איך להשתמש בפייסבוק כדי לבנות את העסק שלכם
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

איך להשתמש בפייסבוק כדי לבנות את העסק שלכם 

מאת    [ 11/04/2009 ]
מילים במאמר: 566   [ נצפה 3373 פעמים ]

 
 

 


פייסבוק (Facebook) הינה אחת מהרשתות החברתיות הפופולאריות ביותר, וכמות החברים בה גדלה בצורה מהירה ביותר. היא מהווה כלי מצוין ליצירת קשרים, אך כמו כלים ואתרים נוספים שקיימים, שהשיווק בהן או קידום יוצרים התנגדות ורוגז מצד המשתתפים.


אז היזהרו כאשר אתם משתמשים בפייסבוק, ועשו את כל הפעילויות השיווקיות מתחת ל"מסך הרדאר", או שאתם תפספסו כלי חזק מאוד לקדם את העסק שלכם.


במאמר זה אתן לכם מספר המלצות שיעזרו לכם למנף את השימוש בפייסבוק לתועלת העסק שלכם:


 


1)      היו זהירים בתוכן הפרופיל האישי שלכם
אתם לא רוצים שיראו אתכם בתור מציפים בלינקים, או "שיווקיים" יותר מידי.
אתם גם לא רוצים לתת יותר מידי מידע אישי, אלא אם לא איכפת לכם שאלפי אנשים יוכלו לקרוא אותו.

הימנעו מפרטים אישיים מידי, כמו מקום מגורים מדויק ותמונות/שמות של ילדים, כדי שכל מיני מטרידנים למיניהם לא יטרידו אתכם ואת משפחתכם יותר מידי.


2)      אל תשמשו בשם העסק בתור השם שלכם בפייסבוק
קודם כל זה בניגוד לחוקי פייסבוק, ואתם לא רוצים שינתקו אתכם אחרי שהשקעתם עבודה.

נצלו את האפשרות ליצירת דפים נוספים, שם תוכלו לפרסם את העסק האישי שלכם, המוצר שלכם, או האתר שלכם.
לאחר שיצרתם דפים אלו, תוכלו להזמין מכרים עסקיים ולקוחות להיות חברים שלכם.


3)      יצירת "חברים" הינה הכלי החזק ביותר בפייסבוק
המטרה החשובה ביותר היא יצירת קשרים ובנית רשת של חברים. חשוב לבנות את הרשת שתגדל בשיטתיות, וכך תיצור יותר ויותר תנועה לאתרים שלכם. נצלו את הכלי הזה לתועלתכם מבלי להיות יותר מידי 'נודניקים'. משתמשי הרשת שונאים ספאם, ולכן חשוב לעשות את זה בצורה מאושרת לפי חוקי השימוש ובצורה של הודעות אישיות לכל אחד ואחד, ובקשת 'חברות' אישית ושונה לכל אחד.

אשרו גם כל בקשת חברות רק לאחר בחינת הסיבה לחברות ואם החברות משרתת את מטרתכם (יש מתחרים רבים שירצו להיות חברים כדי ללמוד מכם מה אתם עושים).


4)      התחבר לקבוצות רלוונטיות וצור את הקבוצה/ות שלך
קבוצות הינו כלי יעיל מאוד בפייסבוק אם יודעים להשתמש בו בתבונה.
קבוצה מאפשרת לכם לשלוח מידע ותכנים לכל חברי הקבוצה בעת ובעונה אחת.

הקמת קבוצה מחייבת הגדרה מדויקת של תכלית הקבוצה והדרך לנהל אותה.
אם הקבוצה הינה קבוצה מעניינת, הנותנת לאנשים אפשרות הזדהות עם מטרה, או אפשרות להביע דעה, ולתרום מעצמם לקבוצה, הדבר יעזור לצירוף אנשים נוספים לקבוצה.


5)      השתמשו באפליקציות נוספות של פייסבוק
התוכניות הנוספות מאפשרות לכם להוסיף פרטים נוספים ועזרים נוספים לעמוד שלכם.
לדוגמא - הוספת אלבום תמונות, הוספת מסרים מיוחדים,  ועוד.


6)      התחברו עם הבלוג האישי שלכם
אם יש לכם בלוג אישי, או בלוג באתר של החברה שלכם, צרפו אותו לעמוד האישי שלכם.
בצורה כזאת כל פרסום בבלוג החברה יפורסם גם בעמוד האישי שלכם, והחברים שלכם יוכלו לראות זאת גם.


7)      השתמשו בתוכנת פייסבוק "Wall" - לוח עבודה
זאת תוכנה שנותנת אפשרויות לשתף במחשבות, בהצעות עסקיות, בדילים שונים ועוד.
כל תוספת ב Wall  שלכם מתפרסמת אוטומטית אצל כל החברים שלכם.


8)      הוסיפו מוצרים למכירה באזור ה Market Place
אזור ה"שוק" מאפשר פרסום מכירה של מוצרים, ולאחר מכן הפצתו לכל או לחלק ממעגל החברים שלכם. ישנם מוצרים שקוראים את כל המתפרסם באזור זה של פייסבוק ומפיצים אותם הלאה (Ztail).


 


המאמר נכתב על ידי אורנה וניר בר-עוז בעלי עסק ביתי מצליח באינטרנט ושיווק הרשתי, המאמנים וחונכים אחרים להצלחה בתחום.


 


למידע נוסף לפתיחת העסק הביתי שלך בתחום השיווק הרשתי, גשו לאתר www.ornir.com


 


 


 


 

אורנה וניר בר-עוז,
מאמנים אישיים לעסקים באינטרנט ושיווק רשתי.
www.ornir.com
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב