דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה הקשר בין פריגידר לברקו 

מאת    [ 07/04/2009 ]

מילים במאמר: 319   [ נצפה 2858 פעמים ]

היום כשמישהו אומר פריג'ידר זה ברור שהוא מתכוון למקרר. כך גם זה עובד עם המילה ברקו. כשמישהו אומר ברקו מייד מבינים שהוא מתכוון מקרן. אנשים רבים אף אינם מודעים כלל לעובדה שפריג'ידר היא חברה אמריקאית לייצור מוצרי חשמל ולא רק למקררים וברקו למעשה היא חברה בלגית לייצור מוצרי אלקטרוניקה ובין היתר מקרנים.

זה מגיע לעיתים למצב בו אנשים מבקשים ממוכרים בחנויות לאלקטרוניקה פריג'ידר של אלקטרה או מקרן Sanyo או מקרן Sharp. למביני דבר בקשות כאלו הן מאוד משעשעות ואולם לצרכנים אין כל מושג שהבקשה שלהם לא רק שאינה הגיונית אלא גם בלתי אפשרית. רוב המוכרים לא טורחים לתקן את הטעות ופשוט מציעים את המוצר החשמלי שביקשו בלי להתייחס למונח בו השתמשו. ואולם חשוב להבין את ההבדל. בעיקר שמחפשים שירות תמיכה או תיקון מקרן דרך האינטרנט ומשתמשים במילה ברקו כשלמעשה מדובר במקרן מבית Sharp יהיה מאוד קשה למצוא את שירות התיקונים המתאים.

מכיוון שהרבה חברות מודעות לעניין הזה הן דואגות לקדם מילים שקשורות לחברה שטבעה את חותמה על אותו מוצר. לא מדובר רק בתחום שמצוינים פה. רק בתחום השעונים יש חברות שהטביעו את חותמן על סוגי שעונים שונים. כך למשל שעון דופק הרבה פעמים נתפס כשעון SUUNTO גם אם הלקוח אינו מעוניין כלל בשעון של חברת SUUNTO.

אז איך מתקנים את המצב, מסבירים, מבהירים ומפרסמים מאמרים כגון זה. כמובן שניתן להמשיך להשתמש במונחים השגויים ואפילו לקבל בעזרתם בדיוק את מה שרצינו, אבל לאורך זמן הטעויות בניסוח הללו יגררו טעויות בהבנה ולעיתים חברות מסוימות עלולות לנצל זאת לרעתנו.

אם אתם קונים וילה של קבלן כלשהו אתם צריכים לדעת מי הוא הקבלן והאם זו באמת וילה וכך אם אתם קונים מקרן אתם צריכים לדעת מי הוא היצרן והאם זה באמת המקרן שרציתם. לעיתים תרצו להשתמש בשירות השכרת מקרן ותרצו מקרן מחברה מסוימת, אך מכיוון שתשמשו במילה ברקו הספק יעביר לכם מקרן של חברת ברקו ומכוון שמדובר בהשכרה שהיא בדרך כלל לטווח קצר לא תוכלו לעשות יותר מלהתמרמר ואולי להתלונן שכן קיבלתם את מה שרציתם, בין אם הבנתם את זה או לא.
נטלי אינטרדב, כותרת תכנים בחברת אינטר-דב, חברה לקידום אתרים באינטרנט, עבור ארקו-ויז'ואל, חברה לייבוא וייצוא מקרנים המציעים שירות תיקון מקרן והשכרת מקרן ומידע כללי על מקרן מבית ברקו.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב