דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מסיבת יום הולדת לילדים שתשאיר לכם קצת יותר כסף בארנק 

מאת    [ 19/04/2009 ]

מילים במאמר: 426   [ נצפה 6319 פעמים ]

יום הולדת לא חייב להיות ארוע יקר מאוד ואפשר לתכנן מסיבת יומולדת זולה יותר.
עם הפקות גדולות, מקום לארוע, מפעיל או אפילו שניים, מתקנים מתנפחים, מכונות סוכר והפתעות...יום הולדת יכול בקלות לעלות 2000 שקל ומעלה, גם לילדים קטנים מאוד. כולם מכירים את זה, אבל זה לא חייב להיות כך, ולמעשה אפשר לארגן מסיבת יום הולדת הרבה יותר זולה, שלא נופלת מחגיגות יומולדת יקרות.
ההוצאה הראשונה היא על מקום לחגוג את יום ההולדת, שעולה הרבה מאוד כסף. מי נשולד בקיץ הרוויח מבחינה זו, ויכול לקיים את היומולדת בחוץ - בגינה או בפארק. כל מי שנולד קצת לפני האביב, יכול לאחר טיפה את קיום החגיגה כדי לקיים את יום ההולדת בחוץ ולחסוך כסף.
ההוצאה העיקרית היא על מפעיל ליום ההולדת, ליצן, קוסם וכדומה, שלוקחים כל סכום של כסף מ 600 שקל ועד 2000, תלוי כמה הם מחזיקים מעצמם ומה הם מביאים עמם. יש מפעילים שמביאים איתם הכל: כיבוד, מכונות מזון והפתעות ליום ההולדת, אך זוהי הוצאה על מרכיבים שקל מאוד לקנות לבד. הפתעות ליום הולדת אפשר להשיג בשקל או שניים באינטרנט או בחנויות, או להכין שקיות ממתקים שתמיד אהובות על ילדים.
כיבוד: פיצה ל 40 ילדים + כמה מבוגרים, כשמזמינים בחוץ, יכולה להגיע לכ 400 שקל, אך אפשר לחמם בבית פיצות קפואות מה שמוזיךל את העלויות בכ 75% ! נקניקיה בלחמניה או פיתות עם חומוס/שוקולד הן גם אופציה טובה, וזולה יותר.
הפעלת הילדים יכולה להיות זולה יחסית אם דואגים לפעילות אחת מתמשכת, כמו מתקנים מתנפחים (אפשר להשיג מתנפח ב 250-300 ש"ח. שימו לב לגודל המתנפחים שמספקים לכם ושהם אכן מתאימים להכיל את כל הילדים שיגיעו למסיבת יום ההולדת.
כדי להשלים את הפעילות הכינו כמה עמדות יצירה: שולחנות קטנים שבכל אחד יש נושא יצירה אחר, הנה כמה רעיונות שהוכיחו את עצמם:
קישוט עוגיות: הכינו מראש עוגיות או מאפינס כמספר הילדים. ערכו על השולחן את העוגיות, ממרח שוקולד וממרח שוקולד לבן, סוכריות צבעוניות, עדשים, קוקוס וכדומה. הילדים כבר יקשטו לבד ויאכלו, כמובן. זוהי פעילות פופולרית מאוד על כל ילד.
הכנת ברכות לילד היומולדת: הכינו שולחן עם בריסטולים או ניירות צבעוניים, טושים, מדבקות, דבק, נצנצים וכמה קישוטים, ותנו לכל ילד להכין בהרכה מקושטת לילד החוגג יום הולדת. אם כל הברכות תלו על עץ באזור המסיבה וקראו לו "עץ הברכות". פעילות שילדים נהנים להכין וילד יום ההולדת הכי נהנה!
שולחן עם בצק משחק צבעוני וכלי פלסטיק, תבניות צורות ומערוכים.
יש עוד המון רעיונות ליצירות ליום הולדת, אך בדרך כלל 3 עמדות יצירה ומתנפחים, יספקו מספיק פעילות לפחות לשעה או שעה וחצי, ולאחר מכן תחגגו בהדלקת נרות העוגה, שירים והרמת הילד על הכסא...והנה חלפו שעתיים של הנאה בלי לקרוע את הכיס, ויצא ילד אחד מרוצה מאוד עם עץ ברכות, הרבה שוקולד וערימת מתנות.
המאמר של אתר כסף
קראו על עוד המון רעיונות לימי הולדת, לחסוך כסף בקניות, בבילויים על ילדים, מסיבות, חופשות. כיצד לחסוך בהוצאות, לקצץ בחשבונות המשפחה, לצאת מהמינוס. איך להגדיל הכנסות, רעיונות לעבודה מהבית, הצבת מטרות וקידום אישי.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב