SMM - Social Media Marketing
שיווק חברתי במדיה:
הוא כלי שנועד לחשוף ולפרסם את העסק בכלים המגוונים של המדיה.
השיווק החברתי ברשת משול לסירת דייג:
האתר/ עסק שמנסה לקדם את עצמו משליך "חכות" לכל הרשתות החברתיות שיש להן זיקה לנושא. בצורה זאת נוצרת חשיפה מירבית של העסק במעגלי המדיה, וכן האתר צובר פופולאריות על ידי איסוף חברים, קישורים והתחברות לבמות המובילות בתחום.
הצלחת השיטה מותנית בהכרח בשמירה על תכנים מושכים ואיכותיים הן בתוך האתר הפרטי והן במסרים שהוא שולח מחוצה לו.
בבואנו לעסוק בשיווק חברתי נקפיד על הכללים הבאים:
1. כתיבה ברורה ועניינית
2. הצגת הנושא בליווי קבצי מדיה - תמונות, קטעי וידאו ואודיו
3. ציון הזיקה לנושאים רלוונטיים, כולל עניינים הקשורים באקטואליה
4. חשיפת הנושאים לקהל הרחב ע"י אסטרטגיות קידום, כגון פרסום בצמתי מידע "סואנים" כגון פייסבוק/ קפה דה מרקר ופורומים פעילים מסוג זה
הייתרונות בשיווק חברתי:
1. שימוש ברשת הפירסום המהירה והרחבה ביותר, הנובעת מסגולות האינטרנט
2. היכרות עם מגוון הפעילויות השוטפות בפורומים הקיימים
3. שידרוג האתר לרמה מרושתת גבוהה, שבה "הכמות הופכת לאיכות" בקנה מידה סיטונאי.
יתרה מכך, ניתן לשלב בין השיווק והקידום האישי לבין החברתי(- בין הSMM ל-SEO)
זוכרים את הסיפור על סירת הדייג? השילוב פועל על אותו עיקרון!
שיווק האתר מבוצע בשני שלבים:
א. פיתוח אתר ייחודי ומעניין
ב. "הפצת השמועה" ע"י הזמנת חברים ומשיכת תשומת הלב של הגולש ברשת בצורה עקיפה.
מקווה שמאמר זה עזר לכם להבין טוב יותר את התהליכים שקשורים בפיתוח של מערך שיווק חברתי- אם יש לכם שאלות- אתם מוזמנים להציג אותן כאן כתגובה בברכה יונתן
שיווק חברתי במדיה:
הוא כלי שנועד לחשוף ולפרסם את העסק בכלים המגוונים של המדיה.
השיווק החברתי ברשת משול לסירת דייג:
האתר/ עסק שמנסה לקדם את עצמו משליך "חכות" לכל הרשתות החברתיות שיש להן זיקה לנושא. בצורה זאת נוצרת חשיפה מירבית של העסק במעגלי המדיה, וכן האתר צובר פופולאריות על ידי איסוף חברים, קישורים והתחברות לבמות המובילות בתחום.
הצלחת השיטה מותנית בהכרח בשמירה על תכנים מושכים ואיכותיים הן בתוך האתר הפרטי והן במסרים שהוא שולח מחוצה לו.
בבואנו לעסוק בשיווק חברתי נקפיד על הכללים הבאים:
1. כתיבה ברורה ועניינית
2. הצגת הנושא בליווי קבצי מדיה - תמונות, קטעי וידאו ואודיו
3. ציון הזיקה לנושאים רלוונטיים, כולל עניינים הקשורים באקטואליה
4. חשיפת הנושאים לקהל הרחב ע"י אסטרטגיות קידום, כגון פרסום בצמתי מידע "סואנים" כגון פייסבוק/ קפה דה מרקר ופורומים פעילים מסוג זה
הייתרונות בשיווק חברתי:
1. שימוש ברשת הפירסום המהירה והרחבה ביותר, הנובעת מסגולות האינטרנט
2. היכרות עם מגוון הפעילויות השוטפות בפורומים הקיימים
3. שידרוג האתר לרמה מרושתת גבוהה, שבה "הכמות הופכת לאיכות" בקנה מידה סיטונאי.
יתרה מכך, ניתן לשלב בין השיווק והקידום האישי לבין החברתי(- בין הSMM ל-SEO)
זוכרים את הסיפור על סירת הדייג? השילוב פועל על אותו עיקרון!
שיווק האתר מבוצע בשני שלבים:
א. פיתוח אתר ייחודי ומעניין
ב. "הפצת השמועה" ע"י הזמנת חברים ומשיכת תשומת הלב של הגולש ברשת בצורה עקיפה.
מקווה שמאמר זה עזר לכם להבין טוב יותר את התהליכים שקשורים בפיתוח של מערך שיווק חברתי- אם יש לכם שאלות- אתם מוזמנים להציג אותן כאן כתגובה בברכה יונתן
קידום, עיצוב ובנייה של אתרי פלאש, בלוגים, ג'ומלה
ועוד ועוד...
לפרטים נוספים צרו קשר- אתר הבית:
http://www.izerobot.com
ועוד ועוד...
לפרטים נוספים צרו קשר- אתר הבית:
http://www.izerobot.com