דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ירח דבש חלומי באמריקה 

מאת    [ 16/04/2009 ]

מילים במאמר: 484   [ נצפה 2654 פעמים ]

ארצות הברית של אמריקה מרכז הכלכלה והתרבות העולמית הדמוקרטיה הגדולה בעולם והמקום שבו הכל אפשרי. פאריס? מילאנו? בארצות הברית תמצאו חופשת ירח דבש חלומית.

יש לכם מספיק זמן? אחרי חתונה מושקעת נשאר לכם כסף? אם התשובה היא כן, ארצות הברית היא המקום המתאים ביותר עבורכם לבלות בו חופשת ירח דבש, מגוון גדול של מדינות, אתרי תיירות מהמפורסמים בעולם וחוויה של פעם בחיים, באתר לי-קל אירועים הכנו עבורכם מגוון המלצות על חופשת ירח דבש בארצות הברית.

מה יש בה בארצות הברית שהפכה לייעד התיירות המבוקש בעולם? הכל! במדינה תוכלו להתענג מפלאי טבע כמו מפלי הניאגרה, קו הרקיע היפה בעולם- ניו יורק, עיר ההימורים המדהימה לאס וגאס, הגשר המפורסם בעולם- גשר הזהב, הפארקים הגדולים בעולם {באורלנדו} וזה רק חלק קטן מאוד מהאטרקציות שמציעה המדינה.

מה עוד אפשר לעשות בארצות הברית? לאן כדאי לטוס? מהם היעדים המבוקשים ביותר? הנה כמה המלצות:

לוס אנג'לס, המקום שבו תרגישו בכל מקום אבק כוכבים. בירת הסרטים העולמית מקום מדהים שישאיר אתכם פוערי פה. לוס אנג'לס תציע לכם את כל הזוהר האפשרי, הבתים הגדולים המכוניות המפוארות והאווירה המהפנטת. מומלץ לסייר בשכונות היוקרה מאליבו, בברלי הילס, סנטה מוניקה ועוד ולהיחשף לבתים מהודרים של מיטב השחקנים והמפיקים החשובים בהווליוד.

טיסות ללאס וגאס, בעיר תמצאו מלונות מפוארים בין הגדולים והיפים בעולם כולו. אפשר למצוא חדרים במחירים שפויים, אין צורך לשכור סוויטה יוקרתית, גם ככה את רוב זמנכם תבלו בטיולים. בתי המלון בעיר מלאים באטרקציות ומופעים ואפשר להיכנס לטייל בכל בית מלון בעיר.

טיסות לניו יורק, ניו יורק אחת הערים המוכרות בעולם. מרכז עסקים לאומי ומרכז תיירותי שכל אחד רוצה לבקר בו. פסל החרות, וול סטריט, מטה או"ם, בניין קרייזלר, בניין אמפייר סטייט, ועוד ועוד- לא יהיה לכם משעמם בכלל. מומלץ לבחור מלון במנהטן. תוכלו להיות קרובים לכל מקום, ואם יש לכם כושר גם ללכת ברגל בין המקומות.

וושינגטון, בירת ארצות הברית ומקום משכנו של הבית הלבן. העיר נקראת על שם ג'ורג' וושינגטון נשיאה הראשון של ארצות הברית ומושכת עליה מיליוני תיירים בכל שנה. בעיר תוכלו למצוא מגוון רחב של מוזיאונים ואנדרטאות, את הבית הלבן ועוד אטרקציות שינעימו לכם את הטיול.

בסן פרנסיסקו, כולם רוצים לשבת בסן פרנסיסקו על המים ולזמזם את שירו של אריק איינשטיין. המים די סוערים וקרים אבל תוכלו לשיר בכלא אלקטרז- בית הכלא המפורסם בעולם, תוכלו לחצות את גשר הזהב המדהים, לטייל בצאינה טאון ובעוד מקומות מיוחדים שרק סן פרנסיסקו מציעה.

שיקגו, העיר הגדולה במערב התיכון של ארצות הברית. תספק לכן מגוון אטרקציות ופעילויות, מרכזי בילוי, אתרי תרבות, מסעדות ועוד.

טיסות למיאמי, שם נרדף לחופש וחיי הוללות. מקום מרכזי לתיירים מכל העולם וגם אתר מועדף על האמריקאים היוצאים לחופשה שנתית. שמש, חופים, חיי לילה סוערים- מועדונים מסעדות ובתי קפה, מיאמי היא מקום לחופשת ירח דבש.

אלו רק חלק קטן מהיעדים המציעה ארצות הברית, ערכו סקר מחירים לפני, בדקו את המקומות באינטרנט וארגנו לכם מראש מסלול ולוח זמנים לכל הטיול.

חופשת מהנה ומוצלחת.

לי קל אירועים.

לי-קל אירועים, החברה המובילה בארץ בארגון אירועים וחתונות עוד המלצות על ירח דבש וארגון חתונה תוכלו למצוא באתר שלנו:
חתונה

גן אירועים בשרון

מועדון לבר מצווה

http://www.lee-kal.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב