דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חשיבות החלוקה הפנימית 

מאת    [ 12/04/2009 ]

מילים במאמר: 442   [ נצפה 2825 פעמים ]

ארונות קיר

ארונות קיר הם פתרון מצוין לחללים בהם אין די מקום. צורת הבנייה בארץ , מאלצת לעיתים אנשים לבחור בפתרונות אחסון יצירתיים, וארונות הקיר הם ההוכחה לך. הארונות שקועים בתוך גומחה בקיר, אינם גורעים משטח החדר ואין צורך להעבירם דירה.
ארונות קיר הם חללים שניתן לשנות את המפרט הפנימי שלהם בעל הצורך, ואף להוסיף אלמנטים כמו דלתות הזזה, מראות , גופי תאורה פנימיים , מוטות תלייה ועוד.
ארונות קיר כמו כל סוג אחר של ארונות מוצלחים רק אם החלוקה הפנימית שבהם מוצלחת ותואמת את הרגלי השימוש הרווחים של הדיירים.
ארונות קיר ממוקמים בחדרי שינה, בחדרי ארונות, ובבתים ישנים הם מצויים גם בפרוזדור.
אתם יכולים לבחרו בארונות בעלי דלתות כנפיים הנפתחות לצדדים או בכאלו עם דלתות הזזה. אם בחרתם באפשרות השנייה, הרי שעליכם לבדוק כי רמת הפרזול של המסילות גבוהה, והדלות אינן משמיעות רחשים מיותרים, אינם נעות בצורה מסורבלת, אל נופלות מהמסילות.
אתם בקלות יכולים לשוות לארונות הקיר כל מראה שתבחרו. ארון הקיר הוא לא יותר מאשר חלל, ומה שנותר לעצב הוא את הדלתות שלו. ארונות הממוקמים בפרוזדורים, עדיף שלא יבלטו יתר על המידה וכמעט יבלעו בגווני הקיר וכך לא יגרע אופטית משטח הפרוזדור הצר.
ארונות קיר לעיתים עמוקים יותר לארונות עצמאיים סטנדרטים, ולכן רצוי לדאוג לפתרונות תאורה טובה. ניתן להוסיף גופי תאורה שנדלקים באופן אוטומאטי עם פתיחת הדלתות, או להוסיף מנגנון הדלקה שניתן לשלוט בו.
חלוקה פנימית של ארונות קיר חשובה יותר מהכל. חלוקה שאינה נעשית בחכמה יכולה בקלות לגרוע מיכולת הקיבולת של הארון ואתם תזדקקו לפתרונות אחסון נוספים שיעשו על חשבון השטח הריק שנותר בחלל.
יש להקפיד על אזור מסוים בארון הקיר שיוקדש כולו לפרטי תלייה. אחת הבעיות הרווחות ביותר בתחום השימו שבארונות הוא שאין די מקום לתלות מעילים, מכנסיים ושמלות. פרטי הלבוש נדחקים זה אל זה בשל מצוקת מקום, מה שמקשה מאד על הוצאת ובחירת הבגדים.
בנוסף, עליכם לתאים שיהיו רחבים מספיק, או יחולקו למעין כוורת. ארון קיר עמוק במיוחד, הוא מעט בעיתי. לעיתים אנו מניחים רק שכבת בגדים אחת ושאר החלל נותר ללא שימוש וחבל. רצוי שהבגדים יהיו מסודרים לרוחב ולא לעומק, או שלחילופיו תניחו בעומק הארון בגדים שאינם מצויים בשימוש תדיר.
דלתות של ארונות קיר אמורים להשתלב באופן הרמוני על שאר פרטי הריהוט בחדר ועם צבעי הקיר. ארון קיר לא אמור לבלוט , אלא אם כן אתם בוחרים זאת במכוון. ארונות הם בעלי נוכחות דומיננטית ויש לדאוג שהם לא "יגנבו את ההצגה".
קיימים חומרים רבים מהם בונים ארונות קיר. את הדלתות ניתן לקבל מחומרים טבעיים כמו עץ גושני בגוונים מעניינים כמו מייפל, אורן, וזית או מצופים פורמייקה בגוונים עזים המתאימים לחדרים בעיצוב מודרני. אתם יכולים לתלות על גבי דלתות הארון וילונות לתחרה עדינים, שמתאימים מאד לסגנון הכפרי או העתיק. ניתן לבנות דלתות ארון קיר מחומרים פלסטיים שקופים, או שקופים למחצה. המראה השקוף "מאוורר" את החדר ומשווה לחדר מראה רך ופתוח יותר.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב