בניתי אתר. ביג דיל!!!
בניתי אתר לפני כשנה דרך חברת לייבסיטי, וחיכיתי, חיכיתי חיכיתי... ואף אחד לא התקשר ולא הגיע דרך האתר.
התחלתי לעשות עבודת בילוש נכנסתי לאינטרנט וקראתי המון מאמרים בנושא קידום אתרים.
הבנתי שהחלק הקל הוא לבנות את האתר והחלק היותר קשה הוא לקדם אותו במנועי החיפוש השונים כדי שיגיעו אליי לקוחות פוטנציאלים, כדי שהאתר שלי יהיה חי ונושם ומביא תוצאות!!!
התחלתי לכתוב מאמרים, לרשום את האתר במנועי החיפוש השונים, להוסיף אותו באתרים חינמיים, באינדקסים...
חלפו מספר חודשים, נכנסו מעט טלפונים אממה... לא רציתי טפטוף טלפונים רציתי זרם של טלפונים...
מה הביא לי זרם של טלפונים מלקוחות חדשים?
במהלך שיטוטיי באינטרנט נתקלתי במודעה בנוסח הבא :
האם הגולשים קונים או מזמינים משהו דרך האתר שלך ?
לפתע הרגשתי כמו אידיוטית, כי זרם הטלפונים שקיבלתי דרך האתר שלי עד כה לא היה זרם כי אם טפטוף איטי של טלפונים שלא סיפק את מטרותיי להגיע אל הייעד אותו הצבתי לעצמי.
המשכתי לקרוא בשקיקה ובסקרנות את המאמר שנכתב על ידי אלי שביט אחד המשפטים שלו במאמר שאהבתי אומר:
יש לקוחות - האתר פועל
אין לקוחות - האתר "חי" כמו הסבא והסבתא שלי...מצחיק...אממה...כמה נכון...
בקיצור, לא אלאה אתכם, נרשמתי לקורס מקוון של אלי שביט, סיימתי אותו לא מזמן, בקורס הזה קיבלתי כלים מדהימים איך לקדם את האתר שלי מבלי להוציא אגורה ובקלות.
למדתי איך לכתוב טקסט פרסומי שיאלץ את הלקוח שלך לעשות בדיוק את מה שאתה צריך!!!
כל אחד יכול!!!
הקורס קצר, דרך האינטרנט, ללא יציאה מהבית או עמידה בפקקים...
חברה, אני רק רוצה להגיד לכם שכרגע אני מקבלת לא זרם של טלפונים כי אם מבול של טלפונים...
מאחלת לכם שתצליחו ושהארנק שלכם יתפח!!!
בניתי אתר לפני כשנה דרך חברת לייבסיטי, וחיכיתי, חיכיתי חיכיתי... ואף אחד לא התקשר ולא הגיע דרך האתר.
התחלתי לעשות עבודת בילוש נכנסתי לאינטרנט וקראתי המון מאמרים בנושא קידום אתרים.
הבנתי שהחלק הקל הוא לבנות את האתר והחלק היותר קשה הוא לקדם אותו במנועי החיפוש השונים כדי שיגיעו אליי לקוחות פוטנציאלים, כדי שהאתר שלי יהיה חי ונושם ומביא תוצאות!!!
התחלתי לכתוב מאמרים, לרשום את האתר במנועי החיפוש השונים, להוסיף אותו באתרים חינמיים, באינדקסים...
חלפו מספר חודשים, נכנסו מעט טלפונים אממה... לא רציתי טפטוף טלפונים רציתי זרם של טלפונים...
מה הביא לי זרם של טלפונים מלקוחות חדשים?
במהלך שיטוטיי באינטרנט נתקלתי במודעה בנוסח הבא :
האם הגולשים קונים או מזמינים משהו דרך האתר שלך ?
לפתע הרגשתי כמו אידיוטית, כי זרם הטלפונים שקיבלתי דרך האתר שלי עד כה לא היה זרם כי אם טפטוף איטי של טלפונים שלא סיפק את מטרותיי להגיע אל הייעד אותו הצבתי לעצמי.
המשכתי לקרוא בשקיקה ובסקרנות את המאמר שנכתב על ידי אלי שביט אחד המשפטים שלו במאמר שאהבתי אומר:
יש לקוחות - האתר פועל
אין לקוחות - האתר "חי" כמו הסבא והסבתא שלי...מצחיק...אממה...כמה נכון...
בקיצור, לא אלאה אתכם, נרשמתי לקורס מקוון של אלי שביט, סיימתי אותו לא מזמן, בקורס הזה קיבלתי כלים מדהימים איך לקדם את האתר שלי מבלי להוציא אגורה ובקלות.
למדתי איך לכתוב טקסט פרסומי שיאלץ את הלקוח שלך לעשות בדיוק את מה שאתה צריך!!!
כל אחד יכול!!!
הקורס קצר, דרך האינטרנט, ללא יציאה מהבית או עמידה בפקקים...
חברה, אני רק רוצה להגיד לכם שכרגע אני מקבלת לא זרם של טלפונים כי אם מבול של טלפונים...
מאחלת לכם שתצליחו ושהארנק שלכם יתפח!!!
יהודית מורי, קוסמטיקאית רפואית בשיטת ד"ר דב קליין, מסירה שיער בשיטת האינפרא אדום-תוצאות מטיפול ראשון, מעסה רפואית מוסמכת ורפלקסולוגית. מומחית לטיפול בכאב, מ"מור קליניק" קליניקה לקוסמטיקה רפואית, הסרת שיער באינפרא אדום, רפואה אלטרנטיבית ושיזוף בהתזה בראשל"צ. במרכז מיגוון טיפולי יופי וגוף לנשים באוירה הוליסטית. www.morclinic.com