דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנות ליולדת 

מאת    [ 10/04/2009 ]

מילים במאמר: 443   [ נצפה 2790 פעמים ]

 



מתנות ליולדת – רעיונות

מתנות ליולדת מתבטאות לרוב בצעצועים ובגדים לתינוק החדש. אך גם האם החדשה תעריך מתנה אישית בתקופה המיוחדת הזאת. כך ניתן לתמוך בה ולעזור לה. בעת רכישת המתנה כדאי להתחשב בטעם האישי של האישה, לבחור באפשרות הכי מפנקת ומתאימה לה. הנה מספר רעיונות טובים למתנות ליולדת:

- אלבום תמונותזכרונות. זהו רעיון מצוין לאם ולתינוק החדש. כל אמא מתרגשת ורוצה להנציח את הרגעים המיוחדים של התינוק, כמו הפעם הראשונה בה התחיל ללכת וכדומה. באלבום או ספר הזכרונות תוכל האם לשים תמונות של התינוק ושלה עם המשפחה וחברים, ולכתוב הערות וסיפורים. האפשרות לשמור את הזכרונות בצורה זו תרגש את האם החדשה, והאלבום ישמש אותה לשנים רבות.

- חבילת מוצרים לתינוק ולאם. מתנה יעילה במיוחד תהיה חבילה של מוצרים מסוגים שונים. דברים תמיד נאבדים ולכן חבילה של בגדים, מוצצים, בקבוקי חלב, כלי בית ועוד תהיה מוערכת ביותר. אלו חפצים שהמשפחה החדשה תצטרך באופן יום-יומי. אפשר להוסיף למתנה זו ככל העולה על הדעת – חיתולים, גרביים ומה לא.

- למרות שהתינוק במרכז העניינים, לתת לאם קצת חופש לפני הלידה או לאחריה, מתנות ליולדת יהיה רעיון טוב. אפשר לקחת בייביסיטר או לשמור על התינוק בעצמך. בזמן שלאישה יהיה חופש אפשר לקחת אותה לסרט, לקניות או ולבית קפה. כך האם החדשה תקבל קצת חופש ותחזור לטפל בתינוק שמחה ורגועה מהלחצים של תקופה זו.

- תיק נשיאה לתינוק. מתנה זו תשמש את ההורים למשך תקופה ארוכה. מתנות ליולדת באמצעות תיק הנשיאה יוכלו ההורים לצאת לטיולים עם התינוק, ולא רק להישאר בבית כל הזמן.

- מתנה מותאמת אישית. ניתן לקנות מתנה ללידה המתאימה לא רק לטעם של האם החדשה אלא גם לתחביב שלה. האם יש לאישה עיסוק אהוב כמו ציור, פיסול, שירה וכדומה? אפשר לקנות לה כלי נגינה, ספר שירים, ערכת ציור ועוד.

- אוכל. מתנות הקשורות באוכל באות בצורות רבות ושונות. אפשר להזמין את האם לארוחה חגיגית, או לחילופין לשלוח אותה לארוחה רומנטית עם בן הזוג. אפשר לשלוח לה חבילת שוקולדים עם יין ועוד הרבה אפשרויות אחרות.

- מתנות לשני ההורים. מתנה מקורית וחשובה יכולה גם לעזור לשני ההורים. אפשר להעניק להם כרטיסים להופעה, לחופשה בחו"ל, לחופשה בצימר בצפון ועוד.

- בגדים. עוד רעיון מקורי שיתרום לחיי האישה בזמן זה הוא בגדים מתאימים. ישנם בגדי הריון ותחום אופנה שלם העוסק בנושא. פריטי לבוש שימושיים לאישה יכולים להיות שמלות אופנתיות, חולצות, מכנסיים ועוד. יש להתחשב בטעמה האישי של האם וכמובן גם בעונה הנוכחית. בעת ההריון, האישה זקוקה לבגדים נוחים ונעימים שיאפשרו לה גם להניק את התינוק בקלות.

יש הרבה מתנות ליולדת שאפשר לתת, והאם החדשה תשמח תמיד לקבל מתנות ועזרה עם התינוק החדש.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב