דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרקטים לבית ולעסק 

מאת    [ 22/03/2009 ]

מילים במאמר: 504   [ נצפה 2847 פעמים ]

אחרי שוידאנו שיש לנו את התקציב המתאים להרכבת פרקטים , ומצאנו את החברה המתאימה לנו, אזי שכעת עלינו לקבוע מועד, להרכבת פרקטים . מועד זה צריך להיות מותאם לנו, מבחינת עבודה, לימודים, משפחה וכדומה. אסור שנעשה זאת בתקופה בה אנחנו בלחץ וצריכים שקט. כיצד נדע שרכשנו פרקטים טובים לבית? ובכן, מעבר לסקר שווקים שעלינו לעשות, רצוי שנקרא מעט על פרקטים לפני שנתחיל לבדוק את השוק. כך נדע בדיוק מה אנו צריכים לחפש. הפרקט המומלץ ביותר הוא מדרגה של AC3, אשר עוביו 7 מ"מ לפחות, והספוג הדרוש הוא 2.2 מ"מ.
באופן עקרוני, ישנם שלוש סוגי פרקטים , המוצעים ללקוחות. שניים מתוכם, הם פרקטים מעץ טבעי, כאשר הפרקט השלישי הוא סינטטי, שעליו מודבק נייר דמוי עץ. כמובן שהרכבת פרקטים מעץ טבעי, הינם יקרים יותר מאשר הרכבת פרקט סינטטי. אך גם האיכות שלהם, גבוהה יותר מאיכותו של פרקט סינטטי. פרקטים צריכים לעמוד במספר תנאים, על מנת להיות איכותיים. ראשית, הם צריכים להיות עבים. ככל שמרכיבים פרקטים יותר עבים, כך איכותם עולה. העובי מגיע עד 12 מ"מ.

בתים ובתי עסק רבים, הרכיבו אצלם פרקטים , במקום רצפת בלטות. השינוי הזה, מהרכבת רצפת בלטות להרכבת פרקטים , הוא שינוי שחל בעשור האחרון בעיקר, בעקבות ההכרה, שרצפת פרקטים הינה יפה יותר, איכותית יותר, ובעיקר מקנה מכובדות שכל בית וכל בית עסק, היו שמח להנאות ממנו. הרכבת פרקטים , איננה דבר פשוט, לא מבחינה כלכלית וגם לא מבחינה מקצועית. מי שמבקש להרכיב פרקטים אצלו בדירה או במשרד, חייב לקחת בחשבון שמדובר בעסקה לא זולה, ושהיא חייבת להיות מבוצעת על ידי חברה איכותית ומקצועית להרכבת פרקטים . אחרת לא רק שאין בזה טעם, אלא שהוא עלול לסבול מכך בעתיד. על מנת להרכיב פרקטים , בדירתנו או במשרד שלנו, חשוב מאוד לערוך קודם לכן, סקר שווקים. בסקר זה, נבדוק את החברות השונות שמרכיבות פרקטים למשרדים או בית, את המקצועיות שלהן, את האמינות, האחריות שהן נותנות לנו, וכמובן את המחיר שהן דורשות. לאחר שוידאנו מה המחירים בשוק הרכבת פרקטים , ומה מציעים לנו, עלינו לוודא שזה אכן מתאים לתקציב שלנו. הבדיקה תעשה, על פי כמות החדרים בבית או במשרד, שנרצה להרכיב בהן פרקטים . במידה ואין אנו מסוגלים להתקין פרקטים בכל החדרים, אזי שרצוי שנקבע חדרים ספציפיים בהם כן יהיה מותקן פרקטים בזמן שחדרים אחרים, יחכו שיהיה לנו תקציב להתקין גם בהם. עם כך המצב, רצוי להתקין בחדר כללי, דוגמת סלון, מרפסת, פרוזדור בבית פרטי, או בלובי של המשרד, ולא בחדרים הפרטיים. זה יקנה אווירה יותר נעימה למקום.

שנית, שחיקת פרקטים. פרקט נשחק עם הזמן, אך שחיקתו יכולה לקחת זמן רב. הסימון שמציג עד כמה הוא עמיד, הוא AC עם מספר. ככל שהמספר גבוה יותר, כך הפרקט עמיד יותר מול שחיקה. שלוש, עמידות במים. מאחר ואנו מבקשים להרכיב פרקטים מעץ, אזי חשוב שהוא יהיה עמיד במים. על מנת שלא ייפגע, יש לייבש אותו מהר ככל שניתן. כמו כן, פרקטים צריכים להכיל, ספוג מתחתם על מנת לשמור על הבידוד שלהם, בידוד השומר מקור וחום. הספוג, צריך להיות בעובי של עד 3 מ"מ. חברות רבות יציעו לכם פרקטים מסוגים ובתנאים שונים. אך על מנת שלא תרכיבו פרקטים לא טובים, ותצטרכו לחזור שנית על עבודת ההרכבה, רצוי מאוד ללמוד את התחום מעט, בטרם הופכים להיות לקוחות של הרכבת פרקטים . כך תדעו איזה פרקטים להזמין, ומה אתם צריכים



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב