למה לא להצטרף לחברת שיווק רשתי חדשה?
השוק מוצף בחברות שיווק רשתי .
וותיקות, חדשות, חדשניות, מהפכניות, אז באיזו חברה לבחור?
אני בחרתי בחברה וותיקה מכמה סיבות:
וותק- החברה הוכיחה את עצמה. היא קיימת כבר מספיק שנים, המוצרים שלה נמכרים שוב ושוב, הם כנראה עובדים, הלקוחות שלה מרוצים, הם קונים שוב ושוב, המפיצים מרוצים, לא סתם אלפי מפיצים מתפרנסים מהחברה הוותיקה הזו...
יש הרי סיבה שהחברות הוותיקות קיימות כבר יותר מ- 20 שנה. וכולי תקווה שכל החברות החדשות שקמות היום יזכו להגיע לוותק שכזה!!!
גב כלכלי- לחברות שיווק רשתי הוותיקות יש תשתיות, סניפים בכל העולם, הן לא יכולות פשוט להיעלם פתאום, לפשוט את הרגל. החברה שאני עובדת איתה, יש לה גב כלכלי כ"כ חזק שרק היא יכולה להרשות לעצמה לרכוש פטנטים וטכנולוגיות שמבדלים אותה משאר החברות ע"י הוכחת טיב המוצרים שלה!
הכסף שהחברה מרוויחה הולך לפיתוח, רכישת טכנולוגיות, וחדשנות בלתי פוסקת.
בורסה- ישנן חברות שיווק רשתי וותיקות שהן בורסאיות. מה שאומר שהן לא צריכות לשכנע, לספר סיפורים, להבטיח הבטחות.
הן שקופות לציבור, מחוייבות דיווח, ולכן מציבות את העובדות בשורה הראשונה.
לא צריך להאמין, לא צריך להתלבט. נכנסים לאתר הבורסה, מקישים את שם המניה ורואים מה מצבה...
הלקוח /המועמד יכול לבדוק בדיוק מה מצב החברה לפני שהוא נכנס לפעילות עיסקית איתה.
חלון הזדמנויות- זה נכון שחלון הזדמנויות שחברה חדשה מציעה הוא עצום ומזמין, אך אם יש חברת שיווק רשתי וותיקה שמסוגלת להציע גם היא חלון הזדמנויות שני או שלישי, עדיף להצטרף אליה.
חלון ההזדמנויות הוא אפילו גדול יותר, כי עובדה שחלון ההזדמנויות הראשון הפך אלפי מפיצים למליונרים, ועכשיו הם אלו שמלמדים אותנו, החדשים בחברה הוותיקה, לעשות כמוהם ולחוות חלון הזדמנויות שני.
אתה גם יכול לדעת שהחברה כל הזמן מתחדשת, עובדה שיש שוב חלון הזדמנויות.
כך תוכל גם להבטיח למועמדים חדשים את ההזדמנות לחוות ראשוניות.
אפילו אם זה בחברה וותיקה!!!
לצפייה בסירטונים שלי על השיווק הרשתי היכנס לערוץ יוטיוב שלי-
http://www.youtube.com/user/chentis1
לקבלת הספר האינטרנטי שלי "שיווק רשתי- בדיוק מה שחשבתם!", היכנסו לאתר שלי-
http://chentis.synthasite.com
כדי להכיר אותי ולקבל מידע על שיווק רשתי ,היכנסו לבלוג שלי http://momfromhome.blogspot.com