דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דיוור ישיר וחוקי בעידן חוק הספאם 

מאת    [ 17/03/2009 ]

מילים במאמר: 427   [ נצפה 2913 פעמים ]

דיוור ישיר היא למעשה שיטת שיווק נפוצה מזה עשורים, והיא אחת משיטות השיווק האפקטיביות ביותר בשיווק שירותים ומוצרים ישירות אל הצרכן. שיטת השיווק המקובלת של דיוור ישיר קודם לעידן הדואר האלקטרוני והאינטרנט, הייתה על ידי חלוקת עלונים בדואר, ומסיבה זו, לא התאימה למגוון רחב במיוחד של שירותים ומוצרים, אלא לאלו אשר מיועדים לצרכנים הביתיים.  

דיוור ישיר בעידן הטכנולוגי עם זאת, מתבצע על ידי שליחת דואר אלקטרוני, על פי רשימות דיוור מבסיסי נתונים אמינים ומעודכנים של אנשים בעלי תפקידים בחירים בחברות, כאלו אשר יוכלו לקבל את ההחלטה באם לרכוש או להשתמש בשרות אותו אתם מציעים. כיום, חשוב לציית לחוק הספאם המאפשר לשלוח דיוור פרסומי לאדם במקום עבודתו, תוך ציון העובדה כי מדובר בפרסומת ומתן אפשרות להסרה מיידית ממאגר רשימות התפוצה. מי שלא יציית לחוק עלול להיקנס מצד אחד, יחד עם זאת, החוק עדיין מאפשר שיווק ישיר באינטרנט, באופן חוקי ויש להכירו על בוריו.  

דיוור ישיר וחוק הספאם - סדר מניב תוצאות  

הבעיה העיקרית עם דיוור ישיר בשיטה זו, דהיינו דיוור ישיר באמצעות משלוח הודעות בעלות אופי פרסומי והודעות מעוצבות אל תיבות הדואר האלקטרוני, היא בתופעת הלוואי אשר נולדה עם גילוי הפוטנציאל האדיר שבשיטת שיווק זו על ידי חברות ואנשי שיווק ברחבי העולם, הלא היא תופעת דואר הזבל (ספאם).  
אנשי השיווק של החברות ואנשים פרטיים מכל רחבי העולם, החלו מציפים ללא רחם את הרשת בטונות של הודעות בעלי אופי פרסומי במקרה הטוב, הודעות המשמשות את השולחים בהונאות "דיוג", הודעות בעלות תוכן למבוגרים בלבד, וירוסים וסוסים טרויאניים למטרות ריגול תעשייתי ועוד סוגים רבים של הודעות זבל, כשהעניין החל להפוך מאיים, וכמעט יצא לגמרי מכלל שליטה.  

ממשלותיהן של מדינות המערב המתוקנות, (ובכללן בסופו של דבר גם מדינת ישראל) אשר השכילו להבין מצד אחד את הסכנות שבדואר הזבל מול הפוטנציאל השיווקי של דיוור ישיר לגיטימי, חוקקו את חוקי דואר הזבל, אשר נועד בבסיסו להגן על בעלי תיבות הדואר האלקטרוני מפני הצפת תיבת הדואר בהודעות לא רצויות.  
היתרון של חקיקת חוק הספאם עבור החברות אשר מציעות שרות דיוור ישיר לקהל לקוחותיהן הוא אדיר. החברות, אשר מעתה מקבלות לגיטימציה לעסקיהן, מציעות משלוח הודעות אל תיבות האימייל של אנשי הקשר בבסיסי הנתונים של החברה, כשהן פועלות על פי הקווים המנחים ובמסגרת חוק הספאם.  

עובדה זו, מאפשרת למקבלי ההודעות, בדרך כלל בעלי תפקידים בכירים ואנשי מפתח מקבלי החלטות בחברות המתעסקות בתחומים שונים, להסיר את שמם מרשימת התפוצה, ולא לקבל אינפורמציה נוספת אודות החברה המפרסמת, בהתאם לחוק. מכאן שחוק הספאם, הועיל למשווקים בסינון "מזבלי הרשת", והענקת לגיטימציה חוקתית ושיווקית לשרות אותו הן מספקות, שירות דיוור ישיר, בתנאי שהם עומדים בכללי החוק המאפשרים לשלוח דיוור פרסומי לאדם במקום עבודתו, תוך ציון העובדה כי מדובר בפרסומת ומתן אפשרות להסרה מיידית ממאגר רשימות התפוצה.
לחברת "לינקו" מאגר מידע ממוחשב, אמין ומעודכן, המספק רשימות תפוצה איכותיות, ליותר מ - 41,000 מנהלים בישראל. השירות, היחיד מסוגו בישראל, מאפשר פנייה ישירה וחוקית לאנשי הקשר הרלוונטיים, בהתאם לכללי
חוק הספאם
באמצעות
רשימות דיוור
אישיות וממוינות לפי משרה. למידע נוסף ולהזמנת רשימות דיוור:
http://www.linko.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב