דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב חדרי ילדים 

מאת    [ 16/04/2009 ]

מילים במאמר: 400   [ נצפה 1729 פעמים ]

חדרי ילדים הם הכיף הכי גדול לכל הורה מתחיל, זה פעם ראשונה בחיינו שאנחנו הולכים לקנות חדר ילדים עבור הילד המתבגר, ולרוב יש גורמים שצריך לשים לב אליהם, תמיד נתחשב בגורמי עלות החדר , סגנון העיצוב שלו, מהו השטח המדויק שמוקצב לנו כדי לבצע את הרכישה ואיך אפשר להתעלם מהילד - האם זה בן או בת כי לכל ילד וילדה יש העדפות אחרות לגבי צבע של הרהיטים והסגנון שלהם. לכן מאוד חשוב לאפשר גם לילד להיות חלק מתכנון החדר עבורו, כי סה"כ חדרי ילדים נועדו בשביל הילדים שלנו ולא רק בשבילנו.

כאשר אנו מאפשרים לילד לבטא עצמו ולבחור את הצבעים אנחנו עוזרים לו לפתח עצמאות וכמו כן לפתח את יכולת הדמיון שלו. חדרי ילדים כיום באים בסגנונות רבים, יש את הסגנון הפסטלי האטום עם צבעים מאוד חמים , בכוונה היא לחדרים בצבעים אטומים שלא מראים את העיניים של העץ. חדרי ילדים בסגנון זה ניתן למצוא ע"י מעצבים רבים בארץ הם בד"כ עשויים MDF , חומר דחוס ולא דליק, כמובן שישנה חשיבות מאוד גבוהה לחומרים בטיחותית בתחום חדרי ילדים ולכן השימוש בחומר זה.

לרוב בצביעה של רהיטי חדרי ילדים נעשה שימוש בצבעים נטולי עופרת שאינם רעילים כדי לשמור על בטיחות הילד, כמו שניתן לצבוע את חדר הילדים בצבעים חמים חשוב לא להגזים ולתת איזון של הצבעים בחדר. לרוב צבעים אטומים יכולים להעניק לחדר תחושה מצועצעת ולכן כדאי לבחון בעיקר לפי גילו של הילד את בחירת סוג הצבע.

יש גישות מסוימות הטוענות שחדר עם יותר מדי צבעים חמים, כמו כתום, אדום, סגול כהה וכדומה, עלולים ליצור חוסר שקט אצל הילד, לכן כאשר אנו מעצבים חדרי ילדים כדאי לזכור את הנתון הזה, אומרים שילדים אשר ישנים בצורה לא רגועה לרוב עצבניים , עייפים ומקטרים והרבה יותר קשה להם להתרכז בגן ובבית הספר. לכן אפשר באמת לרצות לעשות לילד שלכם את ממלכת הילדים היפה ביותר שאי פעם הייתה ועם זאת חשוב לשמור על טעם כדי לא להעמיס יותר מדיי פרטים על עיניו של הילד, דבר אשר יגרום בסופו של דבר לאי שקט ולשינה פחות טובה.

כמו כן לפי תורות עיצוב מסוימות יש האומרים שפינות אוכל שנמצאות בסמוך לחדר ילדים "רועש" מבחינת צבעים גם בהם נוצרת אווירה של אי שקט , לכן אם מיקום פינת האוכל בבית נמצא מול הדלת של חדר הילדים יש לקחת בחשבון גם את זה ולכן רצוי לחשוב על כך כבר בעיצוב הבית עצמו ואולי לדאוג שחדרי ילדים לא יפנו אל פינת האוכל, אך אם מדובר בדירה שכורה ואין מה לעשות רצוי בהחלט לשמור על עיצוב פחות צעקני כדי שהאווירה בפינת האוכל תהיה נעימה יותר.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב