דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מגוון טיסות לאיטליה 

מאת    [ 25/03/2009 ]

מילים במאמר: 423   [ נצפה 4436 פעמים ]

מגוון טיסות לאיטליה

טיסות לאיטליה יוצאות מישראל מספר פעמים בשבוע לשדות התעופה השונים. אם אתם מחפשים חופשה שתשלב בתוכה חוויה תיירותית מדהימה, אוכל טוב, אמנות, היסטוריה וחיי לילה אז כדאי שתעלו על אחת מהטיסות הללו.

כאמור, לא חסרות טיסות לאיטליה היוצאות מנתב"ג חלקן טיסות סדירות וחלקן טיסות שכר היוצאות מספר פעמים בשבוע על ידי חברות המציעות כרטיס טיסה לאיטליה.
תוכלו למצוא גם דילים הנקראים "טוס וסע" הכוללים כרטיס טיסה לאיטליה ורכב שכור שיחכה לכם בארץ המגף. טיסות לאיטליה יוצאות למספר נמלי תעופה מרכזיים באיטליה, תלוי בסוג הטיסה שבחרתם. בין היעדים: רומא, מילאנו, ורונה, פיזה, טוסקנה, פלרמו ועוד.

דברים שכדאי לדעת על איטליה

אבל לפני שמבררים על טיסות לאיטליה כדאי לדעת מספר דברים בנוגע למדינה המרתקת הזו בכדי שהחופשה שלכם אכן תהיה מושלמת. תיירות באיטליה מאוד מפותחת ומהבחינה הזאת אפשר להיות רגועים. בתי המלון ברמה גבוהה מאוד, התחבורה נוחה ולא קשה להתמצא. מזג האוויר לא שונה בהרבה ממזג האוויר בארץ ולכן ניתן לבקר באיטליה גם בקיץ וגם בחורף אך עדיף לבדוק מהי התקופה המומלצת לפי האזור בו אתם מתכוונים לבקר עוד בטרם אתם קונים כרטיסי טיסות לאיטליה. המטבע באיטליה הוא היורו והשפה הרשמית היא, כמובן, איטלקית.

טיפים להתנהלות נכונה ברחובות עריה של איטליה

כמו בטיסות אחרות גם במהלך טיסות לאיטליה כדאי להעביר את הזמן עם חומר קריאה מעניין, אז תנו לנו לצייד אתכם בעוד כמה טיפים להתנהגות נכונה באיטליה אותם תשננו במהלך הטיסה.

האיטלקים מדברים לרוב אנגלית נורא בסיסית ולכן מומלץ ללמוד כמה משפטי חובה באיטלקית כדי שתוכלו להסתדר ברחובות הערים. אם הגעתם למצב של שיחה עם מקומיים כדאי מאוד שלא לדבר על דת או פוליטיקה ובמיוחד לא על מלחמת העולם השנייה. אלו נושאים רגישים מאוד בציבור האיטלקי. כדאי גם להימנע מלשאול איטלקי מה המקצוע שלו בשיחה הראשונה משום שהדבר נחשב לעלבון. ועל מה כן כדאי לדבר עם איטלקים? תרבות, אמנות, אוכל, יין וחיי משפחה.

אם אתם עולים על טיסות לאיטליה ותישמעו לעצות אלו יש סיכוי כי תצליחו להתחבב על איטלקי מקומי שיזמין אתכם לארוחת ערב בביתו. מומלץ לא להגיע בידיים ריקות, ואופציה לא רעה היא להביא עמכם יין תוצרת הארץ שכן האיטלקים מתעניינים מאוד בתחום היינות אשר מעבר לים.

במידה ותרצו להוסיף לכך זר פרחים כדאי להקפיד שמספר הפרחים יהיה אי-זוגי, בהתאם למסורת האירופית. בכל מקרה הימנעו מכך שיהיו 17 פרחים בזר, או בכלל מכל דבר אחר בסכום זה שכן המספר 17 הוא סמל למזל רע באיטליה.
וטיפ אחרון, לחיצת יד מקובלת גם עם גברים וגם עם נשים, וכך גם טפיחה על השכם.
ועכשיו, כשאתם מצוידים במידע חשוב הן על טיסות לאיטליה והן בטיפים חיוניים להתנהגות ברחובות עריה אתם יכולים לארוז את המזוודה, לקחת הרבה אויר ולנחות באחת המדינות המרתקות בתבל. אריבדרצ'י.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב