דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אירוע בלי עיצוב הוא אירוע עצוב 

מאת    [ 20/04/2009 ]

מילים במאמר: 402   [ נצפה 2253 פעמים ]

עיצוב אירועים מהווה לאורך התקופה האחרונה כר פורה לפריחתן של חברות בוטיק לא מעטות, המתמחות ספציפית בנושא. לא רק חברות הוליסטיות המעניקות שירותי הפקת אירוע, קריאייטיב, קייטרינג ושאר עניינים, אלא עסקים קטנים של יזמים פרטיים שיודעים לעשות דבר אחד - קרי, עיצוב אירועים - ולעשות אותו היטב.
וכן, עיתים זה מייקר את האירוע במידה מסוימת, כי זה בדיוק ההבדל בין 'מעדנייה' לבין חנות מכולת.

מה עושה מעצב האירועים ?
עיצוב אירועים נערך על ידי מעצב אירועים, אשר למעשה, מוציא את האירוע המבוקש אל הפועל, בלי להשאיר מקום לספקות, לאבל, לאולי או לאקראי. הדגש כאן הוא תשומת לב מדוקדקת לפרטים הקטנים, כגון עיצוב פרחים אקסטרווגנטי, שימוש בסוגי נרות חריגים במראם (חלולים, צפים, עם הקדשה ועוד) או שילובם עם פמוטים שובי עין.
בתחילת התהליך, מציג מעצב האירוע ראייה מקיפה של כל האלמנטים העיצוביים יחדיו. בבואו לגשת למלאכת עיצוב אירועים הלכה למעשה, מתחשב המעצב במספר המוזמנים, באופיים, בתקציב שתעמידו לרשותו וכמובן באופי האירוע עצמו. והסגנונות רבים. החל ממסיבת יום הולדת צנועה לחברים או למשפחה; מסיבת רווקים; אירוע סיום קורס; חתונות; ועד לאירועים עסקיים או מסיבות יחצ"נות והשקות נוצצות ורבות משתתפים.
עיצוב אירועים בא לידי ביטוי היטב בחתונות. יותר ויותר חתנים וכלות לא מסתפקים ב'תפאורה' הקיימת של גן האירועים או האולם, ויחלו לגשש זמן רב קודם האירוע בקטגוריות של עיצוב אירועים באינטרנט. המבחר עצום ורב והתחרות על כל לקוח קשה, מה שמאפשר לבעלי המאה להתמקח ביתר קלות יחסית על המחיר.
ואם כבר אנחנו מדברים על עיצוב אירועים וחתונות, להמחשת הביצוע השטח, חופות מעוצבות הן דוגמה טובה לכך, כאלו שמתאימות למפות השולחן ולצבעי הפרחים. כך גם לגבי רחבת הריקודים, הרקע והאווירה. מנטליות בני הזוג ואופיים יקבעו במידה רבה כיצד ייראה האירוע שלהם ובאיזה רושם תצאו ממנו.
עיצוב תאורה ושזירת פרחים הם חלק מהעניין
יתכן שהוזמנתם לא פעם לאירוע ושאלתם את עצמכם היכן ניתן להשיג מונומנט כזה או אחר שראיתם באירוע והיה חלק מעיצובו? מסתבר שבארץ פועלות חנויות המתמחות בציוד לאירועים, ורק אלה שמשלח ידם הוא עיצוב אירועים, יידעו להפיק מהסחורה שבהן את המרב.
עיצוב אירועים אינו כשרון מולד, והוא נרכש על-ידי לימודים בבתי ספר להפקות אירועים או במכללות וקורסים לעיצוב. בין תתי התחומים שנלמדים, נמנים עיצוב תאורה, שזירת פרחים, סטיילינג ובניית קונספט לאירוע. אבל זה לא הכול. עיצוב אירועים דורש, בנוסף, גם יכולות ניהול מורכבות למדי, הכוללות ניהול של תהליך ההכנה באופן מסודר ותמרון בין כמה אנשי מקצוע.


עיצוב אירועים, בדגש על המילה עיצוב, הוא מפתח לאינסוף וריאציות ואפשרויות. חוק עיצוב אירועים מספר אחת קובע, שלמעשה אין חוקים בתחום הזה. איש איש , דמיונו ורצונותיו הוא !

כותב המאמר מתמחכה בכתיבת מאמרים בתחום עיצוב אירועים.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב