דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מטבחים: כל הטרנדים 

מאת    [ 23/04/2009 ]

מילים במאמר: 490   [ נצפה 2484 פעמים ]

מטבחים הם חומר גלם לאפשרויות עיצוב רבות, יצירתיות ופורצות דרך. מטבחים מעניקים לנו מענה לפונקציות שימוש רבות ולאפשרויות עיצוב מטבחים מרהיבות ההופכות את חלל המטבחים לחללים שאינם נופלים במראם מחלל הסלון. ען כן חשיבות תכנון מטבחים. בתחום עיצוב המטבחים שולטים מספר סגנונות עיקריים אותם נפרוש בפניכם הכתבה זו. מבטחים מעוצבים על-פי הגישה ההי טקית, , מעוצבים בסגנון כפרי, בסגנון רומנטי או בסגנון אקלקטי הכולל עירוב של סגנונות המשולבים באופן הרמוני לכדי מראה שלם ומוקפד.

נתחיל בכך שבמטבחים חשוב ליצור תחושות נעימות ביתיות ונוחות הן עבור המבשלים ומכיני האוכל והן עבור הסועדים- אל לנו לשכוח כי מטבחים משמשים היום גם בחללי הסעדה ולא רק כזירות הכנת אוכל. מלבד החשיבות הרבה באשר למיקום הריהוט והאביזרים במטבח, מומלץ לתת את הדעת גם באשר לתהליך בחירת הצבעים , חומרי המשטחים , חיפויי הכירות, הכיורים והארונות. לא כל החומרים יוצרים מראה הרמוני ומהודר. את הגוונים ובגנון העיצוב במטבחים בתכנון מטבחים יש להתאים לאופי המשתמשים בו ולאופי שאר החללים. שאלו את עצמכם את השאלות הבאות: האם פינת האוכל ממוקמת בתוך המטבח או מחוצה לו? האם אתם נוהגים לבשל בבית או אוכלים בעיקר במסעדות? מהן השעות העיקריות בהן אתם נוהגים לבלות במטבח. לאחר שעניתם על שאלות אלו תוכלו להתאים לעצמכם מטבח שישרת אתכם מהרבה בחינות.

מטבחים מודרניים:המטבחים החדישים, בנויים בצורה של זירה או במה, כאילו הם קוראים לנו להתבונן בנעשה בהם העת הכנת הארוחות. מטבחים כאלו מכילים אי המצוי במרכזם, ארונות מטבח נמוכים המכתרים את האי, והם מעוצבים בקווים נקיים, סימטריים, כאשר הצבעים השולטים הם רבים. מטבחים כאלו מתרימים לחללי מטבח גדולים יחסית, אך ניתן להתאימם גם לחללים קטנים יחסית, אם בוחרים להשמיט את האי במרכזם, ולהתקים בהם מערכת ארונות נמוכה המבוססת על מגירות רחבות ועמוקות. קונספט שכזה מותיר את הקירות חשופים ובכל נוצרת אשליית מרחב גדול ופתוח.

מטבחים כפריים: מטבחים אלו הם בעלי סגנון חם ומחזירים אותנו לניחוחות של פעם המעבים את תחושת החשק לאכול. מטבחים בעיצוב כפרי, יכולים להיות בעלי גוונים בהירים במיוחד או בגווני עץ כהים. מטבחים בגנון כפרי שמים גדש על אביזרים שמוסיפים איזכורים למה שהיה פעם, למי שאוהב לתור חנויות ושווקים, ימצא את תהליך העיצוב שלהם מרתק במיוחד. רעיון נחמד בעיצוב מטבחים כפריים הוא הוספת טקסטורה כפרית לאחד מקירותיו על ידי שימוש בטיח דקורטיבי כמו הווגה או מרמרינו. חיפויים אלו יקנו לקיר מראה מחוספס וטבעי. מי שמעוניין לחדש את ארונות המטבח בעזרת צביעה בטכניקת הדיסטרסינג, יקבל מראה משומש אך עדכני.

מטבחים דרמטיים: במטבחים אלו שולטת ניגודיות חזקה בגווני המטבח , מה שהופך אותו לחלל שלא ניתן להתעלם ממנו. משחק בגוונים של שחור-לבן יוסיף עניין למטבח וייצור אשליה של גובה ועומק .

מטבחים רומנטיים: הם בעלי קווים מסוגננים ועושים שימוש בחומרים טבעיים כמו עץ, הצבוע צבעי פסטל ובאביזרי פרזול בעלי פיתוחים. כל האלמנטים הללו מוסיפים חמימות ורומנטיות למטבח. לכל מי שנועז , מומלץ להוסיף למטבח בסגנון הרומנטי גם שנדליר.

צבע לקירות מטבחים:

מעצבי הדור החדש עושים שימוש זהיר בצבעים ונרתעים מגישה קצרת מועד ולכן בוחרים בגוונים לבנים, אפורים, מתכתיים וכן בגווני עץ טבעיים שמדגישים את איכות החומר. המטבחים כיום מעוצבים במין גישה ניטראלית המשמשת רקע לצבעוניות הטבעית והמרהיבה של מוצרי המזון, כמו פירות, ירקות ועשבי תיבול.





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב