דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לידים חמים 

מאת    [ 24/03/2009 ]

מילים במאמר: 336   [ נצפה 3129 פעמים ]

כמנהלת שנים רבות בתחום הטלמיטינג והטלמרקטינג, אני רואה בלידים חשיבות עליונה להצלחה שיווקית בכל עסק.
חשוב להבין שזהו הבסיס החשוב להצלחה הן מבחינת תיאום פגישות והן מבחינת ביצוע מכירות.
אתמקד הפעם בתיאום פגישות:
לאחר שניסחתי תסריט שיחה, עלי לבנות לי פילוח רשומות איכותיות אליהם יש לבצע את פניה ותיאום הפגישה. כמובן שאני עובדת עם תוכנה שמאפשרת לי לפלח את השוק באופן איכותי אך זה לא תמיד מספיק.

חשוב להדגיש שמתוך נסיון יש תחומי עיסוק שמאד מתאים להם לבצע תהליך של איתור לידים חמים, לדוגמא: אדריכלים

פניה ליזמים ואיתור פרוייקטים בשלבים מתקדמים.

בזמן שמבצעים פניה לפילוח שוק מסויים ניתן להבחין באופן מיידי בעניין שאנו יוצרים בפלח שוק זה, בשאלות העולות, להגדיל את כמות מאגר המיילים, ליצור קשר ראשוני עם לקוח שעתיד להיות לקוח של החברה, להרגיש בצורה הטובה ביותר את "השוק", ליצור מאגר איכותי של לקוחות ונתונים של עסקים כמו: טלפון, כתובת מייל, שמות אנשי קשר, ולהגדיל באופן עצום את הפעילות השיווקית, במסגרת איתור לידים מתאמים פגישות, שולחים הצעות מחיר/פרופיל עסקי וכך החשיפה הופכת לגדולה וטובה !!

עלות הלידים שיוצרים בפעילות טלפונית היא עלות מאד נמוכה, מעבר ליצירת הליד כפי שכבר ציינתי יש ערך מוסף להתקשרויות ובכך ניתן להשתמש כל העת.

בדרך כלל לקוחות מפעילים שיווק המתמקד רק בתיאום פגישות אך כדאי ורצוי בתחומים מסויימים להוסיף/לשלב גם איתור לידים של לקוחות חמים/מתעניינים/במעקב.

לידים הם חשובים אך אתה בעצמך יכול ליצור לידים או לחילופין לתת למומחים לייצר לידים עבורך.

לידים אפשר ליצר בכמה דרכים:
1. להזמין להרשמה ולשלוח ניוזלטר שבועי/חודשי
2. לבצע בדיקה מעמיקה של תחום העסק אליו נרצה לפנות, זמן פעילות, ועוד
ולבנות תסריט שנשען על האינפורמציה שמצאנו.
3. ליזום כנס/הרצאה ולבצע רישום של המשתתפים.
4. ליצור שיתופי פעולה,היכרויות חדשות.

קיימים 2 סוגי לידים:
1. יצירת ליד
2. קבלת ליד= ליד חם

1. יצירת ליד
הכוונה שבעל עסק או מערך השיווק מבצע תחקיר שיווקי על חברות ומנפה את החברות שלא מתאימות ויוצר פילוח לידים בעזרתו ניתן יהיה לפנות לחברות מתאימות ביותר מתוך פילוח מסויים.

2. קבלת ליד חם
הכוונה היא שקיבלנו פניה או הפניה של קולגה עיסקית וזהו ליד מאד איכותי המביא אותנו לקראת תיאום פגישה.
טלי אלקרט מנהלת חברת שיווקית בוטיק לשרותי טלמיטינג וטלמרקטינג לעסקים
http://www.shivukit.co.il
050-2050229,03-9696955,1700-705-701



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב