דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיחות אימון אינטרנטיות-הדרך ללמוד בעידן החדש! 

מאת    [ 10/04/2009 ]

מילים במאמר: 467   [ נצפה 2574 פעמים ]

שיחות אימון אינטרנטיות-הדרך ללמוד בעידן החדש!

אנחנו בתחילת המאה ה- 21 וכולנו חיים בעידן חדש. דומה שהזמן הפנוי שלנו הולך ומתקצר. מצד שני, הצורך ללמוד ולהתעדכן גדל מיום ליום. לאינטרנט, שעד כה פלש לכל חלקה טובה בחיינו, יש סוף סוף פתרון. שיחות אימון/למידה המועברות דרך האינטרנט. שיחות אלה מאפשרות לכל אחד ואחת ללמוד ולהתעדכן. בלי לבזבז זמן יקר על נסיעות. בלי לקחת חופש מהעבודה. בלי לחזור מאוחר הביתה. שיחות לימוד שכל אחד יכול להשתתף בהן מהבית. כל מה שצריך זה קישור לאינטרנט.

 שיחת אימון/למידה אינטרנטית היא שיחה המועברת דרך האינטרנט. מארגן השיחה קובע דף מיוחד המכיל נגן. לחיצה על הנגן מאפשרת לשמוע את הדובר/ת. לפעמים, השיחה מלווה במצגת המופיעה באותו דף. המארגנים הרציניים יותר, מספקים קובץ עם "דפי עבודה". המשתתפים בשיחה משתמשים בדפים הללו כדי לכתוב עליהם את החומר הנלמד.

המשתתפים בשיחה יכולים לשאול שאלות, במהלך השידור החי, בשתי דרכים. הם יכולים להשתמש בטופס השאלות והתגובות שנמצא, בדרך כלל, מתחת לנגן או להתקשר למספר טלפון הרשום בדף ולשאול או להעיר דרך הטלפון.

בישראל מקובל יותר להשתמש בטופס השאלות משום שמספרי הטלפון המאפשרים כניסה לשיחה הם מספרים בינלאומיים (בדרך כלל בארצות הברית).

יתרון נוסף של שיחות האימון/לימוד האינטרנטיות הוא האפשרות לשוב ולשמוע אותן כשמתעורר הצורך בכך או לשמוע שידור חוזר של השיחה אם לא התאפשר לך להשתתף בשיחה המקורית.

כל מי שיודע להפעיל את הדפדפן ואת האימייל שלו יכול להשתתף בשיחת אימון/לימוד אינטרנטית. אין צורך להכיר ולהבין את הטכנולוגיה המאפשרת את השיחות הללו. הטכנולוגיה אמנם חדשה ומורכבת, אך היא ידידותית למשתמש. כל מה שהמשתתף בשיחה צריך לעשות זה להגיע לדף השיחה בשעה הנכונה, להציב את הסמן (עם העכבר) על הנגן וללחוץ כדי להפעיל את הנגן. מכאן ואילך יכול המשתתף בשיחה להתרווח בכיסאו ולהקשיב.

הנושאים שניתן ללמוד בצורה זו רבים ומגוונים. מלבד נושאים הדורשים הדגמה אישית והתנסות אישית (כמו שחיה, צניחה, ניתוחים וכו'), יש הרבה נושאים שמועברים ונלמדים בדרך זו. אפילו האוניברסיטה הפתוחה משתמשת בשיחות דרך האינטרנט כדי ללמד מתמטיקה, פסיכולוגיה' סוציולוגיה ועוד.

ניתן למצוא מגוון של נושאים שאפשר ללמוד דרך האינטרנט ללא תשלום. החל מדרכים ממולצות לבניית אתרים, דרך שיווק (באינטרנט ובכלל) וכלה בהתפתחות עצמית ושיחות מוטיבציה. כמעט שאין נושא (חוץ מנושאים ספציפיים שכבר הזכרנו) שלא ניתן ללמד בשיחות אינטרנטיות.

בית הספר לחשיבה חיובית מעביר שיחות אימון ולימוד אינטרנטיות בשיטת אריאני - השיטה המעשית לחשיבה חיובית. שיחות אלה נועדו לתלמידי בית הספר ולמנויים והן עוסקות בתרגילים פרקטיים של שיטת אריאני. חלק מהשיחות נועד - ללא תשלום - לקהל הרחב, כדי לאפשר למתעניינים לחוות את שיטת אריאני בעצמם. בין השיחות הפתוחות לקהל הרחב: "שינוי קטן יוצר שינוי גדול" ו "ניהול כסף בשיטת אריאני". בקרוב יקיים בית הספר שיחה נוספת לקהל הרחב בנושא 5 תרגילי חיסון נגד דיכאון.

עוד פרטים על שיחות האימון האינטרנטיות של בית הספר לחשיבה חיובית: http://www.ariani.biz/webcasth.htm

           

* השימוש בלשון זכר מטעמי נוחות ובהירות הקריאה בלבד. הכתוב מיועד לגברים ונשים כאחד!

 

מאמנת מוסמכת. מנהלת בית הספר לחשיבה חיובית בשיטת אריאני. שיטת אריאני הינה השיטה המעשית לעשיה וחשיבה חיובית. בית הספר לחשיבה חיובית



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב