דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לעשות קוויאר מלחם? איך לחסוך כסף ועדיין לחיות טוב 

מאת    [ 12/04/2009 ]

מילים במאמר: 369   [ נצפה 5166 פעמים ]

איך לחסוך כסף ולחיות טוב? השתכנעתם שזה הזמן לשים קצת כסף בצד, או פשוט להשאיר יותר כסף בארנק הפרטי מאשר בכל מיני חנויות. בעני רוחכם אתם מדמיינים את עצמכם גוזרים את כרטיס האשראי, מפסיקים לבלות ויושבים כל היום לשחק בפאזלים בבית...לא קונים בסופר שום דבר קל להכנה וטעים במיוחד, ומבטלים את כל המנויים לכל דבר אפשרי.
אז קודם כל, אם הצלחתם לעלות על רשימה כזו חסכונית - כל הכבוד לכם! אתם בדרך הנכונה. אבל זו לא הדרך היחידה, ולחסוך כסף או לקצץ בהוצאות אין פירושו שמעכשיו צריך לחיות כמו נזירים. להפך. בעזרת תכנון נכון תראו שאפשר לא רק להוציא פחות כסף, אלא גם להפיק הרבה יותר מהכסף שאתם כבר כן מוציאים, לא לסבול מלחסוך כסף, ואפילו לחיות קצת יותר טוב. הנה זה בא:
1. במקום הקפוצ'ינו שתם קונים כל בוקר בדרך לעבודה (גם פעמיים בשבוע נחשב, כן כן) - הוצאה משתנה שבין 40 ל 400 ש"ח בחודש - לכו לסופר (או לבית הקפה שלכם!) וקנו אריזה של הקפה הכי יקר, הכי משובח, הכי מעולה - זה שלא היה עובר את רשימת הקניות החסכונית שלכם לסופר. במחיר של כמה כוסות קפה בחוץ תספקו לעצמכם את הקפה הכי משובח ויוקרתי למשך חודש שלם. מה רע?
2. נכון שאנחנו בעד לחסוך בתקציב הקניות בסופר, אבל הכינו לכם תקציב קטן לבישולים ביתיים: במקום ארוחה פעם בחודש במסעדה, או פעם - פעמיים בשבוע בבית קפה, לכו לסופר וקנו את המצרכים הכי מעולים, בדיוק אלו שלא הייתם מרשים לעצמכם לקנות בסיבוב הרגיל שלכם בסופר: גבינות, רוטבים מעולים לסלט או פסטה וכדומה. בשלו בבית ארוחה זוגית או משפחתית מעולה, במצרכים שעלו חצי מארוחה בחוץ, ויספיקו לעוד המון ארוחות כאלה בבית כל החודש. מי אמר שלחסוך כסף זה לאכול לחם ומים? שימו לב שכשאנו מורידים את כל האוכל בחוץ, אנחנו יכולים להרשות לעצמנו דברים שלא היינו מוציאים עליהם כסף בדרך כלל, ועדיין חוסכים כסף.
3. מניקור, פדיקור, מספרה וכולי - לא חייבים לוותר כליל אם לא חייבים. אפשר לקצץ לשבוע כן שבוע לא. בכסף שחסכנו אפשר לקנות כלי איפור וטיפוח לשנה שלמה.
4. חישבו על בילויים שלא עולים כסף, כמו טיולים, ארוחה בפארק ובילוי עם חברים. בכסף שתחסכו אפשר לשדרג כל טיול ולהשקיע באוכל או פעילות, לינה בחוץ וכדומה. כל האופציות הללו עדיין זולות בהרבה מהאופציה המוכנה, הקלה והזמינה ויש לכם אפשרות לחסוך כסף ולהמשיך לבלות.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב