דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מטבחים: מתאימים לסגנון החיים 

מאת    [ 23/04/2009 ]

מילים במאמר: 466   [ נצפה 2255 פעמים ]


מיטבחים הם שם כולל למספר רב של שימושים. קיימים מטבחים ביתיים שהשומרים על מידה רבה של אלגנטיות ושלא ממש משתמשים בהם, קיימים מטבחים העומדים בעומסים רבים, בעיקר בבתים שיש בהם ילדים קטנים ועוד. מטבחים עלינו להתאים לסגנון החיים שלנו. מטבחים מגיעים בשפע של עיצובים ופתרונות חכמים , כך שאתם יכולים בקלות לרכוש מטבח מעוצב שמתאים בדיוק לצרכים שלכם.

מטבחים מתאימים לסגנון חיים , גם מבחינות של יכולת שמירה על סדר וניקיון. מטבחים בסגנון מינימליסטי או יפני, מתאימים לבתים בהם ניתן לשמור על מידה רבה של סדר. מטבחים אלו מאופיינים במספר מצומצם של פריטים ובצבעוניות עזה, כך שכל דיסונאנס קטן יכול לגרום למטבחים אלו להיראות רע. אך אל דאגה גם לאנשים שמנהלים אורח חיים מהיר ויש להם ילדים קטנים , מוצע ארסנל מטבחים בקווים מודרנים ומהודרים. מטבחים אלו מתאפיינים בפתרונות אחסון מתקדמים שיאפשרו לסדרו בקלות.

לאנשים רבים חשוב שהמטבח יהיה מרווח ושתתאפשר בו תנועתיות רבה- לאלו הייתי מציעה לבחור במטבחים שמוצב בהם אי - האי שהוא משטח אכילה ועבודה, מאפשר לנוע סביבו בחופשיות . אם אתם אוהבי לארח ולא רק לארוחות חגיגיות ומרובות משתתפים, רצוי שתשקלו להכניס למטבח את פינת האוכל- כך תחסכו ריצה מיותרת וארוכה בין החללים השונים, ואף תוכלו לקיים דיאלוג בעת שאתם מבשלים.

מטבחים בבתים שבהם ישנם ילדים קטנים, רצוי שיהיו מחומרים שאינם בוהקים כמו הנירוסטה שכל לכלכוך קטן נראה עליה באופן מודגש. קיימים חומרים אחרים שעליהם לא יבלטו כתמי המזון. בנוסף , בחרו באריחי חיפוי לרצפה שאינם מבליטים בקלות כל פירור שנופל עליהם . אריחים אלו אמורים לשרת אתכם, כך שרצוי שלא יהיו חלקים מידי ויגרמו לתאונות מיותרות. עוד פרט חשוב הוא הכיריים. כיריים במטבחים בהם ישנם ילדים, הם נושא שיש לתת עליו את הדעת. כיום פופולאריים מאד כיריים תרמים- הן יפים וקלים לניקוי, אך יש להם חסרון אחד בולט- למשטח לוקח הרבה זמן להתקרר, וילדים שמשחקים במטבח, יכולים בטעות להיכוות , כיוון שאת החום לא ניתן לראות.

מטבחים בסגנון הטוטאללוק: אם אתם תרים אחר ה"טוטאל לוק", רצוי שתשימו לב היטב לבחירת אריחי החיפוי שעל הקירות. רצוי להחליט עליהם עוד בטרם התחלתם בתהליך חיפוש הרהיטים. אנשים עסוקים במיוחד המבלים שעות רבות בעבודה, רצוי שיזמינו מטבחים מחברות ששמות דגש על חוויית השרירותיות במטבח.

אחד הקשיים שלקוחות נתקלים בהם בבואם לתכנן רכישת מטבח הוא הצורך להתאים בין גורמים רבים, ועל-כן, עליהם לדעת כי ישנם אין ספור פתרונות חכמים בדמות רהיטים מודולאריים שיאפשרו לכם מרחב פעולה מתוך התחשבות בצרכים רבים שלעיתים הם אף מנוגדים.

כאשר אתם ניגשים לרכוש מטבח- עליכם לחשוב על מקסום ניצולת החלל עומד לרשותכם. מומלץ להיעזר באיש מקצוע או במעצב הפנים של החנות או החברה המייצרת מהם אתם מתכננים לקנות. מומלץ כי החללים הפנימיים של ארונות המטבח יהיו גדולים ומרווחים.

מטבחים, ככל שיש בהם יותר משטחי עבודה, כך הם מוצלחים יותר. כמו אי למטבח עליכם להשאיר ליד הכיור והכיריים לפחות חצי מטר פנויים לצד משטחי העבודה. מספר רב של מגירות שטוחות ורחבות יהיה מאד שימושי עבורכם.

חשוב שמשטחי העבודה ימוקמו אל מחוץ לנתיבי התנועה של היוצאים והנכנסים למטבח.





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב