דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


להיות משיט יאכטה (סקיפר) 

מאת    [ 28/05/2006 ]

מילים במאמר: 473   [ נצפה 16209 פעמים ]

קורס סקיפרים או בשמו הנוסף - קורס משיטי יאכטות - הנו נושא למקצוענים: חובבנים יוכלו אולי להדריך אותך, אך לא יהיו איתך בלב ים. רוצה להיות סקיפר? הנה כמה "טיפים" שיסייעו לך בבחירת הקורס הנכון:

? קודם כל ולפני הכל, מועדון היאכטות בו תלמד להיות סקיפר חייב להיות מוכר באופן רשמי על ידי מינהל הספנות כבית ספר לשייט והסיבות לכך ברורות מאליהן.

? שיקול שני ומרכזי צריך להיות היאכטות עליהן שטים במהלך הקורס. מאחר שאינך יודע על אילו יאכטות תפליג לאחר קבלת רישיון הסקיפר המיוחל, על בית הספר לשייט לספק לך את מירב הניסיון ביאכטות שונות. ככל שתלמד בקורס על מגוון יאכטות רחב יותר (החל ממפרשיות, דרך יאכטות לשייט תחרותי ועד ליאכטות מנוע מפוארות) - כך יגדל ניסיונך ותורחב הכשרתך לשייט על יאכטות בעתיד.

? המדריכים בקורס: כמו בכל תחום, גם במקרה זה לימוד מקצועי הנו המפתח לרכישת מיומנות במקצועות השייט ולהגעה למצוינות בכל הקשור להשטת יאכטות. או בקיצור - להיות סקיפר. ודא שהמדריכים בוגרי קורס חובלים או בוגרי צופי ים ובעלי ניסיון ימי עשיר. חיוך ולבביות לא יזיקו אף פעם.

? גמישות בלימודים: זמנך קצר. מלבד לימודי סקיפר, צריך להספיק להיות בעבודה, לבלות עם המשפחה והילדים ועוד מיליון ואחד סידורים אחרים. חשוב לבחור בית ספר לשייט שיאפשר לך גמישות מירבית בימי ושעות הלימוד. חשוב עוד שבית ספר זה יאפשר לך השלמת שיעורים, בהתאם ללוח הזמנים הצפוף שלך. עליך להבטיח כי אם לא הגעת לשיעור, נכשלת במקרה, נסעת לחו"ל או שקראו לך למילואים - מישהו ישלים איתך את החומר בשיעור פרטי, או בכל דרך אחרת.

? חומר הלימוד, שיטות הלימוד ואחוזי מעבר: לימודי שייט המתבססים על סיליבוס מינהל הספנות בלבד, כפי שמציעים מספר בתי ספר לשייט בארץ, אינם מספקים ולא יכשירו אותך להשיט יאכטה מודרנית. עליך לבחור בית ספר לשייט המספק חומר לימוד מעודכן לשייט יאכטות בשנות ה-2000 - עם מצגות לימוד אינטראקטיביות המפשטות את חומר הלימוד והופכות אותו לחווייתי. אינדיקציה טובה לאיכות חומר הלימוד הנה באחוזי המעבר של התלמידים בבית הספר לשייט. בקש לצפות בדוח מעבר בחינות של מינהל הספנות כדי להיווכח באחוזי המעבר של בית הספר. שיטת לימוד המתבססת על תרגול מעשי יחד עם הלימודים העיוניים תאפשר לך להבין בצורה הטובה ביותר את החומר הנלמד.

? הוותק קובע: חפש בית ספר בעל ותק, כזה שיימצאו לו מספיק ממליצים שהפכו את חלומם למציאות והם כיום סקיפרים מקצועיים.

? פעילות שייט והפלגות לאחר קבלת הרישיון: השאלה החשובה מכל הינה מה תעשה עם רשיון הסקיפר לאחר קבלתו. שאלה זו חשובה לך כבר בעת בחירת בית ספר לשייט. לאחר קבלת הרשיון, מועדון היאכטות בו למדת יכול לפתוח בפניך דלת לעולם עשיר ומגוון - עולם של שייטים. בחר בית ספר המאפשר לתלמידיו להצטרף למועדון שייטים עם גמר הקורס וליהנות מהפלגות, אירועים, תחרויות ושפע חברים שאוהבים את הנאות החיים.

אלה היו רק כמה טיפים, על קצה המזלג, לבחירת בית ספר ללימוד שייט. ההמלצה החשובה מכולן מצויה בפתיח מאמר זה ונכונה גם בסופו: לימודי שייט הם נושא למקצוענים. הם, ורק הם, שיובילו אותך לרישיון סקיפר - בביטחה ובהנאה.
מנהל שיווק של שיא גל - בית הספר המוביל לשייט בישראל: http://www.sea-gal.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב