דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל מה שצריך לדעת על עבודה בארהב ועבודה מכירות 

מאת    [ 01/04/2009 ]

מילים במאמר: 787   [ נצפה 2411 פעמים ]

צעירים ישראלים רבים מוצאים עצמם לאחר השחרור צפים בשוק העבודה בישראל ומחפשים דרך להתפרנס ולחסוך כסף. אחת מהאפשרויות העומדת בפניהם היא עבודה בחו"ל, כאשר אחד ממוקדי המשיכה המרכזיים הוא עבודה בארה"ב. במנטאליות שלנו, אשר יש צורך בתואר ראשון גם לתפקידי מזכירות וכאשר מלצרות היא חלופה שאינה מספיק אטרקטיבית, פונים צעירים רבים לפתרון הפשוט והרווחי ביותר, עבודה בארה"ב.

עבודה בארה"ב הנה שכר בדולרים המאפשר לכולם נקודת התחלה שווה. הדולר הירוק הפך זה מכבר ליריית הפתיחה של חייהם של צעירים ישראלים רבים, ובעצם למה לא? הרי מה טוב יותר מלנסוע לחוויה של פעם בחיים, מלאה בריגושים, חוויות ודברים חדשים - ובסוף עוד לחזור לארץ עם סכום יפה מאד של כסף בצד.

אז למה דווקא צעירים ישראלים? כי לאחר השירות הצבאי או התואר הראשון חשבון הבנק נשאר מכווץ. לכל אחד יש חבר שמספר על עבודה בארה"ב, חבר שאין לו מינוס בבנק וזה אפילו מדגדג גם להם. הם שומעים על עבודה בארה"ב ומגיעים מכל קצוות האוכלוסייה, לפעמים לאחר שמיצו את כל האפשרויות העומדות לפניהם בארץ ולפעמים לאחר שבחרו אפילו לא לנסות. עבודה בארה"ב מאפשרת להם להתחיל את החיים עם קצת כסף כיס, לפעמים מדובר ב"מכה קטנה" המממנת טיול ארוך או שנת לימודים בתואר, ולפעמים עבודה בארה"ב משמעותה חסכון של סכום כסף גדול המאפשר פתיחת עסק או אפילו קניית בית.

עבודה בארה"ב היא תחום רחב מאוד ומדובר בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. מטיפול בילדים, אבטחה ועד נדל"ן ומכירות. עבודה בארה"ב היא הזדמנות עבור הצעירים הישראלים להתנסות בכול. הצעירים מגיעים בין אם זה לתקופה קצרה בה מציבים יעד שהוא סכום כסף מוגדר מראש ובין אם זה לתקופה ארוכה. חלקם מגיעים להתנסות כשהשמיים הם הגבול.

עבודה בארה"ב במרבית המקרים היא עבודה במכירות, עבודה קשה ואינטנסיבית הדורשת משמעת עצמית אבל מבטיחה את המשכורות הגבוהות ביותר והתנאים הנוחים ביותר. כל עבודה בארה"ב במכירות מחייבת מהעובד להיות בעל מוסר עבודה, להיות ממוקד מטרה, להבין כמה הוא שווה ושכל רגע שווה כסף.

עבודה בארה"ב מאפשרת לרבים מהצעירים לא רק להתנסות בלהרוויח כסף, אלא גם להתנסות בחיים במדינה בה איכות החיים גבוהה. עבודה בארה"ב מאפשרת בונוס נוסף, הזכות להכיר אנשים חדשים מכל הארץ, אשר להם מכנה משותף אחד גדול. הם כולם כמוך, מעוניינים לעשות כסף. עבודה בארה"ב עבורם היא הדרך הטובה ביותר. במקביל לחוויות, ליתרונות ולכסף הגדול שניתן להרוויח מעבודה בארה"ב, רצוי לקחת בחשבון כמה דברים:

עבודה בארה"ב עשויה להיות תובענית ושוחקת, עבודה בארה"ב דורשת מהבוחרים בה לקיים מוסר עבודה גבוה, סבלנות ונחישות. עבודה במכירות היא קודם כל התנסות אינטנסיבית ועמוקה בכל תחום המכירות. כל החיים, כמעט כל הזמן אנחנו נאלצים למכור משהו, לפעמים את עצמנו, לפעמים מוצר, לפעמים רעיון.

עבודה בארה"ב דורשת מאתנו בדרך כלל ללמוד מוצר אחד ספציפי, להתמקצע בו ולהכיר את כל שיטות המכירה שלו. עבודה בארה"ב בדרך כלל כוללת תקופת הכשרה בה לומדים את כל אופן המכירה, מהצגת המוצר ועד הבאת הלקוח לקופה לתשלום. זהו תהליך מתיש שחוזר על עצמו רבות במהלך היום ודורש מהעובד רמת סבלנות גבוהה מאוד, ריכוז לזמן ממושך ויחסי אנוש טובים.

עבודה בארה"ב במכירות יכולה להתאים מאוד לאלו מכם שטובים בלדבר, אוהבים לדבר ונוהגים לתקשר עם אנשים בכל רמה שהיא וללא מכנה משותף. התכונה הזו עשויה לתרום רבות במהלך מכירה שכן הלקוחות שלכם בדרך כלל יתעניינו במוצר אבל ישארו להקשיב לכם לא בגללו, אלא בגללכם. במהלך עבודה בארה"ב תשפרו את היכולת שלכם לתקשר עם הלקוחות ולהתחבב עליהם ובכך להגדיל את רמת ההצלחה.

מעבר לחברותיות עבודה בארה"ב במכירות דורשת מכם להיות גם קצת "פושרים". אחרי שהלקוח כבר מחבב אתכם יהיה לו יותר קשה לסרב, אבל המשימה הגדולה של לשכנע אותו עדיין לפניכם. צריך לפתח במהלך עבודה בארה"ב יכולת שכנוע אשר ישכנע את הלקוחות שהם לא יכולים לחיות יום נוסף ללא המוצר שלכם, צריך להיות נחושים מספיק ומרוכזים על מנת להוביל אותו אל הקופה. עבודה בארה"ב במכירות דורשת סף סבלנות גבוה. מי שמאבד את סבלנותו אחרי כמה פעמים רצופות ששמע לא, או מי שמתייאש ומצב רוחו מידרדר, צפוי לימים קשים. עבודה בארה"ב דורשת אופי חזק שבזכותו תוכלו להמשיך יום יום עם מורל גבוה וחשיבה קדימה.

מלבד התכונות שמסייעות במכירה, עבודה בארה"ב דורשת גם תכונות של עבודת צוות. מלבד העובדה שבמשך כל היום אתם עובדים בצמוד למישהו נוסף, החיים רחוק מהבית דורשים תכונות חברתיות מסוימות שעשויות או להקל עליכם את העבודה והשהייה או להקשות על התקופה כולה.

כאשר בוחרים עבודה בארה"ב במכירות צריך לדעת שמגיעים עם עוד הרבה חברה צעירים כמוכם, וצריך להיות מתחשבים ומבינים. כמובן שיחסי חברות יכולים לתרום המון אבל זה לא חובה, אפשר פשוט לתת ספייס ולדרוש אותו כשצריך, לא לריב סתם, כי אחר כך זה מעיב על העבודה ובסופו של דבר משפיע על המכירות.

עבודה בארה"ב מתאימה לכל מי שצריך כסף ורוצה להרוויח אותו מהר אבל חשוב מכל רוצה להישאר בן אדם ולעבור את התקופה בצורה נעימה ולהיות מוצלח בעבודה. ההחלטה לנסות עבודה בארה"ב בידיים שלכם ועם הארגון וההכוונה המתאימה יעזרו לכם להגיע ליעד, להצליח ולשלב הנאה.

אורי שטיינברג, יועץ אסטרטגי של חברת Virgo המעסיקה מאות צעירים מידי שנה במסגרת של עבודה בחו"ל ברחבי העולם: עבודה בארה"ב, עבודה באוסטרליה, עבודה באירופה ועוד. וירגו מספקת הכשרה, הדרכה ותמיכה מהטובים בעולם המכירות בכלל ועבודה בחו"ל בפרט. וירגו תומכת ומעודדת על ידי תמריצים, מענק עבודה מועדפת, סידור עבודה חוקית בחו"ל וכל הנדרש לטובת עבודה בעגלות.
בקרו בכתובת: www.virgo.co.il.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב