דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חברות מטבחים 

מאת    [ 23/04/2009 ]

מילים במאמר: 494   [ נצפה 2242 פעמים ]

חברות מטבחים כוללות יצרניות גדולות המצויות בשוק כבר שנים, וחברות קטנות המייצרות מטבחים על-פי הזמנה אישית ובכמויות קטנות.


חברות מטבחים בישראל מעודכנות שכל החידושים העולם המטבחים בעולם, על כל מרכיביו- חידושים בתחומי החומרים, אביזרי המטבח, גישות עיצוב ועוד.


חברות מטבחים עוסקות בייצור מטבחים מחומרי גלם משובחים וכן מחזיקות במעצבי מטבחים המסייעים להם וללקוחות , לעצב מטבח העונה על כל הדרישות.


חברות מטבחים חייבות להיות מעורות בכל החידושים הטכנולוגים במוצרי החשמל השונים כל מנת להיות מסוגלים לתת מענה לכך בעיצוב המטבח.


לכל חברה ישנם סטנדרטים של איכות- ישנן חבות שעובדות עם חומרי גלם יקרים, דואגות לגימורים מושלמים ולעיצובים פורצי דרך ואוונגרדים,- המחירים כמובן בהתאם, ולעומתן קיימות חברות המתמחות בייצור מטבחים המתאימים לכל כיס- גם שם האיכות היא טובה, את חומרי הגלם פחות יקרים מה שהופך את המטבח לזול יותר.


קיימים הבדלי מחירים משמעותיים בין  סוגי פרזול מאיכויות שונות, ובין דלתות ארון מטבח. כאשר אני אומרת פרזול, אני מתכוונת למסילות של מגירות או ארונות הזזה, צירי דלתות, ידיות וכו''''''''.


כאשר אתם נגשים לתכנן את המטבח, עליכם לבדוק מספר חברות מטבחים. יש לגשת עם תכנון בסיסי של הדברים הנחוצים לכם להתרשם מסדר גודל המחירים ובהתאם להוסיף אלמנטים ככל שמאפשר התקציב.


ייתכן כי תגלו שמטבח דומה יכול לעלות לכם בכל חברה סכום אחר. הדבר נובע ממשתנים רבים ולכן יש לערוך סקר שוק.


תכנון מטבח צריך לקחת בחשבון גם את עלויות הריצוף, החיפוי, התקנת הארונות, מחירי המשטחים, פירוק של מטבח ישן, שינויים בתשתיות המים והחשמל ועוד.


מומלץ לקבל כ 3 הצעות מחיר, משלוש חברות מטבחים שונות.


חברות מטבחים עובדות כל אחת עם ספקים אחרים, חומרי גלם מאיכויות שונות, מעצבים מוכרים או מוכרים פחות, והכל הא לידי ביטוי במחיר, במידה ואתם חשים כי אין ביכולתכם לעמוד במחירים, נסו לתכנן מטבח דומה, ובדקו את מחירו בחברות מטבחים גדולות שנוהגות לצאת במבצעים ויכולות לגלות כלפיכם גמישות גדולה.


פנטזיות על עיצובים גרנדיוזיים, לא חייבות להישאר פנטזיות. ייתכן כי ניתן לעשות כן בעלויות שאינן גבוהות במיוחד באמצעות רהיטים משלימים שמעניקים לחלל המטבח חזות מרשימה וחד פעמית.


חברות מטבחים מתמחות גם בעיצוב, ומייצרות אביזרי ריהוט משלים להעשרת המראה.


שלב הרכבת המטבח דורשת מקצועיות, ישנן חברות מטבחים אשר מעבירות הדרכה לגבי הרכבת המטבח לקבלני משנה, ואלו באופן טבעי מעוניינים לגמור את העבודה מהר ולעיתים אינם עושים עבודה טובה .


יש לדרוש מחברות מטבחים תעודת אחריות הכוללת את מרכיבי המטבח השונים וכן אחריות לגבי הרכבת המטבח. רק אחריות כוללת תאפשר לכם לישון בשקט. בנוסף וודאו כי האחריות היא גם עבור חלפים זהים שיהיו מלאי לפחות 5 שנים מיום התקנת המטבח.


להתקנת מטבח חדש קיימים שלבים - חברות המטבחים מודעות לכך ודואגות לבצע את התהליך על פי סדרו : ראשית מרכיבים את ארונות המטבח, לאחר מכן עוברים לריצוף וחיפוי, ורק לאחר מכן מתקינים את האלמנטים הנותרים.


השלב הסופי בהקמת מטבח חדש הוא חיבור התשתיות ואביזרי החשמל.


ולסיום:  מחירי מטבחים יכולים לנוע בין 20000שקלים למטבח סטנדרטי באיכות טובה, ולהגיע אף ליותר מ100000 שקלים .


מחירי מטבחים סטנדרטים מושפעים בעיקר ממחירי הפרזול והדלתות. אפשר לומר כי המרכיב המשמעותי ביותר במחירי מטבחים הוא חזיתות הדלתות. דלתות בעלות ציפוי פורמייקה, יוזילו עבורכם את העלויות, דלתות עץ טבעי לעומת זאת ייקרו את המחיר.


 


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב