דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כריים גז, חשמלי ואינדוקציה 

מאת    [ 23/04/2009 ]

מילים במאמר: 416   [ נצפה 5863 פעמים ]

‏ניתן למצוא כיריים המופעלות ב- 3 שיטות שונות שמקובלות בשוק כריים כגון: כריים גז, כריים חשמליות, כריים קראמיות או כריים אינדוקציה. כריים הם מוצר חיוני ונחוץ ללא ספק למטבח ומשמשים את עקרת הבית בעבודתה ובפעילותה השוטפת במטבח ביום יום. בעבר היו כריים מורכבים על התנור מעליו בצורה פרוביזורית שם היו שמים את הסירים והמחבתות ומבשלים את האוכל בבית למי שזוכר את אותה תקופה, כיום כריים קיבלו עצמאות במירכאות והם משולבים בצורה מאוד יפה ומתאימה בחריץ מרובע בשיש של המטבח, הכלים והצלחות נמצאים מסביבם וכן מוצרי המטבח כמו ירקות, בשר שמן אורז ועוד דברים שמשמשים להכנת ארוחות יומיות ומעליהם נמצא קולט האדים המשמש לקליטת העשן והאדים מהסירים. בתחום כריים יש לנו כיום את סוג כריים עם גז שמיוצרות כיום עם משטחי נירוסטה, יש את סוגי כריים שעשויים מחומרים אחרים כמו זכוכית או אמייל בגוונים של שונים של לבן ושחור. ההצתה של כריים שם היא הצתה אלקטרונית שמלווה בחיישני ביטחון שמכבים אוטומטית את הכריים ומונעים מילדים להדליק אותם בשיטות שונות ותוך כדי כך מונעים דליפות והצתות בלתי בטיחותיות. כריים בתחום אנשי הייצור והפיתוח של מוצרי הבית מוצרי כריים הוא לא רק מוצר אלא גם רעיון יצירתי. אולם כאשר הרעיון שאינו מוצא אחיזה איתנה במציאות, הוא מתעקש ונעשה רעיון כפייתי. ‏אנשי הפיתוח והממציאים עומדים בחזית המודרנית של התחרות הגדולה ופיתוח המוצרים בעידן המודרני. אולם יש לציין למרות ההתלהבות שבדבר חדשנות שלא נעשית נכון יכולה גם להיות לרועץ.


יש סוג נוסף של כריים בשוק והוא הסוג של כריים החשמליות, כריים מסוג זה באות עם משטחי הזכוכית הקראמית וזמינות עם שני סוגי מבערים מבער מסוג הלוגן או מבער מסוג רדיאן. עוד סוג של כריים הקיימים בשוק הם כריים שעובדות בעקרון האינדוקציה, שהם סוג של כריים אלקטרומגנטיות שמתחילות לעבוד כאשר הן באות במגע עם הסירים התואמים ויחד איתם יוצרות מעגל מגנטי מיוחד שמביא לחימום מודרג ואופטימאלי של המזון בסירים הללו. היום לפי מה שמקובל בשוק המטבחים נראה שהמגמה היא שמטבחים פרטיים רגילים מקבלים ליטוש ושכלול והופכים אט אט לדומים יותר למטבחים התעשייתיים הגדולים וכן למטבחים של מסעדות גורמה, כלומר המגמה היא לעשות שימוש בכיריים רחבות יותר בעלי חמש להבות לפחות ולחשוב בגדול ולהשתכלל. כאמור סוגי כריים רחבות מאפשרות לנו לבשל בו זמנית וליהנות מהכיף של מטבח מקצועי.


החלק המרכזי בבית יש לציין הוא פינת האוכל והמטבח שם בני הבית מסבים לארוחה מידי יום כאשר המטבח הוא משכנה של עקרת הבית והיא מבלה זו זמן לא מועט מחייה ולכן חשוב במקום הזה לדאוג לעיצוב מיוחד ואיכותי בתחום שולחנות וכסאות של פינת האוכל וארונות המטבח, תחום התנור ומקרר ועיצובם. ארונות המטבח וכן תחום כריים יחד עם השיש של המטבח שמהווים שילוב מתאים ביותר





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב