דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חדרי שינה כללי 

מאת    [ 12/04/2009 ]

מילים במאמר: 420   [ נצפה 3716 פעמים ]

חדרי שינה

חדרי שינה הם חלל מרכזי בבית שמכיל פרטי ריהוט בעלי חשיבות רבה. חדרי שינה מכילים מיטות, ארונות ושאר פרטי ריהוט משלים. מאד חשוב , להתאים את גודל רהיטי חדרי השינה לגודל החלל. חדרי שינה צפופים ועמוסים, אינם משרים אווירת נינוחות ואינם בריאים לנפש. רצוי למדוד את גודלם המדויק של חדרי שהשינה בטרם החלטתם על רכישה של רהיטים. בחדרי שינה קיימות מגבלות רבות שיש להתייחס אליהן ( חלונות דלתות, ארונות קיר, ועוד). ארונות לחדרי שינה הם סוגיה בפני עצמה , לא מומלץ לקנות ארון מקטלוג אם לא מצוינות בו המידות, משום שהוא עלול להתגלות כלא מתאים לנתוני המידות. הכנסת שידת טואלט או כורסאות לחדרי שינה תלויה מאוד במימדי החדר, ומומלצת רק אם החדר גדול באמת.
צבעוניות חדרי שינה, היא נושא חשוב למדי: חדרי שינה אמורים להשרות רוגע ונינוחות, אך עם זאת לא ללקות במראה אנמי וחסר חיים. מומלץ אם כן לבחור בצבעים פסטליים שאינם בוהקים, או לתלות תמונות בצבעוניות דומה. טקסטיל המשדר רכות כמו וילונות טול או כיסויי מיטה , יכולים גם הם לתרום לכתם צבע שהופך חדרי שינה לחלל שמשדר רוגע ומנוחה.
בתחום חדרי שינה בארץ נרשם תהליך של מהפך בשנים האחרונות. אנו מושפעים רבות מכל המגמות החדשות בעולם עיצוב הרהיטים בעולם. חדרי שינה מעוצבים במיוחד, משדרים אלגנטיות וקדמה, ובעלי פתרונות שינה ואחסון חכמים ומלאי פטנטים. חדרי השינה הישראלים הופכים מאורגנים וייצוגיים יותר ואינן נופלים במראם מחללים ייצוגיים אחרים כמו הסלון למשל. השפה העיצובית של חדרי שינה, משתנה אף היא, אם פעם נהוג היה לרכוש מערכת ריהוט כסט שלם והומוגני, הרי שכיום, חדרי שינה יכולים להיות מורכבים מכמה סגנונות המקיימים בניהם הרמוניה. הגישה הזו מאפשרת לכם ליצור חדרי שינה במראה ייחודי וחד פעמי, שפונה למאגר אסוציאציות רחב, ומעצים את תחושת החיים בחלל. חדרי שינה הם מעיין מקדש פרטי וככזה גם מערכת החיפויים לרצפה ולקירות משתנה. הפרקט שהיה נהוג עד לא מזמן, מפנה את מקומות לאריחי ריצוף אלגנטיים , בהירים ומיוחדים. אל חדרי השינה המודרניים מוכנסים אלמנטים כמו פסיפסים על קירות, טפטים בעלי דוגמאות ענק, ואריחי גרניט פורצלן במראה דמוי פרקט. למעשה, רוב הריצופים והפרקטים השולטים בחדרי שינה הם בגוונים בהירים טבעיים, המשרים אווירת רוגע ונינוחות, ואליהם מתאימים את עיצוב יחידות חדרי האמבט הצמודות.
בתקופה האחרונה, נכנסה לחדרי השינה אופנה חדשה-ישנה שרושמת לעצמה קמבק ברחבי העולם וגם בישראל, והכוונה היא לחיפוי קירות חדר השינה בבדי ריפוד. למטרה זו קיים מבחר עשיר של בדים במגוון סגנונות, ביניהם בדי משי, פשתן, כותנה ועוד. בזכות טכניקות ייצור מתקדמות, ניתן להשיג כיום ,בדי טפט בטקסטורות עשירות ומגוונות, ובעיטורים מפתיעים ואומנותיים. מוטיבים נבחרים בתחום הטפטים לחדרי שינה הם פרחים ענקיים הדפסים עדינים ועוד. המחשבה מאחורי מגמה עיצובית זו היא ליצור בחדרי שינה עידון וריכוך של הקירות הלבנים.





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב