דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תעודת עניות 

מאת    [ 17/03/2009 ]

מילים במאמר: 394   [ נצפה 2829 פעמים ]

שהקימו את מדינת ישראל אני בטוח שלא חשבו על כך שאחרי קצת יותר מיובל שנים המדינה תהפוך לגוש אטום שלא חושב טובת הציבור אלא טובת הכיסא בלבד,היה חזון על מדינה יהודית מתוקנת שבו כל יהודי יכול לחיות בשקט ושלווה,היה אחוות לוחמים והמדינה העריכה את לוחמיה מעל לכל דבר אחר,הלהיטים הכי גדולים קצת אחרי קום המדינה היו על הצבא והחיילים,הצבא והחיילים היו הפנינים של המדינה והם שמרו עליהם מכל משמר,החלמאות של הצבא והמדינה התחילה הרבה לפני גלעד שליט,כמו מקרה הצוללים בקישון שאחד אחרי השני חלה ומת ממחלת הסרטן כבר מסוף שנות ה-50 קיבל צה"ל דיווחים מגורמים אזרחיים על איכות המים המסוכנת בנחל.

בשנת 89' או בתחילת שנות ה 90' הופסקו,הצלילות של יחידות צה"ל בקישון, לאחר שחיילים מיחידות שונות, ובהן היחידה לעבודות תת ימיות וכן שייטת הקומנדו הימי, התלוננו על צריבות לאחר צלילה בקישון.

אחד החיילים שצללו אמר "ברגע שאתה בא ואומר שאתה חולה הצבא מתייחס אליך כאילו שאתה שייך לצבא הסורי. אתה נלחם פעמיים, פעם בגוף שלך ופעם בבית שלך. מה שחשבתי שהיה הבית שלי - חיל הים,קחו עלינו אחריות. זה לא מדובר רק בי, מדובר ב-40 חבר'ה ש-15 מתוכם כבר אינם בחיים. שהמשפחות שלהם שלמו על הטיפולים ועכשיו הם לבד. בכל הזמן הזה לא קם אף מפקד אחד שמתעלם מכיסוי הישבן ואומר 'אני לוקח אחריות'".

ועכשיו חוזרים לזה שוב גלעד שליט,1000 ימים החייל בשבי ואם התקשורת לא היתה מתערבת בנושא אינטנסיבית אז גם אותו היו שוכחים כמו רון ארד שמזכירים מדי שנה שהוא בשבי לא יותר מזה,חיילים צריכים לדעת בוודאות שאם הם נופלים בשבי אז המדינה עושה הכל כדי שיחזרו הביתה מהר,אני רוצה לראות אם אחד מהילדים של אולמרט או שר חשוב אחר היה נשבה האם היה לוקח להם כל כך הרבה זמן להחזיר אותו,זה פשוט בושה וכלימה תעודת עניות למדינה ולממשלה, איפה המנהיגים שנותנים את הדוגמה לאיפה הגענו,משה רבינו עליו השלום עמד בפני בורא עולם כאשר השם רצה לכלות את כולם אחרי חטא העגל ואמר "מחני נא מספרך אשר כתבת אם תיפול שערה אחת משערות בני ישראל" היה מוכן שלא יזכרו אתו בתורה בכלל שלא ידעו עליו,להקריב את עצמו בלבד שלא יפגעו בעם,היום בכנסת זה "תן לי ואתן לך",מריחים את הכיסא ושוכחים הכל,אבל בשורה התחתונה אנחנו אשמים אנחנו כמו טיפשים הולכים ובוחרים את האישים האלה שכל אחד יותר מושחת מהשני,חקירות בהזהרה כבר הפך להיות חלק מהרזומה,אני אסיים בנימה "אופטימית" כמו שאמר הגשש החיוור:

"עובדים עלינו
בחורף בקיץ בצהריים
עובדים עלינו ישר בעניים
עובדים עלינו בפנים
ואנחנו לא לומדים".

"ושבו בנים לגבולם"





מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב