דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת רכב בחול - כל אחד יכול 

מאת    [ 21/04/2009 ]

מילים במאמר: 671   [ נצפה 2576 פעמים ]

השכרת רכב בחו"ל – כל אחד יכול

 

עד לפני כמה שנים השכרת רכב בחו"ל הייתה נחלתם הבלעדית של אנשים אמידים. הישראלי הממוצע נאלץ בטיוליו לחו"ל להתנייד רק באמצעות מערכת התחבורה הציבורית

הפועלת בכל מקום. אך הימים הללו חלפו וכיום קיימת תחרות גדולה בתחום השכרת המכוניות מה שפעל לטובת הצרכן והביא למבצעים ולמחירים זולים שהופכים את הפריבילגיה של השכרת רכב בחו"ל לנחלת כלל המטיילים.

אין ספק, השכרת רכב בחו"ל זו הנאה גדולה המאפשרת ניידות נוחה וחיסכון גדול בזמן וכסף.

בשנים האחרונות נוספה עוד אפשרות לתחום השכרת רכבים בחו"ל -  ההשכרה של הרכב עוד בארץ. במאמר זה נפרט מעט על כל המשתמע מהשכרת רכב בחו"ל ונציג את האופציות השונות.

 

השכרת רכב בחו"ל – דברים שחייבים לדעת

 

השכרת רכב בחו"ל אם כן זו אופציה הפתוחה כמעט לכל מטייל, ובכל זאת יש כמה דברים שכדאי לדעת טרם ניגשים להשכיר את הרכב. קודם כל, חשוב לתכנן את התקציב שאתם מקצים לטובת העניין. עליכם לשאול את עצמכם לכמה ימים אתם זקוקים לרכב, האם הוא ישמש אתכם לנסיעות בינעירוניות ארוכות או לנסיעות קצרות בתוך העיר, אם יש ילדים שמצטרפים לנסיעה, ואם כן אז כמה. חשוב לדעת מראש מה יהיה מספר הנהגים (לצרכי ביטוח) וכן מה עתיד להיות מזג האוויר. לאחר שתגדירו את כל אלו תוכלו להתחיל לחפש את הרכב המתאים בהתאם לנתונים ולתקציב שהקצתם.

 

לאחר מכן יש לקחת בחשבון את נקודת איסוף הרכב. האפשרויות העומדות לרשותכם הן איסוף הרכב מחברת השכרת רכב בחו"ל, אותה כדאי לקחת רק במידה ויש הסעות מבית המלון שלכם לאזור החברה. אפשרות נוספת היא לבקש שנקודת האיסוף תהיה כבר בנמל התעופה, כך תחסכו כסף על תחבורה ציבורית. במקרה כזה חשוב לוודא שהמשרד בשדה התעופה יהיה פתוח בשעת הנחיתה שלכם. עוד נקודה שחשוב לתת עליה את הדעת היא נקודת ההחזרה של הרכב. נקודת ההחזרה יכולה להיות נקודת האיסוף, אך אם אתם מתכוונים לסיים את הטיול בעיר או במדינה אחרת כדאי לבדוק כי לחברת ההשכרה יש סניפים בנקודת הסיום שלכם. לרוב חברות השכרת רכב בחו"ל הגדולות יהיו סניפים במספר רב של נקודות.   

 

השכרת רכב בחו"ל כבר מהארץ – איך עושים את זה -  

 

כאמור, קיימת גם האפשרות של השכרת רכב בחו"ל כבר בארץ. איך עושים את זה? ניגשים לאחת מחברות השכרת הרחבים הבינלאומיות הפועלות בארץ ומבצעים את ההזמנה. סוכנות הנסיעות בארץ יוצרת קשר עם חברת השכרת רכב בחו"ל ומאשרת את ההזמנה. הלקוח מקבל שובר איתו הוא ניגש לחברת השכרת רכב בחו"ל ומקבל את הרכב שהזמין. ישנם מקרים בהם נוצרו תקלות והרכב שהתקבל בחו"ל לא תאם את הזמנת הלקוח מהארץ ולכן לפני שניגשים לחברה מומלץ בחום לעשות סקר שוק מקיף ולחפש המלצות על כל חברה וחברה בתחום.

 

טיפים חשובים לדרך

 

ועוד כמה טיפים למי שהולך על השכרת רכב בחו"ל: על כל מי שמתעתד לנהוג ברכב להביא עימו רישיון נהיגה בינלאומי. כמו כן על השוכר להביא איתו כרטיס אשראי בינלאומי ודרכון. חשוב לבדוק את תקינותו של הרכב בשעת קבלתו כדי למנוע אי הבנות עתידיות. חשוב לשאול את כל השאלות הנדרשות בעניין פוליסת הביטוח של הרכב בכדי למנוע וויכוחים שעלולים לצוץ במידה ולרכב ייגרם נזק כלשהו.

והטיפ הכי בנאלי, אבל הכי חשוב – סעו בזהירות!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב