דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אירוע ליל הסדר 

מאת    [ 27/03/2009 ]

מילים במאמר: 622   [ נצפה 3207 פעמים ]

שמחה רבה וטרחה רבה עוד יותר מתלוות לערב חג הפסח. חג זה, בו מתקבצים בני הבית והמשפחה המורחבת סביב שולחן אחד למשך שעות ארוכות, סועדים ושרים את שירי החג, זכה בצדק למעמד החג המשפחתי ביותר
.
וכגודל המעמד כך גם גודל העבודה וההשקעה הנדרשות, בין אם בהכשרת הכלים, בין אם בבישול המאכלים הכשרים, בין אם בעריכת שולחן הפסח, וטרם הזכרנו את המשימה המורכבת מכולן - העסקת הילדים סביב שולחן האוכל במשך קריאת ההגדה, שלעתים נדמית ארוכה מיציאת מצרים עצמה.

טרם הספקנו להוריד מהילדים את תחפושות הפורים, וכבר צריך להתכונן לאירוע המכונן הבא בחיי המשפחה - ליל הסדר.
עגלת הקניות מתמלאת, כמו מעצמה, בחומרי ניקוי מיותרים לחלוטין בשאר ימות השנה, וכל המשפחה נכנסת לטראנס ליל הסדר - שוטפים, מנקים, מבערים ומקרצפים מקומות שאליהם לא הצליח להתגנב ולו פירור חמץ, עד שאנחנו כמעט שוכחים שבפסח יוצאים מעבדות לחירות ולא להיפך.

סאגת הבישולים עצמה מתרחשת ממש בסמוך לליל הסדר. הנוסטלגיה והרצון לשוות טעם של בית אמא למאכלים של ילדים שגדלו על מקדונלד'ס, ולהסביר להם שקניידלעך אינה קללה בפולנית, מותירים אותנו שעות על גבי יממות במטבח, רכונים על הסירים, מחליפים מתכונים, ומנסים להקל על עיכול קמח המצה בעזרת פתרונות קולינאריים יצירתיים.

הצורך להתמודד עם משימות רבות מדי בחיינו, ולהציג הצלחות בכל התחומים, הביאו להתפתחותם של שלל בעלי מקצוע חדשים, שכל מטרתם היא להפוך את חיינו לקלים יותר. סטייליסטים, עוזרים אישיים ומאמנים עסקיים, הם רק חלק מן המקצועות שהופיעו בחיינו בשנים האחרונות. עם זאת, ביכולתם של אנשי המקצוע לסייע לנו להתמודד בהצלחה מעוררת השתאות גם עם משימות משפחתיות מתישות ומעיקות כמו סדר הפסח, ושבוע ההכנות המתיש שקודם לו.

זמן הינו משאב יקר הנתון לנו במשורה, ולחברות אירועים, המפיקות ערבי פסח מושקעים ומרעננים, יש היום את היכולת לסייע למשפחות רבות לעבור את חג הפסח כבני-חורין ולא כעבדים. משפחות רבות מעדיפות לצאת לחגוג את הפסח בבית המלון ולחסוך את כל הטרחה הכרוכה בארגון ארוחת הסדר.

מי שאינו מעוניין להתמודד עם אריזה והתארגנות דווקא בתקופה עמוסה כמו הפסח, ואוהב את האופי הביתי של החג, יכול להסתייע בשירותיהן המקצועיים של חברות הסעדה יצירתיות, שמסוגלות להכניס משב רוח רענן ויצירתי אפילו למאכל המסורתי והנדוש ביותר כמו הגפילטע פיש, ולעצבו בצורת פירמידה מקורית... שירותי הסעדה כרוכים בעלות מסוימת, שנעה בממוצע בין 150 - 300 ש"ח לאדם, אך זו עלות שאינה עולה על עלותה של ארוחה במסעדת גורמה למשל.
החידוש והגיוון שבארוחה, יחד עם העונג לארח את ליל הסדר ללא כל טרחה, בהחלט מצדיקים את ההשקעה. חברות הקייטרינג מאפשרות להפוך את עיכול המצה והביצים למשהו מהנה וטעים יותר, ומאפשרות לבני הבית להתפנק כל הדרך אל ההגדה. אפשרות נוספת לשדרג את ליל הסדר היא להסתייע בשירותיהם הטובים של מעצבים וחברות הפקה, העוזרים לכם לעצב את שולחן החג באווירה ביתית וחגיגית, בעלת נופך יוקרתי ומודרני.

ואם זה נשמע לכם כמו דרך מצוינת לשרוד את ליל הסדר, יתכן ותרצו לשדרג את חבילת הפינוק הכשרה שלכם ולשכור צוות שיטפל ויארגן עבורכם את כל סידורי הפסח והזמנת האורחים: סידור השולחן, הגשת המנות, הזמנת האורחים ואף הניקיון היסודי שאחרי החד-גדיא, בזמן שאתם מתענגים על בילוי של ערב בחברת המשפחה המורחבת. באופן כזה תוכלו לארח בני משפחה מקיר לקיר, ולהתענג על ליל הסדר כאחרון האורחים, מתוך ידיעה שיש מי שדואג לכל היבטי הערב, עד לאחרון הפרטים. אחרונים וחביבים ביותר הם הילדים.

כל הורה צעיר יודע כמה מורכבת ומאתגרת יכולה להיות משימת הקראת ההגדה, שלעתים נמשכת שעות ארוכות. גם ההמתנה האינסופית לאוכל בליל הסדר מציבה אתגר לא קל בפני הקשר שלכם עם ילדיכם. חברות הפקות האירועים, המתמחות גם בהפקת חגים ואירועים מורכבים כמו ליל הסדר, מציעות להורה המוטרד שלל פעילויות מיוחדות המיועדות לילדים וגם לכם. הפעילויות תאפשרנה לשמור על החיבור של הילדים למסורת ולחג הפסח בצורה כיפית ויצירתית, להעשיר את הילדים בתכנים הקשורים לחג, ולאפשר ערב רגוע ומהנה להורים. חג הפסח, וערב ליל הסדר במיוחד, הם הזדמנות נפלאה לבילוי זמן איכות עם המשפחה. חברות הפקות האירועים, בשילוב עם קייטרינג איכותי, יהפכו את הלילה הזה לשונה מכל הלילות ולחוויה של הנאה צרופה.

סימה נח, מנכ"ל חב' אירוע בריבוע אירועים עיסקיים לחברות ואירגונים מזה עשור שנים. המעוף, היצירתיות, הניסיון ובעיקר האהבה למקצוע ולאנשים, הם אבני דרך הבונים את המוניטין שלנו כאחת מחברות ההפקה המובילות בתחום.
http://www.baribua.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב