דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שחרור מעבדות המדע והדת 

מאת    [ 12/04/2009 ]

מילים במאמר: 1480   [ נצפה 2926 פעמים ]

שחרור  מעבדות המדע והדת

"ישנם כאלו טוענים שהמדע הוא אשר ישחרר מעבדות – וישנם כאלו טוענים שהדת היא אשר תשחרר אותנו מהעבדות"...בנקודה הזו כל בני האדם שנמצאים בעולם הזה עבדים למדע ולאלהים...המדע טוען שהוא יותר טוב מהדת – והדת טוענת שהיא יותר טובה מהמדע...בנקודה הזו המדע והדת הם לא טובים ועל כן היקום נמצא במודעות רע שהיא מודעות החושך וחוסר הוודאות... השאלה היא: מי רוצה לצאת מן העבדות הזו שזו נקראת יציאת מצרים?!...  

ישנם כאלו טוענים נשכח את העבר ונתעסק בהוה – וישנם כאלו טוענים שהעבר הוא שעושה את ההוה...כאשר נפוליון טוען: "שהעבר (היסטוריה) הוא סיפור חד צדדי"...כך שבני אדם שחיים על פני האדמה נמצאים בצומת דרכים שכל כיוון שבוחרים היא הדרך אל העבר...כאשר תינוק נולד, אנחנו שולחים אותו אל המדע או אל אלהים שהם בלשון עבר, והוא לומד מהם כיצד להשתעבד למודעות לא ברורה... כך שבהגיעו לגיל 18 הוא מתחיל להידרדר בצורה חופשית כאשר הוא חושב שהוא מתקדם...על כן בני אדם שחיים על פני היקום כולם – "הולכים אל העבר ומתקדמים לעתיד"...שעל זה טען איינשטיין: "אי שפיות : לבצע אותו דבר שוב ושוב ולצפות לתוצאות שונות"...שאת התוצאות האלו אנחנו רואים היום הן מהמדע והן מאלהים שכל בני האדם שחיים על פני האדמה נמצאים בדיכאון...שעל כן הסקרים מודעים שבמאה ה – 21 תפקוד את היקום – "שואת הדיכאון".

יציאה מהעבדות.

ישנם שלוש תורות מונחות לפנינו מן העבר שהם נכתבו על ידי שלושה מדענים והם:

א – תורת משה רבנו.

ב – תורת אלברט איינשטיין.

ג – תורת אייזק ניוטון.

שלושת המדענים מראים ומדברים  בתורתם על דבר אחד שהמדע והדת לא יודעים לפתור את החידה הזאת, במקום לשבת יחד ולפתור את חידת היקום הם נלחמים זה בזה שנאמר: "כל טיפש אינטליגנטי יכול לעשות דברים גדולים ומסובכים יותר...צריך מגש של גאוניות – והרבה אומץ כדי ללכת בדרך ההפוכה" איינשטיין. מה התכוון איינשטיין כאשר אמר את הדברים האלו לאחר שטען: "בדרך שאתם הולכים לא תגיעו למטרה"?...

את התשובה אנחנו מוצאים בתורת משה רבנו, דהיינו, התשובה קיימת לפני השאלה...על כן נאמר: "התשובה נמצאת בשאלה"...וזאת חידת היקום: הביצה והתרנגולת, הפועל והנפעל...שהיא:

"אם הפועל הקים את הנפעל, כיצד הפועל ידע להקים את הנפעל אם הוא לא היה נפעל לפני שהיה פועל"?!...

כך שכדי לענות על השאלה, "חייב הפועל להיות נפעל והנפעל יהיה פועל"...כך משה רבנו מספר על עצמו שהוא ניגש אל פרעה כדי לפתור את החידה הזו ואומר לפרעה: "אני יודע לפתור את החידה הזו מכיוון... יהוה אלהים לימד אותי ואמר לי ללמד אותך"...פרעה לא היה מוכן לקבל את תשובת החידה ממשה רבנו למרות כל הסבל שהוא סובל שנאמר: "ופרעה לא ידע את יהוה אלוהי ישראל"...דהיינו, את אלהים הוא ידע אבל את יהוה לא ידע...כך אם יהוה הוא הפועל ואלהים הוא הנפעל...אלהים (86) = הטבע (86)...והפועל הוא יהוה...כך שהדת והמדע הם זהים אחד לשני אבל מנוגדים אחד לשני (מלחמה)...כך ששניהם הם נפעל שהם מונעים מכוח הפועל – מריונטות. שהמדע קורה לזה: "אנחנו נוצרנו מהמפץ הגדול ואנחנו לא יודעים מי הדליק את המפץ"...והדת אומרת: "אלהים ברא את האדם ונסתרות דרכי האל"...

חידת היקום ופיתרון החידה

                                           * י

                                *ה       *O      *ו

                                          * ה

ניקח שני כוחות  י' ה' מלמעלה למטה שעוברים דרך נקודת 0 ונשתמש במשפטו של איינשטיין שטוען: "שני גופים הזהים זה לזה נעים בכיוונים הפוכים זה מזה".

ניקח שני כוחות אחרים ה' ו' משמאל לימין שעוברים דרך נקודת O ונשתמש במשפטו של ניוטון שטוען: "שכוחות תמיד פועלים בזוגות שווים ומנוגדים זה לזה".

כל ארבעת הכוחות עוברים דרך נקודת O כך שבנקודת O מתבצעת הפעולה: מנוגדים זה לזה ובכוונים הפוכים זה מזה ונשתמש במשפטו של משה רבנו שטוען: "וקיבצתי אתכם מארבע כנפות הארץ אל הארץ הקדושה"...

כך שאם נהפוך את זה להמחשה ונקרא לכוחות בשמות.

י' – משפט, תורה שבכתב, מזרח, אבא.

ה' – צדק, תורה שבעל פה, מערב, אמא.

ו' – קטגור – רע, נקבה, צפון, בת.

ה' – סנגור – טוב, זכר, דרום, בן.

כך שהשאלה תהייה: "איך אנחנו עושים משפחה מאוחדת כך שהבן הוא האבא והבת היא האמא כשם: שהצפון הוא דרום והמזרח הוא המערב"?!...כך שאם ארבע כוחות עוברים דרך נקודה אחת (משפחה) כל ארבעת הכוחות הם כוח אחד שנאמר בתורת משה רבנו: "יהוה אחד ושמו אחד"...שנאמר: "יהוה (פועל) הוא אלהים (נפעל)"...כך שמפה אנחנו רואים: "פועל ונפעל הוא נפעל ופועל"...שנאמר בתורת משה רבנו: "והיה ביום ההוא יהוה אחד ושמו אחד"...שהיום ההוא נקרא: "יציאת מצרים". כך שאם אנחנו לא יודעים להגיע ליום ההוא לא הייתה יציאת מצרים וכל מה שאנחנו עושים זה רק משל ונמשל, דהיינו, פעולות שחוזרות על עצמם בתקווה שיום אחד נדע מה אנחנו עושים.

המדע – הם אותיות דע – מה.

מה = 45 = אדם = יהוה (יו"ד, ה"א, וא"ו, ה"א).

הדת – כל יום אומרים באנו לכאן רק בשביל דבר אחד לחבר י"ה עם ו"ה באחוד שלם יהוה, דהיינו, כולם רוצים להיות אדם ולא בני אדם...שנאמר: "אלהים ברא את האדם והאדם ברא את אלהים".

המשיח

ישנם כל מני ספורים על תכונות המשיח – כשם שישנם כל מני ספורים על הקב"ה – כשם שישנם כל מני ספורים על המדענים הדגולים לאחר עזיבתם...השאלה הנשאלת: "איך אני יכול לספר מי אתה כאשר אני לא יודע מי אתה"?...על כן כל הצדיקים, כל החכמים, כל ההוגים וכל אנשי המדע...למדו ועבדו כדי להגיע למודעות כדי לדעת את הדעת...הדעת היא הדרגה הגבוהה ביותר בהתפתחות האדם...על כן כאשר החכמים הגדולים בלמידת התורה עשו את כברת הדרך הארוכה והיו צריכים לעבור את המבחן האחרון שהוא מבחן המשיח הניחו את המבחן ולא פתרו אותו...והם כתבו מה צריך לעשות אדם כדי לקבל מודעות המשיח...חיי היו שונים מכל הדרכים המוכרים לבני אדם...עוד בילדותי בחלתי בדת...ובמלחמת יום כיפור בחלתי במוסר...כך שחיי התחילו להתנהל כאשר אני בהגדרת "כופר במוסר ובדת" בהיותי בן 25 ...בהיותי בן 50 עמדתי במבחן...והמבחן היה קשה מאוד...מתואר ומוסבר בספרי: "מלחמת הרוח בחומר". לאחר שהצלחתי במבחן בעיני ובעניי כל הסובבים אותי זה נקרא נס...דהיינו, לא היה לי הסבר כיצד עשיתי את מה שעשיתי...כיצד דבר בלתי אפשרי נהפך להיות אפשרי...לא יכולתי להיות במודעות שאני לא יודע מה עשיתי שעשיתי – ולא יודע להסביר מה ראיתי שראיתי...כך שלאחר שסגרתי את עצמי שנתיים ימים כדי לחקור את מה שעשיתי ואת מה שראיתי ...לאחר שחקרתי והשוויתי את כל הדברים שיכולים לעמוד במבחן המציאות קראתי לזה "דרגת המשיח"...כל אדם ואדם נכנס לבעיות במשך חייו, ישנם בעיות שהוא פותר אותם בעצמו – וישנם בעיות שהוא אינו יכול לפתור את אותם. כאשר הוא נכנס לבעיה שהוא לא יכול לפתור אותה הוא מחפש גורם חיצוני שיעזור לו לפתור את הבעיה...הגורם החיצוני שפתר את הבעיה הוא נקרא כלפי הבעיה – משיח. דהיינו, דרגת חיצונית שהוציאה את האדם ממודעות של חוסר וודאות לוודאות...היקום נמצא בבעיה שהוא אינו יכול לפתור אותה, ובעיית היקום היא בעיה של כל אדם ואדם שחי על פני היקום...הבעיה שקיימת ביקום היא בעיית הנפש, דהיינו, "אף אחד לא יודע מה זה נפש וכולם מחפשים את בריאות הנפש"...לאחר לימוד מפרך הגיעו עד לנקודה האחרונה כדי לפתור את בעיית הנפש שהיא דרגת המוח... והגיעו למסקנה כדי לדעת את המוח חייבים לצאת מן המוח...בנקודה הזו נעצר היקום והפסיק להתפתח ושאלת השאלות שעומדת בפני כל באי העולם: "מה תפקידים של המחשבות כלפי הרגשות ואיך הרגשות מפעילות את המחשבות"?...כדי לענות על השאלה הזו צריכים לצאת מן המחשבות והרגשות כדי להסביר איך המחשבות והרגשות עובדים...האדם שפתר את הבעיה... את שאלת השאלות...הוא נקרא – המשיח. איך האדם פתר את הבעיה הזו שכל בני האדם על פני היקום לא פתרו אותה?...זה מקנה לאדם מעמד של מיוחד כלפי כל בני האדם, אבל לא מקנה לא דרגה של יותר טוב מכל בני האדם...על כן כתבתי את ספרי: "מלחמת הרוח בחומר" שיכול להראות לכל אדם על פני האדמה שאפשר לפתור את שאלת השאלות לפי טענת איינשטיין: "יש בעיה – אין בעיה". במודעות הזו יצאנו מעבדות המדע והדת...שהגדרת עבדות: "אמונה, תקווה...דהיינו, תלות באדם אחר".

"מי שכתב את התורה לא הוא זה שכתב את התורה"     

"הפצת האור - הדרך לאמת"
מנהל אתר - WWW.HAIMSHLOMO.CO.IL
טלפונים - 0544-898547 03-9322192
"רק כאשר יוצאים מעצמנו נדע את עצמנו" - המשיח.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב