דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתיחת צוואר באמצעות גלי קול -- טיפול בייתי למתיחת צוואר ופנים 

מאת    [ 26/03/2009 ]

מילים במאמר: 593   [ נצפה 4004 פעמים ]

הטיפול באולטראסאונד יעיל  לעיכוב תהליכי הזדקנות העור ומתיחה טבעית של עור הצוואר ועור הפנים, העיסוי ממריץ את מחזור הדם וקצב התחדשות עור הצוואר ועור הפנים ומסייע לגופנו לייצר קולוגן ברמה מוגברת ובכך לשפר רקמות החיבור וסיבי האלסטין ולגרום לשכבה התומכת את העור להיות מוצקה ותומכת. הטיפול יעיל למתיחת פנים, מתיחת צוואר ומתיחת עור רפוי.

העור הינו האיבר האנושי הגדול ביותר. רקמת העור בנויה משכבת האפידרמיס החיצונית, שכבת הדרמיס ושכבת ההיפודרמיס, המורכבת משומן ורקמת חיבור. רקמות האפידרמיס מגנות מפני חומרים מזיקים ותנאים סביבתיים על ידי חומת ההגנה של העור שנמצאת בין שכבות האפידרמיס. קרום ההגנה בשכבת האפידרמיס מגן על העור על ידי בידוד העור מחומרים חיצוניים מזיקים, אולם הוא גם חוסם את ספיגת ההזנה, ושמירה על חומרי ההזנה והלחות בעור.

לחות וחלבון הקולגן בשכבת הדרמיס הם החומרים החשובים ביותר לריכוך עור הצוואר והפנים ולשמירה על עור בריא ומטופח, מחסור במים בשכבת הדרמיס יגרום לעור יבש ולקמטוטים בעור, בעוד שחוסר הזנה יגרום להפחתת הפרשת חלבון הקולגן וכך החלק הסיבי של הדרמיס ייסדק ויוצרו קמטים וקמטי הבעה בעור הצוואר והפנים

 

שכבת ההיפודרמיס מורכבת בעיקר מרקמת שומן ורקמת חיבור ותפקידה הוא בעיקר לתמוך בעור, שקיעת רקמת החיבור תגרום לדלדול עור הצוואר והפנים ולקמטי זקנה בצוואר ובפנים. באופן סטטיסטי רק 15% מחומרי ההזנה הקוסמטיים נספגים לתוך העור באופן מלא, כאשר אנו מורחים תכשירים קוסמטיים באופן ידני.  

 

רפיון עור הפנים, עור הצוואר וקמטים מתחילים להיווצר בהיפודרמיס והדרך היחידה למנוע, לעכב או לתקן היא בעזרת עיסוי ההיפודרמיס קרמים רבים מתיימרים לשפר קמטים אך למעשה אינם יכולים לחדור לעומק העור במריחה ידנית, קרמים בהרכב מימי הם יתאדו תוך זמן קצר. מכשיר אולטראסאונד ביתי יכול להחדיר את כל חומרי הלחות ואינו מוגבל לחומרים על בסיס מים עד 3% שומן הנדרשים למכשירים שפועלים באמצעות טכנולוגיית המיקרו זרם - גלווני.

לדוגמא אם תמרחי קרם לחות בבוקר ומייד תבצעי בדיקת לחות תמצאי שרמת הלחות בעור תקינה, אך לאחר 15-30 דקות בדיקה נוספת תראה שרמת הלחות חזרה לרמתה הנמוכה. לאחר שימוש במכשיר נוכל לבדוק כעבור שעה וכעבור מספר שעות ולהיווכח בירידה איטית של רמת הלחות ובעצירת הלחות בעור שחיונית מאוד לשמירה על בריאות העור

קדמת הטכנולוגיה במלחמה בהזדקנות העור

הטיפול בעור באמצעות גלים אולטראסאונד נעשה על ידי שימוש בגלי קול בקצב של מיליון פעימות לשניה 1-1.7Mhz, המכשיר יעיל לטיפולי אנטי אייג'ינג, שיקום הרקמות טיפול בצלוליט והצרת היקפים. הרטט בתדר גבוה וייחודי של 1.7 מיליון פעימות בשנייה יעיל מאד להגברת חדירות העור ולהחדרת חמרי הזנה קוסמטיים דרך הקרום המבודד של העור וכך ליישם את הפונקציה העיקרית של הוספת מים לתאים והחדרת חומרי הזנה לעור.

התכונות העיקריות המאפיינות את המכשיר הם החדרת חומרי לחות והזנה באמצעות גלים אולטראסוניים, השלמת המים בתאים, שיפור דחיסות, עיכוב הזדקנות העור ומדידה חכמה של תכולת הלחות בעור, לעור הפנים וחלקי גוף אחרים. המכשיר מגדיר אוטומטית את משך העבודה של הגלים האולטראסוניים בהסתמך על תוצאות הבדיקה, זהו מכשיר טיפוח יופי רב-תפקודי המשלב בדיקת כמות המים בעור יחד עם פונקצית עיסוי בגלים אולטראסוניים. בעזרת מכשירים קוסמטיים בייתים ניתן לחדש ולמצק את העור, לטפל בקמטים וברפיון עור ולהבהיר כתמים.

המכשירים תוכננו להיות נוחים וידידותיים למשתמש כך שהטיפול והשימוש בהם קל ובטוח .תוצאות הטיפול מיידיות ומשפרות באופן משמעותי את מרקם ומראה העור. ניתן למצוא מידע נוסף בקישור הבא: מכשירי טיפוח ביתיים 

מעבר לתוצאות המיידיות שנגרמות עקב המרצת מחזור הדם והחדרת חומרי לחות ניתן להנות מאפקט מצטבר של הטיפול ובכך לעכב את קצב הזדקנות העור וליהנות ממראה צעיר ובריא לאורך שנים. המכשירים הקוסמטים הביתיים זולים באופן משמעותי מהטיפולים במכון ויעילים יותר מכיוון שאנו לא מוגבלים לסדרת טיפולים קצרה. בלי לצאת מהבית, בשיא הנוחיות בסלון ביתך ניתן ליהנות מטיפולים בכל הטכנולוגיות המתקדמות ביותר.

בין הטכנולוגיות - טיפולי יופי בגלי קול, טיפולי יופי בפוטו תראפי וטיפולים במיקרו זרם גלווני

שי כהן מדיקל ביוטי שורק 21 אלפי מנשה 44851 09-7947129 052-4543059 email: shaycoh@012.net.il site: http://www.medical-beauty.co.il blog: http://medicalbeauty.cafe.themarker.com>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב