דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תיקון העולמות -פרשת שמיני 

מאת    [ 20/04/2009 ]

מילים במאמר: 1998   [ נצפה 3439 פעמים ]

תיקון העולמות ?פרשת שמיני

כאשר אנחנו אומרים עלינו לתקן את העולם...אנחנו בעצם מודים שהעולם לא מתוקן...דהיינו, אנחנו חיים במציאות שקרית שנאמר: "הוא לא משקר הוא אומר את האמת שלו"...דהיינו, "שלו האמת את אומר הוא"..."משקר לא הוא"...השאלה היא: מי זה הוא שנאמר: "הוא אמר"...ששלו האמת והוא לא משקר?!...ושאלת השאלות: מי רוצה להיות הקדוש ברוך הוא?!...

עד היום הזה למדנו מתוך חז"ל שחכמי הדור מלמדים אותנו מה אמרו חז"ל...השאלה היא: האם חכמי הדור לא הבינו את חז"ל, או, חז"ל שהיו חכמי הדור לא הבינו את חז"ל?...ישנם הרבה מאוד הגדרות שאנחנו מוגדרים בהם שאנחנו לא יכולים לצאת מהם...כך שההגדרות שאנחנו הגדרנו אותם הם אשר הגדירו אותנו כך שאנחנו בעצמנו הכנסנו את עצמנו לתוך הכלא שזה נקרא - מצרים...כך שכדי לצאת ממצרים אנחנו צריכים לצאת מההגדרות שהגדרנו את עצמנו...

דת מדע וקבלה מדברים על הגדרות: מודע ואתת מודע, אפשרי ובלתי אפשרי, חלל ואל חלל, עשה ואל תעשה, תורה שבעל פה ותורה שבכתב...השאלה היא: האם כל מה שאומרים לנו הוא שקר כלפי האמת, או, הוא האמת כלפי השקר?...שנאמר: "השקר הוא לא האויב של האמת"...ופה באה שאלת השאלות: "מי הוא האויב של האמת"?!...

דוגמא

עד היום הזה חז"ל וחכמי הדור מגדרים את ההגדרות של : תורה שבכתב...תורה שבעל פה...בצורה הבאה:

התורה (או תורה שבכתב) היא השם שניתן לחמשת הספרים הראשונים של התנ"ך, וקרויים גם "חמישה חומשי תורה":

תורה שבעל פה היא הפרשנות הלא כתובה של התורה שבכתב, שנאמרה בעל פה ולא הועלתה על הכתב עד תקופתו של רבי יהודה הנשיא כשישה סדרי משנה.

השאלה היא: אמת או שקר?...

התשובה היא: שקר.

כיצד יוצאים מן השקר לאמת?...

את המציאות הזו אנחנו רואים אצל יעקב אבינו ולבן הארמי...יעקב אבינו בהיותו "עז" סיים את עבודתו על לאה...מדוע נקרא עז?...עז = 77 שהם שבועות, שהם שבע שבועות, שהם מ"ט...שהם 49 שנות חיי... מיום לידתי 12/06/52 ועד ליום מעצרי במדינת צרפת 20/12/2001 שהם 49 . כאשר יעקב ראה מה שראה אמר ללבן הארמי: "למה זה רימיתני"?...ביום לידתי שהוא יום (אחד) השבועות (49) שהם 50 שהוא 12/06/2002 קיבלתי את התורה בבית האסורים ושאלתי את לבן הארמי (צרפת): "למה זה רימיתני"?...יעקב עבד באהבה "עזה" עוד שבע שנים כדי להשיג את רחל, דהיינו, "רחל היא התשובה לשאלה"...כך 50 שנה + 7 שנה = 57 שהם שנות חיי 12/06/2009  שאני מראה אותם בספרי: "מלחמת הרוח בחומר" כיצד יוצאים מן הרמאות שאנחנו חיים בה שהיא נקראת לאה...לעולם האמת שהיא נקראת רחל...כך שלאה ורחל היא התורה שבעל פה והתורה שבכתב ושניהם אחיות..."עולם הבא הוא העולם הזה ועולם הזה הוא עולם הבא".    

צרפת - תמיד שאלתי את עצמי בחקירותיי מדוע נשלחתי למדינת צרפת?...הרבה מאוד תשובות מצאתי בספר התורה שנאמר: "וצרפתי אתם"?...לשאלתי את מי אתם?...התשובה נמצאת בספר שהם ראשה וסופה של המילה: "וצרפתי"...שהם ו"י...שבהם ברא בורא עולם את העולם שנאמר: "וי - דבר, וי - אמר, וי - קרא, וי - קדש, וי - כלו, ושבהם מתחילה פרשת השבוע השמיני שנאמר: "וי - הי ביום השמיני קרא משה לאהרון ולבניו ולזקני ישראל". כך שאותיות וי + ישראל = 26 שהם אותיות כבד שהם:  יהוה, אדם, אמת. היכן נעשה כל זה? "צרפת". איך נעשה כל זה: "מתואר לפריטי פרטים בספרי: "מלחמת הרוח בחומר".

צרפת ?  כאשר בית המקדש היה קיים לא הייתה צרפת, צפת, בני ברק. כאשר בית המקדש נחרב נשארו בארץ "בני האור" שהתקבצו כולם במקום אחד וקראו לזה: "בני ברק"...כאשר בני האור התחילו ללמוד את התורה שכל מאודם היה לדעת: "מדוע נחרב בית המקדש"?...כאשר התחילו לחקור את המשפט: "מצפון תפתח הרעה"...הם החליטו ללכת ולפגוש את הרעה שנאמר: "הבא להרגך השקם להרגו"...שם ישבו ולמדו ותצפתו שתגיע הרעה וקראו למקום צפת...שמשם יצאו גדולי התנאים שלנו שארבעה מהם קיבלו דרגות משה רבנו והם: רשב"י, רבי אבא, רבי סבא מינונא  והאר"י.  האות הראשונה של המילה רע, היא ר', שהיא נקראת דינים. שהיא נקראת אלהים. שהיא המילה השלישית במילה שקר. המילה השנייה במילת רע היא ע' שהיא 70 אומות עולם, שהיא 7 מיליארד האנשים שחיים על פני האדמה. לקחו את המילה ר' שכלולה בתוכה ע' והכניסו אותה במילת צפת והכינו את "צרפת" ללמד את המשיח את כל התורה שנאמר: "לא יקרא שמך יעקב כי אם ישראל, כי שרית עם אלהים ואנשים ותאכל"...וזה הוא ספרי: "מלחמת הרוח בחומר".

תורה שבעל פה -  תורה שבכתב... מה הם?...

וידבר יהוה אל משה...

שתי נקודות נמצאות באדם.

א - העולם הזה - גוף - נפש - מלכות - אל חלל.

ב - העולם הבא - ראש - נשמה - בינה - חלל.

חלל ואל חלל.

עולם הבא - עולם הזה.

ראש - גוף

כאשר מדברות שני נשמות פה אל פה, דהיינו, מודעות עולם הבא עם מודעות עולם האצילות, שהם נקראות י"ה, י- נקראת נשמה, ה- נקראת נשמה...ושניהם יחד נקראות הוא...שזה נקרא  בינה...הר סיני...ששם משה קיבל תורה...תורה מסומנת נ' יחד עם משה...זאת היא נשמה...התורה הזו נקראת: "תורה שבכתב"...תורה שבכתב הגוף שהוא נקרא הנפש, עולם הזה, לא יכול לדעת בדעת מה מדברים הנשמות שנאמר: "וידבר יהוה אל משה"...

במצב הזה מורדים את הכתובים מדרגת נשמה לדרגת נפש שנאמר: "רד אל העם"...כאשר יורדים למטה, דהיינו, מצמצמים...שנאמר: "לדבר עם כל אחד בגובה העיניים"...נכתבה התורה שהיא לדרגת נפש, דהיינו, "קצה חוט לדרגת נשמה". כך שכל באי העולם יוכלו להתחיל ללמוד, שהיא נקראת פשט...שלתורה הזו קוראים: "תורה שבעל פה"...כך שבתורה הזו נמצאים המצוות והדינים...כך שהמצוות והדינים נקראים: "הגיון"...דבר שמגביל את הנפש עד לנקודה שהיא יכולה לדעת שלאחר מכן יש לה שאיפה להמשיך לדעת,דהיינו, לצאת מההיגיון הקודם ולעבור להיגיון אחר. שזה נקרא: מתמטיקה חמש יחידות - שישה סדרי משנה.

כאשר הנשמה כותבת היא כותבת מדרגה שאין בה נפש, דהיינו, היא מחוץ להיגיון...ואז היא נמצאת בדרגת חסדים...והכתוב הזה נקרא: "תורה שבכתב", דהיינו, אין מוגבלות. דהיינו, בריאה של: "יש מאין".

כאשר הנפש כותבת היא כותבת מתוך המוגבלות שלה שהם נקראים הרגשות...כך שהיא כותבת את ההיגיון, דהיינו, דבר שאפשר לתפוס...דהיינו, דבר שאפשר לחוות...שהיא נקראת: "תורה שבעל פה".

"תורה שבעל פה"...פה מוגדר מודעות הנפש...הנפש היא מודעות העולם הזה...העולם הזה הוא נגזרת של שבעה ימי בראשית...כך ההגדרה של "תורה שבעל פה" מקבלת משמעות אחרת והיא: "תורה פה לשבע"...שעל זה אמר שלמה המלך: "הבל הבלים אמר קהלת הבל הבלים הכל הבל"...כך שהבלים זה בלשון רבים...רבים מתחיל בשתיים עד אינסוף לכן לוקחים שתיים, כך שמספר הבל במשפט הם שבע. כך שכל התורה שנקראת "חמישה חומשי תורה" בצורה שהיא כתובה נקראת פשט, כך שאם נשאר בכתוב הזה נקבל את מודעות טפש...שהיא נקראת הבל הבלים...שהיא נקראת: "תורת פה לשבע". - תורה שבעל פה.

תורה שבכתב - היא תורה שקושרת את שתי הקצוות. דהיינו, היא לוקחת את קצה החוט שהיא נקראת דרגת נפש ומוליכה אותנו עד סוף החוט שנקראת דרגת נשמה...כך שקצה החוט הוא סוף החוט.

תורה שבכתב -  קיים בה הכל... ש' - שהם נקראים שלשת האבות, אברהם, יצחק ויעקב. שהם נקראים הרגשות. כ"ב ? שהם נקראים 22 האותיות הגדולות, העולם הבא, בינה, נשמה, הוא. בת  - שהיא נקראת המלכות , הנפש, העולם הזה. שהיא הנגזרת של הבינה שהיא נקראת "את" שהם נקראים  22 האותיות הקטנות. כך שכולם יחד: ש - כב - בת הם נקראים: "תורה ש-בכ-תב".

התורה מראה כיצד הפרידו בן התורה שבכתב לתורה שבעל פה...שתי התורות היו זהות אחד לשנייה, דהיינו, שתיהן היו אותיות גדולות שנאמר: "ויברא אלהים את שני המארת הגדולים"...אחד מן התורות צמצמה את עצמה, דהיינו, נשארה עם אותם האותיות אבל נהיו אותיות קטנות...לאותיות הגדולות קרא שמש ולקטנות קרא ירח...כך שאנחנו רואים שהשמש מאירה את הירח...כשם שנשמה מאירה את הנפש...וכאשר אנחנו אומרים שאנחנו יצאנו מהנפש שהיא נקראת גוף...על זה נאמר: "והיה אור הלבנה כאור החמה"...דהיינו, "התורה שבעל פה" שהיא חושך שהיא ירח, מקבלת בחזרה את המודעות שהייתה לה לפני הצמצום שהיא השמש "התורה שבכתב".

דוגמא:

תורת שבעל פה היא מיועדת לכל באי העולם שהיא נקראת: "חמישה חומשי תורה"...התורה שבכתב היא מיועדת ליחידי סגולה שהיא נקראת: "ספר הזוהר"...כך שהנפש שהיא  "תורה שבעל פה" לא יודעת את הנשמה שהיא  "תורה שבכתב"...למרות שאנחנו רואים "שספר הזוהר" יצא מתוך "חמישה חומשי תורה". כך שמפה אנחנו רואים -  התורה שבעל פה היא התורה שבכתב.

היום הזה בפרשת שמיני מה אני מראה לכם

תורה אחת קיימת שהיא נקראת "התורה שבכתב" שהוא ספר הזוהר שמיוחס לרבי שמעון בר יוחאי מורי אלופי ומיודעי.

כל התורות שנמצאות שהם מדברות תחת כותרת: "אם אתה חושב אתה קיים"..."ואי אפשר לבטל רגשות" הם נקראות: "תורה פה לשבע", דהיינו, תורה שבעל פה.

כל תורה - וכל מי שמדבר בשם התורה, שאינו יכול להראות לכל באי העולם שהוא מוביל את העולם לבריאות הנפש, דהיינו, שליטה על הגורל, תחיית המתים ובילע המוות לנצח...הוא מדבר ומסביר את  "תורה שבעל פה". שעליה נאמר: "הבל הבלים"..."למה זה רימיתני"?...

כל תורה - וכל מי שמדבר בשם התורה. שמראה לכל באי העולם את בריאות הנפש, דהיינו, תחיית המתים, שליטה על הגורל וחיי נצח...הוא מדבר ומסביר את "תורה שבכתב". שעליה נאמר: "עץ חיים היא למחזיקים בה"...

בן  תורה שבעל פה שהיא "חמישה חומשי תורה" לבן תורה שבכתב שהיא "ספר הזוהר" מונח ספר נוסף שהוא נקרא קוו האמצע שהוא מגשר בן שני התורות שהוא: "מלחמת הרוח בחומר" שהוא התורה שבכתב והתורה שבעל פה ומראה כיצד מחברים את הדרגות: נפש, רוח, נשמה, חיה ויחידה שעומד בדרגת ספר דצינעותא של רבי שמעון בר יוחאי ומתחיל מפרשת השבוע "שמיני" ומכל פרשה אחרת שנמצאת בתורה. כך שנמצא פה שלוש נשמות זהות: משה רבנו, רבי שמעון ושלמה חיים...

סיכום הדברים

כלל ופרט וכלל אי אתה דן אלא כעין הפרט".

כלל - תורה שבכתב.

פרט - תורה שבעל פה.

משמעות המשפט: אדם שחקר את שני התורות, דהיינו, את חמישה חומשי תורה ואת ספר הזוהר וכתב ספר שעומד: פה לשבע (נפש) - פרט. צריכים לדון לפי הספר הזה ואין לדחות את הספר הזה שנאמר: "מי שדוחה משיח כופר בתורה ובמשה רבנו". דהיינו. - כופר בנשמתו.

"אי ידיעת החוק אינה פותרת מעונש".

"כאשר אדם ניעור משנתו ואינו לומד תורה מתחייב בנפשו".

"אל תאמר לכשאתפנה פן לא תתפנה".

"ברוך אתה יהוה פוקח עיוורים, זוקף כפופים ומתיר אסורים".

 

        

 

 

  

 

"הפצת האור - הדרך לאמת"
מנהל אתר:WWW.HAIMSHLOMO.CO.IL
טלפונים:0544-898547 03-9322192
"השגה קיימת בכל רצון של השגה" - המשיח.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב