דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למעלה מ-400 משתתפים בכנס הלאומי החמישי של האיגוד הישראלי להנדסת מערכות INCOSE_IL 

מאת    [ 15/03/2009 ]

מילים במאמר: 354   [ נצפה 2824 פעמים ]

למעלה מ-400 איש השתתפו בכנס הלאומי החמישי של האיגוד הישראלי להנדסת מערכות - INCOSE_IL התקיים השנה תחת הסיסמה: תיכון מערכתי ליתרון תחרותי. הנוכחים שהגיעו מכל התחומים בתעשייה, מהנדסי מערכות בכל זרועות הצבא, מנהלי פרויקטים מערכתיים, מנהלי פיתוח מערכות ולמנהלי ומהנדסי תכנה העוסקים בפיתוח מערכתי השתתפו בהרצאות ובמצגות בנושאים רבים ומגוונים. הכנס נערך בשיתוף אילטם - איגוד משתמשי טכנולוגיות מתקדמות במערכות משולבות עתירות ידע ומכון גורדון.

בכינוס הוצגו לראשונה מחקרים ופרויקטים חדשניים מתחום הנדסת המערכות. כמו כן נערך טקס הענקת אותות הוקרה לפרופ' אביב רוזן מהטכניון-ממקימי התוכנית לתואר שני של הנדסת מערכות ולמר גיורא שלגי על תרומתו לחיזוק מעמד הנדסת המערכות ברפאל ובתעשיה הבטחונית בארץ. כמו כן ניתנה תעודת עמית האיגוד הישראלי להנדסת מערכות לד"ר אביגדור זוננשיין על תרומתו הרבה לאיגוד.

בין הנושאים בהם עסק הכנס: אחריות לעמידה בתקנים של שימור ואיכות הסביבה- פרופ' מוטי פרנק, ראש המחלקה לניהול טכנולוגיה מהמכון הטכנולוגי חולון HIT וחבר בהנהלת האיגוד הישראלי להנדסת מערכות דן בנושא האחריות לעמידה בתקנים של מהנדסי המערכות בכל הקשור לשימור הסביבה, הנושאים באחריות הכוללת להצלחתו של הפרויקט בהיבט ההנדסי.
מיכאל אנגלר, מהנדס מכונות המתמחה במערכות האנרגיה והנדסת מערכות עסק בנושא חיסכון מעלויות מימון וזמן הפרויקט באמצעות שילוב מהנדסי מערכות בפרויקטי נדל"ן וטען כי הייחוד של הנדסת המערכות הוא בהיותו לא רק ניהולי, אלא גם מציאותי ולכן מבטיח צמצום משמעותי של אי-הבנות וטעויות זאת בזכות התאמה בין רכיבי הפרויקט כולו, החל משלב איסוף הרצונות של בעלי העניין ועד להשלמת הפרויקט.
התקיים מושב מיוחד לעיסוק בעלויות התיכון המערכתי- מר עוזי אוריון, נשיא האיגוד הישראלי להנדסת מערכות INCOSE IL הצביע על העובדה כי ככל שהמערכות ההנדסיות נעשות גדולות, מורכבות, דינמיות ורב תחומיות, כך הולך וגובר הצורך במהנדסים עם ניסיון מערכתי ובעלי יכולת ראיה מערכתית.
כמו כן, התקיים מושב ילדים-מבוגרים אשר הציג, במסגרת תחרות בינלאומית לרובוטיקה, רובוט שהומצא ע"י התלמידים ומסוגל לאסוף כדורים המפוזרים במגרש כדורסל- פיתוח זה כלל משחק כדורסל בין רובוטים המופעלים בשלט רחוק כך שהרובוט מתמרן עצמו בין הרובוטים היריבים כדי לקלוע לסל.
עוזי אוריון, נשיא האיגוד הישראלי להנדסת מערכות INCOSE IL : "הצלחת הכנס הוכיחה את מעמדו האיתן של מקצוע הנדסת המערכות בארץ והראתה את רצונם של מהנדסי המערכות להרחיב את ידיעותיהם."

לפרטים נוספים: מיטל ורדי, דורן תקשורת 050-8333135
דניאלה ריכטר, דורן תקשורת 09-7750799
ןמבםדקןך 2009



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב