דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסוד שמאחורי איפור מוצלח - תיק המברשות 

מאת    [ 30/03/2009 ]

מילים במאמר: 603   [ נצפה 3586 פעמים ]

כמה השקעת באיפור בזמן האחרון? קנית צללית חדשה, שפתון, סומק? בכמה צבעים התחדשת?
בשבילי, להיכנס לחנות איפור זה כמו ילדה קטנה שנכנסת לחנות ממתקים. הכול צבעוני, מזמין, מעניין. הכול נראה זוהר וססגוני. אני תמיד שמחה לנסות מוצרים, גוונים וקולקציות חדשות.

אבל את, מתי בפעם האחרונה קנית מברשת? ידעת שמדובר באחד האביזרים החשובים ביותר בדרך ליצירת איפור איכותי? לרוע המזל, נשים רבות אינן יודעות זאת ואינן משקיעות במברשות איכותיות. איפור הוא סוג של אמנות. ובאמנות כמו באמנות, יש צורך בכלים מתאימים ליצירה.

בעבר לא הייתה מודעות רבה לנושא אביזרי איפור ומוצרים נלווים. אני זוכרת את עצמי בתור מתבגרת דוגמת מוצרים מהמגירה של אמא. מנסה עוד צבע חדש ומניחה אותו עם האצבעות, או עם הספוגית הקטנה והעייפה שצורפה לאריזה, מנצלת אותה עד דק, לא מודעת לכך שיש דרכים קצת יותר נוחות לדייק עם משיכות הצבע.

היום המצב כבר שונה וניתן למצוא בקלות בכל חנות איפור וקוסמטיקה מבחר מברשות, מכחולים וספוגיות מייק-אפ על שלל הצורות והגדלים. כל מברשת וספוגית עם הייעוד שלה והתוצאות שניתן להשיג בזכותה.

חשוב לזכור שאין חוקים באיפור, אין שחור או לבן. התוצאה חשובה, אבל לא בהכרח הדרך. כל אחת תעשה מה שנוח לה. גם אני מניחה לפעמים מייק-אפ או צללית עם האצבעות. אלה הפנים שלי, התחושות שלי ואין לי בעיה עם זה.
מצד שני, כשאני רוצה להגיע לתוצאות קצת יותר מדויקות, אני מקפידה להשתמש במברשות עיניים מתאימות, מברשת לסומק ואף מברשת לשפתון.

קיימים סוגים שונים של מברשות שניתן לסווג. ראשית, לפי סוג השיער - טבעי או סינטטי. מברשות השיער הטבעי הן האיכותיות והנעימות יותר במגע על העור. הן גם יחזרו לצורתן המקורית לאחר השימוש וישמרו לאורך זמן. ההשקעה אולי קצת יותר יקרה, אך משתלמת.
מבחינת שימוש ניתן למצוא אין סוף צורות וגדלים, אך כדאי שיהיו לך מספר סוגי מברשות בשידת האיפור, כדי שתקבלי את התוצאה הרצויה:

+ מברשת שטוחה בגודל בינוני להנחת צללית על גלגל העין, או מתחת לעצם הגבה.
+ מברשת בעלת ראש מעוגל לטשטוש הצללית בשקע העין, למנוע מעבר חד של צבע.
+ מברשת זוויתית איתה ניתן להניח צללית בצמוד לקו הריסים, זווית העין או מילוי הגבה.
+ מברשת סומק רחבה, שאיתה אפשר להניח בעדינות סומק על שטח גדול של תפוחי הלחיים או ברונזר (אדמה אינדיאנית) על עצמות הלחיים. מברשת זו גם תאפשר הנחה קלילה יותר של פודרה, אם את לא רוצה להשתמש בכרית פודרה.
+ מברשת לשפתון מאפשרת הנחה מדויקת של הצבע על השפתיים. מומלץ מאוד במיוחד כאשר משתמשים בצבעים כהים. יתרון נוסף הוא היכולת להשתמש בשפתון שנשאר גם כאשר אי אפשר כבר למרוח אותו ישירות על השפתיים.

כמובן שיש עוד שלל אביזרים, שבהם אני משתמשת למשל, כגון מברשות להנחת מייק-אפ או ספוגיות סיליקון המיועדות לכך, מעגל ריסים, ריסים מלאכותית, מסרק גבות ועוד.

בחירת מברשת חדשה לא צריך להיות עניין מרתיע. אני דווקא מאוד נהנית מחיפוש אחר מברשת טובה. אחד הקריטריונים החשובים מבחינתי הוא מגע המברשת. כך אני מוצאת את עצמי מלטפת מברשות הלוך וחזור על גבי היד והפנים כדי לחוות דעה עליהן.

בודקת את צפיפות השערות כדי לדעת עד כמה הן איכותיות והאם שוות את המחיר. לאחר הקניה, אני תמיד דואגת לנסות את הרכישה בבית, לחוש את העבודה עם המברשת וכמובן להתאמן. כל אחת צריכה מעט אימון כדי להצליח ליצור את מבוקשה.

עם הזמן, גם תגלי בעצמך מה מתאים ומחמיא לך יותר ותאמצי את זה לבד.
לבסוף, לאחר השימוש במברשות, רצוי גם לשמור על ההיגיינה והניקיון שלהן. ניתן לעשות זאת על ידי חפיפת שיערן בשמפו או על ידי חומרי ניקוי המיועדים לכך כמו נוזל ניקוי המברשות הקיים בחברות שונות שבו גם סבון וגם חומרים אלכוהוליים מחטאים. אין צורך לנקות לאחר כל שימוש כאשר רק את משתמשת במברשות, אך אחת לכמה זמן זה רצוי.

אז בפעם הבאה שאת בחנות קוסמטיקה, תני מבט לכיוון מדפי המברשות. תראי איך הכלים הנכונים יכולים ליצור הבדל משמעותי בנוחות השימוש והתוצאה הרצויה. בהצלחה.
עדימס - "האומנות שבאיפור"
http://www.adimas.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב