דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדיחי כלים מודרנים 

מאת    [ 23/04/2009 ]

מילים במאמר: 494   [ נצפה 2752 פעמים ]

מדיח כלים הוא אביזר חשמל הרווח כמעט בכל בית. מדיחי כלים נלקח כחלק מתכנון כולל של המטבח ויש לו משמעות עיצובית רבה. מדיח הכלים עבר אבולוציה אמיתית וכיום הוא מעוצב יותר, בעל אופן פעולה שקט וכמו כן חסכוני במים ובצריכת חשמל. מדיחי כלים מודרנים הם חלק אינטגראלי מריהוט המטבח ונבלעים בתוכו באופן הרמוני תוך שמירה על רמה גבוהה של דקורטיביות. מדיח הכלים הוא אביזר חשמל למטבח אשר מנקה את הכלים מבלי לשרוט אותם. מדיח כלים אינו מבצע פעולות קרצוף אלא מנקה את הכלים באמצעות התזת סילוני מים חמים הל הכלים. החום הנוצר במדיח הכלים בעת השטיפה משמש גם לייבוש הכלים ובכך חוסך באנרגיה רבה. המים המותזים במדיח הכלים מהולים בחומרי ניקוי שמיוחדים למדיחים ומכילים מלחים. המים עוברים תהליך של מחזור לשם שטיפה נוספת , כך שלמעשה קיים גם אלמנט של חסכון במים. מדיח כלים כמו כל מכשיר חשמלי אחר מצוייד בתו תקן ישראלי המעיד על-כך שמדובר במכשיר בטיחותי לשימוש. תוויי התקן למדיחים קשורים באופן ישיר לנפח הקיבולת שלהם. למדיח הכלים אשר מותקן בבית, יש רוחב ועומק קבועים של 60 סנטימטרים, הגובה המינימאלי להתקנת מדיח הכלים הוא כ 86 סנטימטרים. השוק גם מציע מדיחי כלים קטנים וקומפקטיים יותר שמותאמים למטבחים קטנים והם מגיעים ברוחב של 60 ו-45 סנטימטרים. מדיחי כלים קטנים ,מוצבים על משטח המטבח עצמו.מדיחי הכלים המודרניים בנויים מאמבט העשוי בדרך כלל מפלדת אל-חלד או פלסטיק. פלדת זו היא סוג מתכת שעמיד בפני מים קשים, בנוסף היא מספקת בידוד קולי טוב יותר, ואף שומרת על טמפרטורת פנים המדיח אשר מאפשרת תהליך ייבוש מהיר יותר של הכלים. אם בעבר נהגו לצפות את פנים המדיח באמייל , הרי שכיום מדיחי כלים מצוידים בחיישנים אלקטרוניים שעוזרים לקבוע את כמות מי השטיפה הנדרשים. במדיחים החדישים מוחלף בורר ההפעלה האלקטרומגנטי המסורתי בכפתורים שמחוברים ליחידת מיקרו מעבד. חלקם של מדיחי הכלים המודרניים מכילים מנגנונים למניעת הפעלתו או הפסקתו של המדיח על ידי ילדים קטנים.

מדיחי כלים מודרנים כמעט שאינם מייצרים רעש. מדיחי הכלים מצוידים בטכנולוגיות שונות להחלשת רעשי עבודה. המדיחים החדישים פועלים בשיטה דיגיטאליות ומאפשרים אופני הדחה חסכוניים בחשמל ובמים. אם מדיחי כלים מכאניים מופעלים ע"י כפתור או טיימר, וכוללים כ: 5 תוכניות הדחה, הרי שהדיגיטאליים מופעלים באמצעות לחיצה וכוללים תוכניות משוכללות יותר.

מדיחי הכלים המודרניים מציעים לכם: תוכניות הדחה אוטומטיות, המדיח מצויד בחיישן שמזהה את מידת לכלוך הכלים בהתאם לעכירות המים. מדיחי כלים מודרניים מאפשרים הדחות קצרות עם כמות מים מועטת. אפשרות הדחה המים רותחים לסירים ומחבתות. אפשרות להשהות את פעולת ההדחה לשעה ספציפית בהתאם לתוכניתכם. מנגנונים המייעלים את פירוק הטבליות לניקוי, מערכת לריכוך מים המתאימה למים הקשים בארץ. פעלה סדירה של המדיח גם בבתים בהם אין לחץ מים גבוה. גוף חימום נסתר,שאינו סובל מקורוזיה, צג דיגיטאלי רחב ומהודר שתורם למראה מודרני ויוקרתי. נוריות חיווי אשר מתריעות בפני מחסור בחומרי ניקוי, פעולת השריה לפני תהליך ההדחה, הגנות נגד הצפות ועוד. עיצוב מודרני ומשוכלל: מדיחי הכלים החדישים מאופיינים בקווים עגולים יותר ובצבעי נירוסטה, הם מגיעים כמדיחים אינטגרלים, שמשולבים עם דלתות מטבח ונראים כיחידה אחת מושלמת. הפעולה נעשית על ידי לחיצה על לחצנים עליונים פנימיים. קיימים גם מדיחים חצי אינטגרלים שמגיעים עם פאנל הפעלה חיצוני עליון, כאשר הדלת משלימה את ארון המטבח.





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב