דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תאונות דרכים - מישהו מטפל בי 

מאת    [ 18/03/2009 ]

מילים במאמר: 347   [ נצפה 2177 פעמים ]

תאונות דרכים גובות קורבנות רבים בארץ ובעולם ומדי שנה ישנם מיליוני פצועים מתאונות דרכים בעולם. היפגעות בתאונת דרכים מצריכה טיפול רפואי מיידי לצורך מזעור הפגיעות המשניות אך מחייבת גם הגשה של תביעת פיצויים לכיסוי כלל ההוצאות שנגרמו בעטיה. תביעות פיצויים עקב נזקי גוף שנגרמו בעקבות תאונות דרכים או עקב נזקי גוף שנגרמו בעקבות רשלנות רפואית הם תחומים המצריכים ידע משפטי מקיף וניסיון. חשוב לחבור לעורך דין המתמחה בתחום זה כבר בשלבים הראשונים של הגשת התביעה ולהקפיד על טיפול נכון אשר ישיג מקסימום תועלת לכל אורך הדרך.



הפעולות הראשונות לצורך טיפול נכון בתביעה מתחילות ברגע התאונה- חשוב לקחת את כל הפרטים הרלוונטיים, כולל פרטיהם המלאים של כלל כלי הרכב המעורבים בתאונה ופוליסות הביטוח שלהם וכן פרטי עדים לתאונה. המצב הנפשי והגופני בעקבות התאונה עלולים להסיח את הדעת מפעולות אלו החשובות בתביעות פיצויים בעקבות תאונות דרכים וניתן לומר כי תביעות לפיצויים בעקבות תאונות דרכים נתקלות בקשיים בשל חוסר בפרטים אלו. בנוסף, חשוב גם לצלם את נזקי הגוף, לרבות כל חבלה יבשה, כוויה או שפשוף אשר עשויים לחלוף מאוחר יותר וכן לצלם את הנזק שנגרם לרכב.



המשך הטיפול בנזקי תאונות דרכים חייב להיות מתוזמן ומתועד- יש להגיע לקבלת טיפול רפואי ראשוני מיד לאחר התאונה וכן להקפיד להודיע במשטרה על התאונה ולקבל אישור על התאונה הכולל את פרטי כלל המעורבים בה. חשיבות הפניה המהירה לטיפול רפואי לאחר תאונות דרכים היא גבוהה, ראשית עקב הצורך בקבלת טיפול רפואי מהיר ע"מ למזער את הנזקים הרפואיים וכן יש חשיבות, כדי לתעד את הפניה הרפואית באופן שתכלול את כל הפרטים הרלוונטיים הקשורים למצבו הרפואי של הנפגע בעקבות התאונה.



לאחר סיום הטיפול הראשוני יש להתחיל ולבנות את תיק התביעה באופן שיאפשר את קבלת הפיצויים המקסימליים. יש להקפיד על איסוף ותיעוד כלל הטיפולים הרפואיים לרבות גליונות אשפוז ושחרור, תוצאות בדיקות וסיכומי התייעצות מרופאים מומחים ולהעביר את כלל החומר לידי עורך הדין. תאונות דרכים הן לכשלעצמן עסק לא נעים כלל וכלל אך טיפול נכון בתביעת הפיצויים בעקבות תאונות דרכים בא להקל על הנפגע במקסימום האפשרי.



המידע במאמר זה הוא כללי וראשוני בלבד ואינו מיועד בשום מקרה לשמש כייעוץ משפטי וכיוצ"ב ו/או כתחליף לייעוץ משפטי וכיוצ"ב לכל מקרה ונסיבותיו הדברים נכונים למועד כתיבתם ונכונותם עלולה להשתנות מעת לעת.
משרד עורכי דין אדליה סולברג - רשלנות רפואית, נזקי גוף, תאונות דרכים.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב