתאימו בדיוק למה שדמיינתם.

נגריות מטבחים עוסקות כפי שציינתי ביצור כל מרכיבי המטבח העשויים עץ- אם חפצה נפשכם באי למטבח, הרי שתוכלו לבנותו כך שחלקו יהיה משטח אבן או שיש , ויתווסף לו חלק מונמך שיהווה שולחן ושיהיה עשוי מעץ טבעי בציפוי מתאים שאינו נשרט ושקל לנקותו.

אתם יכולים להזמין פינות אוכל מעץ הכוללות שולחן אוכל וכסאות, דלפק אוכל מעוצב שלידו כסאות בר איכותיים.

שימו לב, לא נגריות המטבחים מייצרות תמיד את כל מרכיבי המטבח- לעיתים הן מתמחות ביצור דלתות ארון או שולחנות, ולא בייצור כסאות וכדו''- לכן מומלץ לברר איתן מהם תחומי ההתמחות שלהן ולא להתבייש ולבקש לראות עבודות קודמות שלהן.

המלצות בתחום נגריות מטבחים תמיד חשובות- בקשו אותן ממכרים, בני משפחה וחברים, לאחר מכן כנסו לאחרי האינטרנט של הנגריות ( במידה שיש) והתרשמו מסוגי הרהיטים שהן מייצרות.

נגריות מטבחים חייבות לבנות את מרכיבי המטבח השונים בהתאם לתקנים- בטיחות המוצר לשימוש יומיומי חשובה לא פחות מהחזות שלו. יש להתעקש על איכות פרזול גבוהה- צירים, מסילות ועוד- פרזול טוב הוא שאחראי על שימוש יעיל, נוח ורב שנים במוצר.

בדקו מהי מדיניות החלפת המוצר או תיקונו במקרה של תקלה- וודאו כי הנהלת הנגרייה קואופרטיבית ולא תמנע מלקיחת אחריות על המוצר.

מטבחים הם שם המשחק כיום בעיצוב בית- כיום רובם מעוצבים כחלק אינטגראלי מחלל הסלון ולפרטי הריהוט שבהם חשיבות עיצובית מכרעת. נגריות מטבחים יכולות להגשים לכם פנטזיות עיצוב שאתם מתכננים מזה זמן וליצור עבורכם את מטבח החלומות שלכם.







מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב