דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ברזים 

מאת    [ 23/04/2009 ]

מילים במאמר: 402   [ נצפה 2000 פעמים ]

ברזים


ברזים זה מקור המים והמעיין המודרני שלנו. כיום קיימים מבחר עשיר של ברזים בשוק הרחב, ברזים עם איכות טכנית גבוה וכן רמת עיצוב מתקדמת ביותר. סוגי הברזים הקיימים בשוק הם: ברזי מיקסר, ברזים אלקטרוניים, ברזי קיר, ברזי פרח, ברזים בעיצוב היי-טק וכן ברזים בדגמים עתיקים. בימינו אין ספק כי שכל ודמיון וכן אומנות ותפקידים שלמים חזרו ונעשו בימנו לצו השעה למשל ביל גייטס ממיקרוסופט מתמודד גם הוא מסתבר עם צמיחה מופלאה.


בעשור האחרון אנחנו מתקדמים לעבר הברזים החד ידיתיים ובשנה האחרונה חודר לשוק הברז האלקטרוני. מבחר הברזים הקיימים כיום בשוק הוא גדול. קיימים כיום ברזים מכל הסוגים ומכל המינים כמו ברזים לכיור בחדר אמבטיה, ברזים למטבח, ברזים לאמבטיה, ברזים למקלחונים, ברזים לבידה, וכן ברזים לעיסוי. רוב הברזים הנמכרים בשוק כיום מאופיינים בעיצוב קלאסי פשוט ונקי. רוב הברזים שאתם נתקלים בהם בחנות או ברשת הם ברזי מיקסר שמופעלים באמצעות מנגנון קרמי שמאפשר לפתוח ולסגור את המים באמצעות ידית אחת המווסתת את טמפרטורת המים, לא עוד שני ידיות נפרדות למים אלא ידית אחת שבאמצעותה את או אתה אמורים לווסת את זרם המים או לכוון אותה למים קרים או חמים או פושרים.


כיום בעידן המודרני ייצור הברזים ושאר אביזרי האמבט וכן מה שקשור לרהיטים דורש מומחיות. עידן הייצור ההמוני כיום הולך ונעלם במהירות כאשר הכלכלה שהולכת ומתפתחת כיום מבוססת על ידע, כישרון, סקרנות ודמיון רב. חברה שתצליח בשוק ללא ספק היא חברה שתדע לנצל עד תום את הסגולות המיוחדות של כל אחד ואחד מעובדיה, חברה שתדע לעשות את זה תהיה בעלת עוצמה חזקה עם עתיד מבטיח. חשוב לטפח בעידן המודרני במפעלים תעשייתיים את מערכת היחסים בין עובדי ידע לבין המפעל שלהם. בעולם כיום הצמיחה מותנית בשכל ובסקרנות וחשוב לטפח את הצמיחה של הפרט במיוחד כאשר החברה יוצאת נשכרת מכך בתחום הפיתוח והשכלול המודרני של מוצריה. השקעה בצד היצירתי של הדברים מניבה צמיחה ללא ספק. חשוב לעודד בחברה התלהבות וסקרנות בכל תחום ותחום כפי שאמר גם אלברט איינשטיין "סקרנות חשובה יותר מידע".


מה הולך היום בשוק? ללא ספק ברזי מיקסר העשויים ממתכת ושונים מאחד לשני ברמת ההשקעה בעיצוב הברזים. קיימים בברזי המיקסר סוגים שונים, יש את הברזים הפשוטים עם ידית הפעלה ישירה, ברזים כאלו נמכרים בצבעים שונים כמו: לבן, אדום, אפור, כחול ועוד. ברזים המצופים בניקל, נחושת או זהב באים עם רמת עיצוב גבוה. כיום העיצובים הם עגולים עם מינימום פינות מרובעות כאשר גוף הברז, הפיה והידית שלו באים בחתיכה אחת. יש גם את העיצוב בסגנון היי-טק, כאשר ברזים המעוצבים בסגנון היי-טק הם עגלגלים, בעלי מראה חללי, עם אלמנטים כדוריים וכן גוף מנופח ופחוס.





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב